Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+83
Terkina
CCC
Kiwi86
Rose
Aziraphale
applestar
*Troela*
Sterre
Jordana
Liz
Tiana
RioolSpook
Lejow
Puggle
Raindrop
snowflakes
lief-boefje
Sugarfall
Jade
Lieke128
Mystique
ExpressoB
vlinder-19
Caroow
Thunder
Gigi_
Davinia
PrimaBella
Leine
Eve
VanillaRose
Zwerver
patjuhhh
Mees
Lavendel
Shisha
May
Ibbeltje
Niekske
Kaboutertje
Feline
_Cyn_
Travelgurly
Bliss
Benthe
_Lacey_
Nathalie
_Muppit
Caresses
Stuiterbal
Paper Crown
Laced
VeryCherry
Toet
claudiaveronique
Limburg85
Error
Arwyn
TGR
Burn
Olijfje
Sylvana
Erin
Jeanette
Dennenappel
Flippin' Bitch
TNMN
Makamba
Guus
Phileine
Mizz_S
Blond
Zonnetje
minoessepoes
Monte
SoGood
Merai
Sayuri
Rush
Mamsie
loura
Atelier Madame
Marin
87 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Die jas is ook leuk Punk"d Stoer
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had dit vandaag aan:
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk lavendel en Bliss! Je ziet er echt super goed uit Bliss.
Gast- Gast
Leukkk Lavendel en Bliss!!
Lavendel, ik vind jouw AllStars eronder echt stoer, vooral in combinatie met je kleding.
Bliss, wat zie jij er goed uit zeg!
Lavendel, ik vind jouw AllStars eronder echt stoer, vooral in combinatie met je kleding.
Bliss, wat zie jij er goed uit zeg!
Gast- Gast
Stoer dat rood Bliss!
Een setje van vorige week, net anders (shirtje )
Een setje van vorige week, net anders (shirtje )
Gast- Gast
Ik heb geen foto maar ik draag een felgroen bloesje, een skinnyjeans, cognac riem en cognac ballerina's.
Gast- Gast
Wat leuk Bliss en Chipp! Bliss, helemaal jouw kleuren
Klinkt ook leuk Charlie. Ik ben toch zo benieuwd naar hoe jouw buikje is intussen. Jammer dat je geen foto's plaatst!
Ik heb een super simpel werk outfit aan vandaag, met een jurkje/lang tshirt met vestje er over aan. Helemaal niet modieus ofzo, maar het vestje zit zo lekker (met zachte stof er in) en is zo leuk en doet me aan m'n Amerika vakantie herinneren.
En ik wil eigenlijk even een foto van m'n nieuwe bikini plaatsen om te vragen of jullie vinden dat ie te klein is of dat ie goed staat, maar ik weet niet of ik dat durf. Ik bedoel, ik loop er ook gerust mee buiten enzo, maar om het hier neer te zetten? zouden jullie dat doen?
Klinkt ook leuk Charlie. Ik ben toch zo benieuwd naar hoe jouw buikje is intussen. Jammer dat je geen foto's plaatst!
Ik heb een super simpel werk outfit aan vandaag, met een jurkje/lang tshirt met vestje er over aan. Helemaal niet modieus ofzo, maar het vestje zit zo lekker (met zachte stof er in) en is zo leuk en doet me aan m'n Amerika vakantie herinneren.
En ik wil eigenlijk even een foto van m'n nieuwe bikini plaatsen om te vragen of jullie vinden dat ie te klein is of dat ie goed staat, maar ik weet niet of ik dat durf. Ik bedoel, ik loop er ook gerust mee buiten enzo, maar om het hier neer te zetten? zouden jullie dat doen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Je kan hem ook wel weer verijderen Marin als je wat antwoorden hebt.
Vind trouwens wel dat je borsten in die vest erg de aandacht trekken haha
Vind trouwens wel dat je borsten in die vest erg de aandacht trekken haha
Gast- Gast
Leuk Marin, heb ook zo'n vest, die ziet er bijna precies hetzelfde uit. Van Blond Amsterdam.
Gast- Gast
Oh wat grappig, maken die tegenwoordig ook al kleding? (Nou heb ik niets met Blond, daar niet van).
Deze is van Roxy en er staat Lake Tahoe op, de plek waar ik 'm gekocht heb. Lekker toeristisch vest dus, maar toch blijft ie leuk.
Even heel gauw in bikini dan, willen jullie even zeggen of je vindt dat ie te klein is of dat ie zo wel kan? De boobies puilen er op zich niet uit, maar echt heel ruim zit ie ook niet. Wel sluit ie onder goed aan, wat ik belangrijk vind. Maar het is dus eigenlijk een maat 38 terwijl ik 40 wil, maar die verrekte bikini is echt constant uitverkocht. En als deze goed zit, hou ik deze gewoon, die heb ik al. Ik vind 'm zelf wel goed zitten, maar wellicht denken jullie van whooo nee daar kan ze niet mee lopen. Absoluut niet quoten natuurlijk
* weg *
Deze is van Roxy en er staat Lake Tahoe op, de plek waar ik 'm gekocht heb. Lekker toeristisch vest dus, maar toch blijft ie leuk.
