Gewoon een woontopic
+7
Olijfje
Lavendel
Ibbeltje
Guus
Shisha
Melis_je
Marin
11 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Gewoon een woontopic
Ik heb het halve Rice servies.. Oh dat is dus ook zoiets wat mee gaat! Ik eet veel lekkerder van die Rice bordjes dan van zijn stenen bordjes (bovendien zijn die van z'n oma geweest, dus die breek ik toch alleen maar..) en hij heeft stomme glazen met biermerken er op. Ik wil gewoon normale Duralex glazen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Whoo ik weet wat ik het zou doen..
Een tint uit deze Carribian lijn.. die muurkleur is wel echt heel gaaf. Je hebt dan wel een eyecatcher, des eyecatchers in huis.
Maar het is wel een heel gewaagd plan voor een kast.. stel dat het afgrijselijk is, kun je weer opnieuwe beginnen (maarja dat maakt zo'n uitgeproken kleur wel interessant, weinig mensen proberen het).
http://www.flexa.nl/#/collection0/subcollection0/roomset3/
Een tint uit deze Carribian lijn.. die muurkleur is wel echt heel gaaf. Je hebt dan wel een eyecatcher, des eyecatchers in huis.
Maar het is wel een heel gewaagd plan voor een kast.. stel dat het afgrijselijk is, kun je weer opnieuwe beginnen (maarja dat maakt zo'n uitgeproken kleur wel interessant, weinig mensen proberen het).
Gast- Gast
Dat is echt onwijs mooi Punk'd! Die kleur zou heel mooi staan denk ik, knalt er echt uit!
Marin- Lady Post-a-lot
Punk'd schreef:Whoo ik weet wat ik het zou doen..
Ik had zelf ook al naar fifty's blauw en groen gekeken!
De andere muur in de woonkamer is btw antraciet!
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 29 feb 2012 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
haha zo gaaf.. ik ben nu zelf helemaal weg van die carribian kleur.. wel die donkere variant.. die lichte vind ik weer te fris..
Even de eerste reactie van mijn vriend maar afwachten, anders zit ik mijzelf hier echt blij te maken met een dooie mus. Meestal lukt het wel om hem te overtuigen, maar kleur hebben we nog nooit echt gehad in huis.. dus dat wordt een struikelblok
Even de eerste reactie van mijn vriend maar afwachten, anders zit ik mijzelf hier echt blij te maken met een dooie mus. Meestal lukt het wel om hem te overtuigen, maar kleur hebben we nog nooit echt gehad in huis.. dus dat wordt een struikelblok
Gast- Gast
Dit vind ook ook wel mooi, maar wel een beetje laf!
*
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 29 feb 2012 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Punk'd schreef:haha zo gaaf.. ik ben nu zelf helemaal weg van die carribian kleur.. wel die donkere variant.. die lichte vind ik weer te fris..
Gast- Gast
Neeh die kastkleur is veel te braafjes voor jou! Dat zou echt zonde zijn.. Iedereen schilderd zo'n kast tegenwoordig wit.. Niets vernieuwends aan.
Gast- Gast
Ik vind de rest te licht om er ook nog bauw bij te doen. Ik zou gaan voor een warmere kleur!
Gast- Gast
Weetje wat het 'probleem' is. Als ze zon schijnt is het heel erg licht binnen, maar op het moment dat het ook maar bewolkt is dan is het gelijk heel erg grauw door het koele licht grijze op de muur.. En natuurlijk die absurd grote bank haha. (maar goed, dat ding ga ik niet weg doen.. daar leef ik ongeveer op).
Nu is het bijv. al zo donker!
Nu is het bijv. al zo donker!
Gast- Gast
Nee die zou ik ook niet doen. Ik zou voor iets knaller gaan. (Reactie op Smikkel's Kast)
Punkie, wat vind jij trouwens van m'n moeder's huis (veel kleur en Designer's Guild)
(even wat goede foto's zoeken)
De eettafel met de gigantische roze lamp er boven
De vleugel die in 't midden van de woonkamer staat, meestal met een grote bos gekleurde bloemen er op en kleurrijke kinderschilderijen op de achtergrond
Helaas erg sterk bewerkt want de muur rechts is gewoon wit, maar een blauwe muur en groen kastje in de gang
Mijn kamertje toen het nog supertroeperig en vol was. Maar iig blauw, natuurlijk!
Designers Guild poef
Designers Guild stoel (en broertje met kater )
Overzichtsfoto's (allebei heel slecht qua kwaliteit want slecht bewerkt en oud) De muur op de achterkant van de eerste foto is goud, dat is op weg naar m'n ouders' slaapkamer (die weer blauw is), en de muur met het Designer's Guild behang is roze met goud. De banken zijn blauw maar zijn intussen paars geworden door de zon
Punkie, wat vind jij trouwens van m'n moeder's huis (veel kleur en Designer's Guild)
(even wat goede foto's zoeken)
De eettafel met de gigantische roze lamp er boven
De vleugel die in 't midden van de woonkamer staat, meestal met een grote bos gekleurde bloemen er op en kleurrijke kinderschilderijen op de achtergrond
Helaas erg sterk bewerkt want de muur rechts is gewoon wit, maar een blauwe muur en groen kastje in de gang
Mijn kamertje toen het nog supertroeperig en vol was. Maar iig blauw, natuurlijk!
