Welke namen zou jij nu kiezen..
+96
Maple
liesje
ShallY
Razz
Sam
Shopaholic
Parel
Sun88
Blue flower
Mrs. Jansen
Isolt
RiLiJu
Jasmine
Amber-
Rituals_
Zenna
Fiwen
Aimee
Pien
meisje
Fortissimo
Tamagotchi
MiniMuis
Vancity_girl
Sanne
koNijntje
Slakje
Silver
Printje
Flower_L
Annemie
_Lana_
mzcharlotte
Twellie
chipa
Limburg85
SoGood
Raindrop
Nientje
Highway
Jade
Caroow
Roodkapje
RYW
Mida4you
Knillis
Viva
Blond
Yumi
Muus
Supertalentje
Sarah1985
Lejow
Rush
Ooh La La!
slaatje
Caramba
Sugarfall
mickey
CCC
Merai
TGR
Paper Crown
Shisha
Clapperdie
Poisongirl
Darius
teletascha
Muis
Muppetje
Teddyaapje
Flip Fluitketel
Bosjesvrouw
Dolphinne
Puggle
SarahKey
JD
-Ieniemienie-
Diese
Liz
Lavendel
studiebol
May
Phileine
Susan
Monte
Floor
Coccinelle
Ugly Betty
Pandora
Annie24
PapillonRose
kwak
Star007
Marin
Tania
100 plaatsers
Pagina 8 van 11
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Re: Welke namen zou jij nu kiezen..
Chipa off topic maar zijn jouw man en jij weer bij elkaar? Wat fijn! Of verward ik je nu met iemand anders?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Highway schreef:Roar? Zoals in een brullende beer?
hahahaha !
Gast- Gast
Limburg85 schreef:Chipa off topic maar zijn jouw man en jij weer bij elkaar? Wat fijn! Of verward ik je nu met iemand anders?
We zijn nooit uit elkaar geweest, maar het scheelde niet veel. Het gaat nu stukken beter tussen ons gelukkig, al moeten we er nog wel echt aan blijven werken. Lief dat je er naar vraagt.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
chipa schreef:Limburg85 schreef:Chipa off topic maar zijn jouw man en jij weer bij elkaar? Wat fijn! Of verward ik je nu met iemand anders?
We zijn nooit uit elkaar geweest, maar het scheelde niet veel. Het gaat nu stukken beter tussen ons gelukkig, al moeten we er nog wel echt aan blijven werken. Lief dat je er naar vraagt.
Ik dacht je toentertijd bezig was met een eigen huisje? Kan er ook helemaal naast zitten hoor, heerlijk geheugen door de zwangerschap ;-).
Maar wat fijn dat het een stuk beter gaat tussen jullie, hopelijk blijft het zo en blijft de stijgende lijn!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Was idd aan het rondkijken, maar uiteindelijk heb ik dat niet doorgezet. Vooral voor f wil ik graag doorzetten. Mijn man doet nu ook echt wel zijn best en heeft zelf zijn excuses gemaakt voor zijn gedrag. Dat was heel belangrijk voor mij. De sfeer in huis is nu weer goed.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Het wisselt bij mij regelmatig maar nu:
voor een meisje:
Noa
Hailey
Iris
lauren
en voor een jongen:
Kai
Maks of max (Vinden veel mensen een honden naam hoorde ik al)
Alec
voor een meisje:
Noa
Hailey
Iris
lauren
en voor een jongen:
Kai
Maks of max (Vinden veel mensen een honden naam hoorde ik al)
Alec
Gast- Gast
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Perfect topic om aan te haken uit pure nieuwsgierigheid. Ik ben overtuigd van 1 jongensnaam en 2 meisjesnamen, vooral de jongensnaam loop ik al 4 jaar mee rond ofzo. Wie heeft haar kinderen echt genoemd zoals ze dat al (jaren) van te voren hadden bedacht?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte: Ik totaaaaal niet!! Als ik die namen nu hoor, denk ik jeetje gelukkig heb ik toen geen kind gekregen, haha, wat een vreselijke namen!
Ik heb nu echt een heel andere smaak.
Ik heb nu echt een heel andere smaak.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wij hadden de naam voor onze zoon ook al jaren, ook al toen we er nog niet mee bezig waren. We zijn er nog steeds blij mee. We hebben nu ook al 2 jaar een jongensnaam, meisjesnaam zijn we het nog niet over eens...dus we wachten eerst de 20 weken echo af, want miss hoeven we er dan niet over na te denken.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Break Of Day schreef:Ik heb altijd gezegd: een meisje zou ik M.arijke noemen en een jongetje J.oran (dat was voor J.oran van der Sloot ).