Even heel gauw in bikini dan, willen jullie even zeggen of je vindt dat ie te klein is of dat ie zo wel kan? De boobies puilen er op zich niet uit, maar echt heel ruim zit ie ook niet. Wel sluit ie onder goed aan, wat ik belangrijk vind. Maar het is dus eigenlijk een maat 38 terwijl ik 40 wil, maar die verrekte bikini is echt constant uitverkocht. En als deze goed zit, hou ik deze gewoon, die heb ik al. Ik vind 'm zelf wel goed zitten, maar wellicht denken jullie van whooo nee daar kan ze niet mee lopen. Absoluut niet quoten natuurlijk
* weg *
Laatst aangepast door Marin op di 27 maa 2012 - 22:06; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind hem eerlijk gezegd een maatje te klein ogen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ja dat verrekte ding is gewoon steeds uitverkocht in mijn maat, heb al in meerdere winkels gekeken en check elke dag de webshop! Grrr. Ik weet het ook niet goed.
Marin- Lady Post-a-lot
Twijfelgevalletje Marin. Ik vind niet dat het niet kan in elk geval. Maar een maatje groter zou misschien net iets beter in het midden aansluiten. Daar zie je nu zo die borstvorm (ja hoe noem je dat? ) zeg maar.
Laatst aangepast door Benthe op di 27 maa 2012 - 22:01; in totaal 1 keer bewerkt
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Wel mooie bikini trouwens. Kan me voorstellen dat je hem per se wil
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Wel mooie bikini trouwens. Kan me voorstellen dat je hem per se wil
Ja er schijnt wel echt een run op te zijn, waardoor ie steeds uitverkocht is. Loopt straks half Nederland er in
Nou ja, dan blijf ik denk ik gewoon maar net zo lang zoeken tot ik maat 40 heb gevonden en als ik 'm echt niet kan krijgen, doe ik deze wel gewoon aan. Heb zelfs al op MP gekeken, daar wordt ie ook al verhandeld intussen, maar ook niet in mijn maat.
M'n vriend was ook geen goede graadmeter trouwens, die zei alleen maar dat het hot was zo. Dus daarom ben ik blij met jullie oordeel.
Marin- Lady Post-a-lot
Een zwart rokje, zwarte panty, zwarte beenwarmers en een rood truitje met 3/4 mouwen, zwarte kusmondjes en een zwart strikje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dank voor de complimenten! Ik ben weer aan t lijnen geslagen, was nog niet klaar namelijk, dus binnenkort zie ik er hopelijk nog beter uit
En idd mijn kleuren Marin, al is kobaltblauw mn nieuwe favoriete kleur (naast rood)
En idd mijn kleuren Marin, al is kobaltblauw mn nieuwe favoriete kleur (naast rood)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ben net wakker dus zit nu in mijn legergroene joggingpak, echt vreselijk lelijk! Zometeen trek ik mijn peachkleurige legging aan met een lang zwart hemd en zo'n lang vest wat niet dichtkan, in het donkerblauw. Eronder zandkleurige schoenen met sleehak.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Heb je ook al eens in de vroege ochtend gekeken? Tussen 6 en 7 wordt de webshop elke ochtend weer bijgevuld met dingen die retour zijn gekomen en daar heb je denk ik wel een kans mee.Marin schreef:Ja dat verrekte ding is gewoon steeds uitverkocht in mijn maat, heb al in meerdere winkels gekeken en check elke dag de webshop! Grrr. Ik weet het ook niet goed.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ben ik nieuwsgierig naar je bikini, Marin!
Leuk shirtje Chipp.
Ben ook benieuwd naar je buik Charlie!
Leuk shirtje Chipp.
Ben ook benieuwd naar je buik Charlie!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Nou ben ik nieuwsgierig naar je bikini, Marin!
Nu ben ik weer thuis, dus kan het nog wel even (was zonet de deur uit en wilde 'm niet laten staan toen).
Monte, nee niet zo vroeg, maar wel rond 9 uur. Dan is ie er ook nooit.
*
Laatst aangepast door Marin op wo 28 maa 2012 - 0:00; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Dan zou ik toch eens tussen 6 en 7 gaan kijken(is wel heel vroeg, maar ja ) Er zijn heel veel meiden die dan echt al klaar zitten om te bestellen en dan zijn ze er om 9 uur al lang uit. Ik heb ook wel eens voor mijn werk gekeken en toen kon ik nog heel veel bestellen en een paar uur later ook niets meer. Misschien is dat met de bikini ook zo. Ik zou het toch proberen, ik vind hem net iets te krap zitten.Marin schreef:Powerbabe schreef:Nou ben ik nieuwsgierig naar je bikini, Marin!
Nu ben ik weer thuis, dus kan het nog wel even (was zonet de deur uit en wilde 'm niet laten staan toen).
Monte, nee niet zo vroeg, maar wel rond 9 uur. Dan is ie er ook nooit.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
In de tijd dat jij op het forum bent kan iemand de foto ook al opgeslagen hebben wat dat betreft maakt dat geen verschil met of je thuis bent of weg. Maar ik snap je punt wel een beetje.Marin schreef:Powerbabe schreef:Nou ben ik nieuwsgierig naar je bikini, Marin!
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic