aparte huisdierenpijler
+3
Rush
Marin
sanne-84
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
aparte huisdierenpijler
ik vroeg me af, is er behoefte aan een aparte huisdierenpijler?
nu worden dingen vaak onder algemeen gezet, maar wordt er door een aparte pijler meer gebruik van gemaakt?
nu worden dingen vaak onder algemeen gezet, maar wordt er door een aparte pijler meer gebruik van gemaakt?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: aparte huisdierenpijler
Neuh, dat lijkt me wel heel specifiek. Meer dan een topic over dierenvoeding, -verzorging en een foto topic kan ik me niet voorstellen waar die pijler gebruikt voor zou worden.
Een gadget/technische pijler zie ik nog steeds wel zitten, hoewel je daarmee het aantal 'ik zoek een camera/telefoon/tablet' topics vast ook niet verlaagd, alleen staan ze dan in een andere pijler.
Algemeen is wel goed voor dit soort topics denk ik.
Een gadget/technische pijler zie ik nog steeds wel zitten, hoewel je daarmee het aantal 'ik zoek een camera/telefoon/tablet' topics vast ook niet verlaagd, alleen staan ze dan in een andere pijler.
Algemeen is wel goed voor dit soort topics denk ik.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Maar dat maakt het wel moeilijk terugzoeken, in algemeen.
Ik heb me vanochtend scheel gezocht om een topic over de Furminator voor katten. Want als ik kat of katten invoerde, kwam het topic niet in de zoek resultaten.
Ik heb me vanochtend scheel gezocht om een topic over de Furminator voor katten. Want als ik kat of katten invoerde, kwam het topic niet in de zoek resultaten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee, lijkt mij een beetje overbodig.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat huisdieren topics wel bij 'wonen' kunnen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ik denk dat een hele pijler teveel is. Maar misschien kan er wel een huisdierentopic geopend worden? Waarin de vragen gesteld kunnen worden.
Gast- Gast
ik vind 't geen slecht idee. Komen vaak dierentopics voorbij!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik denk dat als er een aparte pijler voor is, er automatisch steeds meer topics over worden gestart. Toen zwangerschap & mama's nog geen aparte pijler was stonden er in de persoonlijk pijler ook maar een paar topics mbt dit onderwerp, maar inmiddels is deze pijler goed gevuld!
Edit: Ik vind het wel een leuk idee, foto's showen, vragen stellen, grappige 'dit deed mijn huisdier vandaag' topics.. Genoeg over te vertellen lijkt mij!
Edit: Ik vind het wel een leuk idee, foto's showen, vragen stellen, grappige 'dit deed mijn huisdier vandaag' topics.. Genoeg over te vertellen lijkt mij!
Laatst aangepast door Zoey op ma 7 mei 2012 - 3:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Denk ook wel dat dit beter is.Lily schreef:ik denk dat een hele pijler teveel is. Maar misschien kan er wel een huisdierentopic geopend worden? Waarin de vragen gesteld kunnen worden.
Gast- Gast
Cimic schreef:Denk ook wel dat dit beter is.Lily schreef:ik denk dat een hele pijler teveel is. Maar misschien kan er wel een huisdierentopic geopend worden? Waarin de vragen gesteld kunnen worden.
Ik denk juist dat dat niet handig is, als je dan de zoekfunctie gebruikt moet je dat hele topic doorspitten...
Gast- Gast
Zoey schreef:Cimic schreef:Denk ook wel dat dit beter is.Lily schreef:ik denk dat een hele pijler teveel is. Maar misschien kan er wel een huisdierentopic geopend worden? Waarin de vragen gesteld kunnen worden.
Ik denk juist dat dat niet handig is, als je dan de zoekfunctie gebruikt moet je dat hele topic doorspitten...
Eens met Zoey, daar hebben de meeste van ons (incl. mijzelf) echt geen zin in.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Zoey schreef:Ik denk dat als er een aparte pijler voor is, er automatisch steeds meer topics over worden gestart. Toen zwangerschap & mama's nog geen aparte pijler was stonden er in de persoonlijk pijler ook maar een paar topics mbt dit onderwerp, maar inmiddels is deze pijler goed gevuld!
dit leek mij ook..
en een algemene huisdierentopic gaat niet werken, volgens mij heeft er al een keer op een ander gebied zoiets bestaan, en werkt dat in het begin, maar wordt het snel vergeten. en terugzoeken wordt lastig daarin
maar het was een idee, en in ieder geval al leuk om verschillende reacties erop te zien.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Zo zijn er heel veel onderwerpen die vaak terug keren met een topic. Het lijkt me ook geen doen om alles een aparte pijler te geven. Lastig om te zeggen waar dan precies de grens ligt.
Gast- Gast
Ik vind huisdieren niet breed genoeg voor een eigen pijler, dan kun je ook wel een pijler openen voor electronica en dat soort dingen. Ik denk juist dat Algemeen goed is voor dit soort vragen, en dat mensen gewoon eerst de zoekpijler moeten gebruiken voor een onderwerp, en anders een topic openen. 1 algemeen topic lijkt me géén goed idee, dan moet je dat hele topic door gaan zoeken of je vraag wellicht gesteld is, en daar zou ik geen zin in hebben sowieso.
Gast- Gast
Ik krijg het wel vol hoor,
Nala gaat zwemmen
Nala ligt zo zoet te slapen
Kijk Nala is lief!
Wat te doen tegen natte neuzen vlekken op je raam?
Nala eet brokken
Nala trekt aan de riem
Keertje samen wandelen?
Nala houdt van katten, ik niet... Wat nu?
Ik krijg het wel vol met razend interessante info
Nala gaat zwemmen
Nala ligt zo zoet te slapen
Kijk Nala is lief!
Wat te doen tegen natte neuzen vlekken op je raam?
Nala eet brokken
Nala trekt aan de riem
Keertje samen wandelen?
Nala houdt van katten, ik niet... Wat nu?
Ik krijg het wel vol met razend interessante info
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik zat laatst ook te bedenken of het niet leuk zou zijn om een aparte huisdieren pijler te hebben... Ik vind het wel een goed plan dus.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Soortgelijke onderwerpen
» Aparte dromen..
» Aparte namen
» Mislukte / zeer aparte tattoo's..
» Aparte webshop
» Aparte reactie marktplaats
» Aparte namen
» Mislukte / zeer aparte tattoo's..