Nu ben ik al 'groot' en blijk ik geen kinderwens te hebben. Dus het is bij mij niet van toepassing. Al sta ik in ieder geval nog wel achter de meisjesnaam.
Joran vind ik ook prachtig.
Maar ja, geen haar op mijn hoofd natuurlijk.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Jonah
Julia
Voor een evt derde worden dit toch niet de namen, omdat het niet klopt icm huidige namen
Julia
Voor een evt derde worden dit toch niet de namen, omdat het niet klopt icm huidige namen
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
1. -
2. Daniël
3. Tobias
1. -
2. Dagmar
3. Malin
We zijn al over de namen uit dus nr 1 blijft nog even geheim. Nr 2 en 3 kwamen van mijn lijstje maar die vond mijn man niet zo.
2. Daniël
3. Tobias
1. -
2. Dagmar
3. Malin
We zijn al over de namen uit dus nr 1 blijft nog even geheim. Nr 2 en 3 kwamen van mijn lijstje maar die vond mijn man niet zo.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zie ' onze' naam een aantal x voorbij komen.
Voor een jongen hadden we Jurre gehad.
Voor een jongen hadden we Jurre gehad.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik ben aan het vissen, wil toch ergens wel vernoemen. Maar hoe ik dat aan moet pakken? Dus meer in de zin van een paar letters, of iets wat erop lijkt.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Voor een meisje Maren en een jongen geen idee, dat vind ik toch nog moeilijk. Ik denk Kay.
Gast- Gast
Voor een jongen vind ik Arthur of Daan heel mooi. En voor een meisje Marie!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
mzcharlotte schreef:Perfect topic om aan te haken uit pure nieuwsgierigheid. Ik ben overtuigd van 1 jongensnaam en 2 meisjesnamen, vooral de jongensnaam loop ik al 4 jaar mee rond ofzo. Wie heeft haar kinderen echt genoemd zoals ze dat al (jaren) van te voren hadden bedacht?
Mijn man! (Gelukkig vond ik het ook mooie namen!)
Gast- Gast
mzcharlotte schreef:Perfect topic om aan te haken uit pure nieuwsgierigheid. Ik ben overtuigd van 1 jongensnaam en 2 meisjesnamen, vooral de jongensnaam loop ik al 4 jaar mee rond ofzo. Wie heeft haar kinderen echt genoemd zoals ze dat al (jaren) van te voren hadden bedacht?
ja! ik wist al jaren dat als ik een zoon zou krijgen hij t.. zou heten, dus zo heet mijn zoon
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ik had de naam voor een meisje al 15 jaar in mijn hoofd. Als er een meisje in mijn omgeving werd geboren, was ik altijd een beetje bang dat zij die naam zou krijgen, dus heb ook nooit laten vallen wat ik dan een mooie naam vond. En toen kregen wij een meisje en ze heeft inderdaad de naam gekregen die ik al zo lang wilde.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
[quote="Sanne"]
Ik wilde mijn kinderen altijd Evi en Stijn noemen. Alleen heeft mijn nicht inmiddels kindjes met die naam. En daarnaast vind mijn man dat niet zo'n leuke namen. Verder vond ik Thomas altijd erg mooi, maar ook die naam heeft mijn man afgekeurd.
Je kan natuurlijk al jaren met een naam in je hoofd zitten maar als je partner het niks vind moet je toch wat anders bedenken.
Ik wilde mijn kinderen altijd Evi en Stijn noemen. Alleen heeft mijn nicht inmiddels kindjes met die naam. En daarnaast vind mijn man dat niet zo'n leuke namen. Verder vond ik Thomas altijd erg mooi, maar ook die naam heeft mijn man afgekeurd.
Je kan natuurlijk al jaren met een naam in je hoofd zitten maar als je partner het niks vind moet je toch wat anders bedenken.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Voor een meisje Puck! Daar zijn we al lang uit
Voor een jongen vind ik Dani of Vigo erg leuk, weet alleen niet wat mijn man er van vind.
Voor een jongen vind ik Dani of Vigo erg leuk, weet alleen niet wat mijn man er van vind.
MiniMuis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 12
Punten : 14
Registratiedatum : 06-11-12
Ik vind Emma, Rosa of Fay leuk. En voor een jongen; Morris, Benjamin of Sven.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Floris, Hugo, Roosmarijn en Laura.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
MiniMuis schreef:Voor een meisje Puck! Daar zijn we al lang uit
Voor een jongen vind ik D.ani of Vigo erg leuk, weet alleen niet wat mijn man er van vind.
Zo heet mijn dochter .
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Welke namen zijn mooier
» Welke kiezen?
» Buitencanvas, welke kiezen?
» Welke schoenen kiezen?
» Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3