Designers Guild poef
Designers Guild stoel (en broertje met kater )
Overzichtsfoto's (allebei heel slecht qua kwaliteit want slecht bewerkt en oud) De muur op de achterkant van de eerste foto is goud, dat is op weg naar m'n ouders' slaapkamer (die weer blauw is), en de muur met het Designer's Guild behang is roze met goud. De banken zijn blauw maar zijn intussen paars geworden door de zon
Marin- Lady Post-a-lot
haha whoo wat heb jij een kleurrijke hippe mamsie zeg
Ik kan dit zeker wel waarderen al zou ik er zelf niet in kunnen wonen. Maar dat maakt het juist leuk vind ik. Ik kan echt inspiratie halen uit heel veel verschillende stijlen huizen en interieuren.
Het voelt wel echt heel erg gezellig aan.
Ik kan dit zeker wel waarderen al zou ik er zelf niet in kunnen wonen. Maar dat maakt het juist leuk vind ik. Ik kan echt inspiratie halen uit heel veel verschillende stijlen huizen en interieuren.
Het voelt wel echt heel erg gezellig aan.
Gast- Gast
Ja het is ook mijn smaak niet, te kleurrijk, maar ze is wel heel bewust met haar huis bezig en dat vind ik leuk. Ze heeft zelf ook allemaal gekke dingen (een knalroze hertenkop boven de openhaard), dus dat heb ik iig niet van een vreemde.
En mijn moeder's huis vind ik een goed voorbeeld dat strak en modern niet sfeerloos hoeft te zijn. De meubels zijn hartstikke design en mooi en strak, maar sfeer heeft het zeker. Zij heeft zo'n gave salontafel, een gigantische glazen plaat met vier van die RVS industriele wielen er onder. Ze zei laatst al dat ik die mocht erven
En mijn moeder's huis vind ik een goed voorbeeld dat strak en modern niet sfeerloos hoeft te zijn. De meubels zijn hartstikke design en mooi en strak, maar sfeer heeft het zeker. Zij heeft zo'n gave salontafel, een gigantische glazen plaat met vier van die RVS industriele wielen er onder. Ze zei laatst al dat ik die mocht erven
Laatst aangepast door Marin op wo 29 feb 2012 - 5:47; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Marin, ik vind het eigenlijk wel leuk. Ik vind al snel iets leuk wanneer iemand durft en eigen smaak/stijl toepast. Ik vind die lime groene kast alleen verschrikkelijk. maar ik vind lime groen sowieso verschrikkelijk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Mooie combinatie maar ik vind het te zwaar..
Nog eens goed kijken haha
Gast- Gast
Al weet ik het weer niet met die perzikkleur.. vind ik eigenlijk alweer te zoetig
Gast- Gast
Nee die perzik is 't 'm ook niet.
Maar ik ben echt heel slecht in kleurencombi's maken dus daar kan ik je denk ik niet bij helpen.
Maar ik ben echt heel slecht in kleurencombi's maken dus daar kan ik je denk ik niet bij helpen.
Marin- Lady Post-a-lot
Dit wordt mijn nieuwe dagcafe
Punk'd, welke kleuren zou vriend kiezen als hij mocht kiezen?
Punk'd, welke kleuren zou vriend kiezen als hij mocht kiezen?
Gast- Gast
Over dat het zo donker bij jou is.. Dat is het bij mij ook. Ik heb een piepklein raam.
Maar ik zie bij jou heel weinig lichtpunten. Is het geen idee om een paar kleine gekke industriele lampjes neer te zetten? Dat geeft sfeer en licht.
Maar ik zie bij jou heel weinig lichtpunten. Is het geen idee om een paar kleine gekke industriele lampjes neer te zetten? Dat geeft sfeer en licht.
Marin- Lady Post-a-lot
haha jaa dat wil ik wel! Ik moet online eigenlijk een paar van die lampen scoren. Hier in nijmegen heb je niet echt vintage meubelzaakjes ofzo.. Ik wil wel een keer los gaan bij neef louis.. Aah ik ben zo blij als ik Amsterdam woon.. maar goed.. nog een geduld.
haha ik vroeg aan mijn vriend wat vind je mooi qua kleur.. Hij weet het niet zo goed.. maar paars vind hij mooi.. (donkerpaars).. Maar hij geeft zelf wel aan dat donkerpaars te donker is bij onze bank
Hij roep nu wel GEEN GROEN, GEEEN GEEL, GEEEN ROOD.. okeey duidelijk haha
haha ik vroeg aan mijn vriend wat vind je mooi qua kleur.. Hij weet het niet zo goed.. maar paars vind hij mooi.. (donkerpaars).. Maar hij geeft zelf wel aan dat donkerpaars te donker is bij onze bank
Hij roep nu wel GEEN GROEN, GEEEN GEEL, GEEEN ROOD.. okeey duidelijk haha
Gast- Gast
Smikkell, even om de vriend van Punk'd te overtuigen?
Marin- Lady Post-a-lot
Wat een geweldig topic!
Punk'd wij hebben een gele waskamer. Ik vind het een erg mooie kleur hoor!
Punk'd wij hebben een gele waskamer. Ik vind het een erg mooie kleur hoor!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Gewoon betalen!
» Ik ben gewoon ziek
» Gewoon even wat vertellen...
» Boxspring of gewoon bed?
» Opeens doe je het gewoon...
» Ik ben gewoon ziek