Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+83
Terkina
CCC
Kiwi86
Rose
Aziraphale
applestar
*Troela*
Sterre
Jordana
Liz
Tiana
RioolSpook
Lejow
Puggle
Raindrop
snowflakes
lief-boefje
Sugarfall
Jade
Lieke128
Mystique
ExpressoB
vlinder-19
Caroow
Thunder
Gigi_
Davinia
PrimaBella
Leine
Eve
VanillaRose
Zwerver
patjuhhh
Mees
Lavendel
Shisha
May
Ibbeltje
Niekske
Kaboutertje
Feline
_Cyn_
Travelgurly
Bliss
Benthe
_Lacey_
Nathalie
_Muppit
Caresses
Stuiterbal
Paper Crown
Laced
VeryCherry
Toet
claudiaveronique
Limburg85
Error
Arwyn
TGR
Burn
Olijfje
Sylvana
Erin
Jeanette
Dennenappel
Flippin' Bitch
TNMN
Makamba
Guus
Phileine
Mizz_S
Blond
Zonnetje
minoessepoes
Monte
SoGood
Merai
Sayuri
Rush
Mamsie
loura
Atelier Madame
Marin
87 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 9:34

Ja, dan moet de broek uiteraard onder de buikrand vallen.

Maar goed, ik denk alleen maar mee. Ik ben geen ervaringsdeskundige.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 9:36

Misschien een tip voor Ibbeltje: Koop wat vaker in een (tweedehands)winkel dan via marktplaats. Het is lastig inschatten hoe iets valt of hoe iets je staat.
Je kunt ook gewoon een middagje kleding gaan passen in een H&M/ Miss Etam/ ... gewoon puur om te zien hoe bepaalde kledingstukken je staan. En dan kun je juist eens zien hoe dingen staan die je normaal gesproken niet uit het rek gepakt zou hebben.

Gast
Gast

Bericht  Monte di 10 apr 2012 - 9:39

Princess schreef:Misschien een tip voor Ibbeltje: Koop wat vaker in een (tweedehands)winkel dan via marktplaats. Het is lastig inschatten hoe iets valt of hoe iets je staat.
Je kunt ook gewoon een middagje kleding gaan passen in een H&M/ Miss Etam/ ... gewoon puur om te zien hoe bepaalde kledingstukken je staan. En dan kun je juist eens zien hoe dingen staan die je normaal gesproken niet uit het rek gepakt zou hebben.
Ja dit zou ik inderdaad ook doen. Je ben zo onnodig geld kwijt aan dingen die je op MP koopt en niet mooi passen of anders uitvallen. Dan kun je beter in een winkel kopen of inderdaad kijken wat voor soort modellen en kleuren je mooi staan.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry di 10 apr 2012 - 9:44

Euhm, een zwarte skinny, zwart haltertopje en een zwart Pit Bull vest smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 9:46

Maar waarom krijgt Ibbeltje allemaal tips, vraagt ze dit?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 9:49

Monte schreef:
Princess schreef:Misschien een tip voor Ibbeltje: Koop wat vaker in een (tweedehands)winkel dan via marktplaats. Het is lastig inschatten hoe iets valt of hoe iets je staat.
Ja dit zou ik inderdaad ook doen. Je ben zo onnodig geld kwijt aan dingen die je op MP koopt en niet mooi passen of anders uitvallen. Dan kun je beter in een winkel kopen of inderdaad kijken wat voor soort modellen en kleuren je mooi staan.

Vind ik ook een goede tip! Of de kringloop. Daar kun je vaak ook gewoon passen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 9:50

Ibbeltje vraagt meningen over kledingstukken/ outfits, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 9:53

Princess schreef:Ibbeltje vraagt meningen over kledingstukken/ outfits, toch?

Aha, dan heb ik daar met mijn vermoeide hoofd over heen gelezen. smile

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje di 10 apr 2012 - 17:12

RioolSpook schreef:Nou, een shirt in je broek proppen terwijl je wat dikker bent geeft meestal niet zo'n mooi effect want dan zie je de dikke buik juist meer. (spreekt uit ervaring).

haha ja precies er in gaat hem ook niet worden. Heb nl nog een dikkere buik zo daar iets naar onder. En dat flatteerd echt niet dan Very Happy Maar wel lief dat jullie zo mee denken!

Princess> Ik zou wel willen in een tweedehands winkeltje (bedoel dan kringloop) wat vinden maar daar waar ik geweest ben hadden ze of niks leuks of geen grotere maten Sad En ja passen is wel zo fijn natuurlijk en ga ik vandaag ook doen toevallig smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Ibbeltje di 10 apr 2012 - 17:14

Ik vroeg of een bepaalde outfit mij stond en ook of een bepaalde jurk van MP mij zou staan Wink En kreeg toen tips.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiana di 10 apr 2012 - 18:27

Misschien is het een idee om anders een adviestopic te openen? smile

Ik zit nu nog in mijn pyjama, maar trek zo een skinny jeans aan, zwarte top, wit shirt en een zwarte stoffen blazer. En mijn cognackleurige laarsjes.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 21:08

Vandaag. Lekker relaxed. Beetje boodschapjes doen en wat aan mijn afstudeeropdracht werken.

Heb trouwens wel weer eens zin om mezelf flink op te doffen haha. Helaas geen blitse feesten in het vooruitschiet. Of lekker de echte zomerkleding! Heb al een paar leuke dingen in mijn kast liggen die nu nog de koud zijn.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 2vbwns4

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 0:46

Punk'd wat zie jij er toch altijd super leuk uit! Jij (en ook andere meiden) brengen me echt op ideeën voor outfits Very Happy

Ik heb geen foto, maar heb vandaag een spijkerbroek, zwarte enkellaarsjes, zwart/wit gestreept shirt en een rode blazer aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 2:30

Ibbeltje schreef:

Ik vroeg of een bepaalde outfit mij stond en ook of een bepaalde jurk van MP mij zou staan Wink En kreeg toen tips.

En Maura ook. Voor haar was het o.a. ook bedoeld smile

Ik heb vandaag een rechte spijkerbroek aan, met een donkerblauwe longsleeve met lage hals, een shawl met bloemetjes en een zwart colbertje. Daaronder mijn grijze hoge laarzen.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 11 apr 2012 - 2:46

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 30 IMAG0631-1

Mijn outfit voor een dagje studeren op de universiteit:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marin wo 11 apr 2012 - 4:20

Leuke laarzen, die kleur vind ik heel mooi!
En grappig, een blousje en zo'n lang shirtje (of is het een rokje er onder?) zou nooit in me op komen om te combineren.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Ibbeltje wo 11 apr 2012 - 4:22

Nou ik heb een outfit gevonden, met behulp van moeder :P en iemand van de winkel die meer leuke outfits gevonden had. Kwaliteit foto is wat minder maar zo heb je een idee. Ik moet nog even kijken wat voor sieraden en hoe ik mjn haar ga doen. (niet quoten en ik haal hem zo weer weg)

*weg*

Laatst aangepast door Ibbeltje op wo 11 apr 2012 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 4:24

ziet er leuk uit alleen zou ik die zwarte legging niet doen omdat je verder ook nergens zwart hebt, ik zou dan eerder eenzelfde kleur blauw proberen te zoeken.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 11 apr 2012 - 4:25

Ja en dat is lastig zoeken denk ik, maar zal eens kijken. Dank je smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monte wo 11 apr 2012 - 4:26

Leuk!
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Ibbeltje wo 11 apr 2012 - 4:27

Monte schreef:Leuk!

Dank je! Ben zo benieuwd naar reacties nu hier. Denk de hele tijd dat niemand het leuk vind Embarassed
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 4:28

Leuk! Maar wit/blauw/zwart vind ik niet mooi bij elkaar, dus zou wel even voor een andere legging kijken. Jasje staat je érg mooi smile

Edit; JIJ moet het mooi vinden meis smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 4:28

Ik zou juist die zwarte legging laten :P

Anders wordt het zo matchy vind ik.

Doe je gewoon zwarte armband om of zwarte knopjes in je oren Very Happy ..zwart tasje?

Nu moet ik ook zeggen dat ik gekleurde leggings (inc. wit) lelijk vind. Dus ik heb wel tunnelvisie wat dat betreft.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 11 apr 2012 - 4:29

Tnx Pippa! Zou jij dan blauwe legging doen?

Punk'd zwart tasje heb ik! En ja zwarte oorbellen kan ook , die heb ik ook wel nog geloof ik.
Maar dit is wel leuk? Oow en dan een ketting of juist niet?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 4:30

Ibbeltje schreef:Tnx Pippa! Zou jij dan blauwe legging doen?

Punk'd zwart tasje heb ik! En ja zwarte oorbellen kan ook , die heb ik ook wel nog geloof ik.
Maar dit is wel leuk? Oow en dan een ketting of juist niet?

Ik vind van wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: