Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+83
Terkina
CCC
Kiwi86
Rose
Aziraphale
applestar
*Troela*
Sterre
Jordana
Liz
Tiana
RioolSpook
Lejow
Puggle
Raindrop
snowflakes
lief-boefje
Sugarfall
Jade
Lieke128
Mystique
ExpressoB
vlinder-19
Caroow
Thunder
Gigi_
Davinia
PrimaBella
Leine
Eve
VanillaRose
Zwerver
patjuhhh
Mees
Lavendel
Shisha
May
Ibbeltje
Niekske
Kaboutertje
Feline
_Cyn_
Travelgurly
Bliss
Benthe
_Lacey_
Nathalie
_Muppit
Caresses
Stuiterbal
Paper Crown
Laced
VeryCherry
Toet
claudiaveronique
Limburg85
Error
Arwyn
TGR
Burn
Olijfje
Sylvana
Erin
Jeanette
Dennenappel
Flippin' Bitch
TNMN
Makamba
Guus
Phileine
Mizz_S
Blond
Zonnetje
minoessepoes
Monte
SoGood
Merai
Sayuri
Rush
Mamsie
loura
Atelier Madame
Marin
87 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 29 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  ExpressoB ma 9 apr 2012 - 9:10

Youandi schreef:
ExpressoB schreef:Ibbeltje: Vind het niet echt een vlot jurkje voor een jonge meid;)

ExpressoB, ik vind jou echt verrassend eerlijk de laatste tijd en ik ben het in deze ook met je eens. Volgens mij zijn er voor jou veel vlottere en meer modieuze jurkjes te vinden, Ibbel!

Haha nou bedankt smile
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 29 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 9:11

Youandi schreef:
ExpressoB schreef:Ibbeltje: Vind het niet echt een vlot jurkje voor een jonge meid;)

ExpressoB, ik vind jou echt verrassend eerlijk de laatste tijd en ik ben het in deze ook met je eens. Volgens mij zijn er voor jou veel vlottere en meer modieuze jurkjes te vinden, Ibbel!

Dat ben ik met jullie beiden eens. Ik vind dat altijd zo jammer dat dikkere mensen zich verhullen in nietszeggende, saaie kleding. Ook zij kunnen er gewoon leuk en vlot uit zien! Misschien kun je eens kijken bij de H&M + collectie? Staan vaak wel leuke dingetje tussen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 9:15

Yoyo schreef:
Youandi schreef:

Dat ben ik met jullie beiden eens. Ik vind dat altijd zo jammer dat dikkere mensen zich verhullen in nietszeggende, saaie kleding. Ook zij kunnen er gewoon leuk en vlot uit zien! Misschien kun je eens kijken bij de H&M + collectie? Staan vaak wel leuke dingetje tussen smile

Als ik dan ook even mag inhaken. Ik snap Ibbel wel in haar kledingkeuze. Ik heb deze keuze niet gezien, maar gezien de reacties denk ik te weten wat ze aan heeft op de foto die hier heeft gestaan. Het is ook gewoon moeilijk om niet continu terug te vallen in zwart en los, wijd, saai. Maar wat raden jullie haar aan? En dan echt qua plaatjes. Ik denk dat woorden minder zeggen dan plaatjes. smile (En mss heb ik er ook nog wat aan)

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB ma 9 apr 2012 - 9:18

Ik heb niet gezien wat ze aan had op de foto. Alleen de link van marktplaats geopend.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 9:26

Ibbeltje schreef:
Monte schreef:
Chipp schreef:Goed shoppen hoeft niet duur te zijn. Maar soms is niet duur toch al te duur. Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken en ken wel wat van je verhalen.
Welke maat heb je? Misschien ken ik nog iemand die wat dingen heeft...
Ja je hebt hele goedkope winkels die toch leuke dingen hebben. En als je steeds dingen koopt die ook niet goed zitten of niet mooi(qua vorm,kleur, aansluiting), dan kost dat ook weer geld. Dan kun je misschien beter eens een keer een goede, mooie blazer kopen die echt mooi aansluit.

eh ja dat kan idd. Maar zoals ik al zei deze blazer had ik nog liggen. Dus heb niks gekocht nog.

Ik vond het wel is wat anders. Niets mis mee (de blazer dan).

Laatst aangepast door Shoesdontlie op ma 9 apr 2012 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 9:35

Jeans
Blazer

Allen H&M (dus kon geen plaatjes plakken)

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 29 957675

Deze top lijkt op het plaatje an sich heel saai.. Maar op het model leek het wel leuk! http://www.bonprix.nl/product/tunica-donkerblauw-956333/?bundle=4848320&type=image

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 9:48

http://www.missetam.nl/tuniek-print-kobalt/nl/product/19916/
http://www.missetam.nl/gestreepte-top-blauw/nl/product/18080/
http://www.missetam.nl/dubbeltop-streep-zwart/nl/product/17128/ (Zulk soort vestjes flatteren vaak mooi. )

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje ma 9 apr 2012 - 17:03

Shoesdontlie schreef:
Ibbeltje schreef:
Monte schreef:
Chipp schreef:Goed shoppen hoeft niet duur te zijn. Maar soms is niet duur toch al te duur. Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken en ken wel wat van je verhalen.
Welke maat heb je? Misschien ken ik nog iemand die wat dingen heeft...
Ja je hebt hele goedkope winkels die toch leuke dingen hebben. En als je steeds dingen koopt die ook niet goed zitten of niet mooi(qua vorm,kleur, aansluiting), dan kost dat ook weer geld. Dan kun je misschien beter eens een keer een goede, mooie blazer kopen die echt mooi aansluit.

eh ja dat kan idd. Maar zoals ik al zei deze blazer had ik nog liggen. Dus heb niks gekocht nog.

Ik vond het wel is wat anders. Niets mis mee (de blazer dan).

dank je smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Ibbeltje ma 9 apr 2012 - 17:06

Yoyo dank je voor het zoeken, lief!

Ik vind helaas de jeans niet zo en de blazer is ook niet mijn ding dat model. Top is wel leuk. EN dat bloemen truitje is best wel kort.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 9 apr 2012 - 21:19

Ik heb een pyjama dagje vandaag Embarassed

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 29 40342d1a
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 21:30

Je hebt een mooie taille, Marin.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 9 apr 2012 - 21:32

Dank je smile Er zit nu natuurlijk geen soort van vorm rondom de borsten omdat ik geen bh draag dus daar zit niet echt figuur nu (ik ga zo trouwens maar een sport-bh aan doen, dat zit lekker op dit soort pyjama dagen).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  loura ma 9 apr 2012 - 21:35

Laat ik ook maar eens mee doen smile Dit was had ik gister aan

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 29 Img01046201204091525
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 21:35

Ik draag een zwarte broek, groen shirtje en zwarte ballerina's. Vanuit mijn oogpunt ziet dat er zo uit:

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 29 577698_3645981077977_2049922682_n

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 21:36

Ik hou van dat soort pyjamabroeken!

Leuk Loura!

Gast
Gast

Bericht  Shisha ma 9 apr 2012 - 21:36

Lekker lui dagje Marin? Ik wil ook een pyjama dag (is het ook echt weer voor) maar ik moet helaas werken. Cry
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Marin ma 9 apr 2012 - 21:38

Shisha schreef:Lekker lui dagje Marin? Ik wil ook een pyjama dag (is het ook echt weer voor) maar ik moet helaas werken. Cry

Ik moet ook helaas werken, maar gelukkig kan ik thuis werken en dus in pyjama. Meestal kleed ik me wel aan, maar ik hoef gewoon echt de deur niet uit (ook geen boodschappen) en ik ben niet zo lekker..Dus heerlijk dit lekker aan laten! Voelt het toch beetje lui nog.

Loura: Leuk, mooie kleuren zo!

Charlie: Haha leuk uitzichtpunt! Die twee puntjes van je schoenen Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 21:39

Haha charlie! Ziet er goed uit!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 4:28

Maura schreef:
Yoyo schreef:
Youandi schreef:

Dat ben ik met jullie beiden eens. Ik vind dat altijd zo jammer dat dikkere mensen zich verhullen in nietszeggende, saaie kleding. Ook zij kunnen er gewoon leuk en vlot uit zien! Misschien kun je eens kijken bij de H&M + collectie? Staan vaak wel leuke dingetje tussen Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 29 561177

Als ik dan ook even mag inhaken. Ik snap Ibbel wel in haar kledingkeuze. Ik heb deze keuze niet gezien, maar gezien de reacties denk ik te weten wat ze aan heeft op de foto die hier heeft gestaan. Het is ook gewoon moeilijk om niet continu terug te vallen in zwart en los, wijd, saai. Maar wat raden jullie haar aan? En dan echt qua plaatjes. Ik denk dat woorden minder zeggen dan plaatjes. Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 29 561177 (En mss heb ik er ook nog wat aan)

Ik heb de foto ook niet gezien. Ook alleen die link van MP.
Eigenlijk weet ik het figuur van Ibbeltje ook niet voor ogen te halen, dus heel zekere adviezen kan ik niet geven.

Stevigere mensen lijken slanker in rustige kleuren en een mooi donker colbertje tekent sowieso mooi af.

Maar zoiets, in verschillende tinten roze of creme, is ook erg leuk en zomers:
http://www.hm.com/nl/product/98404?article=98404-C

Of een wijdvallend shirt bij de broek/pantalon in:
http://www.hm.com/nl/product/96439?article=96439-A

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje di 10 apr 2012 - 7:38

Dank je voor de links. Nou dat laatste shirt vind ik lelijk sorry. En de 1e link vind ik de broek wel leuk maar het jasjes niks.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 8:42

Ik weet dat het kan schelen om het gewoon een keer te proberen Ibbel, misschien staat het je geweldig!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 9:07

Ibbeltje schreef:Dank je voor de links. Nou dat laatste shirt vind ik lelijk sorry. En de 1e link vind ik de broek wel leuk maar het jasjes niks.

Dat shirt ben ik zelf ook niet kapot van, maar het gaat me meer om het idee van een wijdvallend shirt bij de broek in. Da's hartstikke hip namelijk Cool

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook di 10 apr 2012 - 9:11

Nou, een shirt in je broek proppen terwijl je wat dikker bent geeft meestal niet zo'n mooi effect want dan zie je de dikke buik juist meer. (spreekt uit ervaring).
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 9:13

Een wijdvallend shirt. Of een blouse. Dan zie je de buik nauwelijks.

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook di 10 apr 2012 - 9:28

Ja, heel leuk dat het een wijdvallend shirt is, maar dan moet de broek dus onder de buikrand vallen? Anders verhuld het nog niets. Maar het ligt er waarschijnlijk ook een beetje aan hoe iemand gebouwd is.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: