Je mag één wens doen..
+41
Antibes
kajaka88
Davinia
Alex
Roxi3
CarpeDiem
Atelier Madame
Caro
Mees
Marsy28
Sarah1985
frolic
Caresses
Herfstblaadjes
TGR
luenca
Muppetje
Jasmine
Ibbeltje
Merai
Tyrael
rapa nui
Fayebella
Curious
Lejow
MiKa
tienie31
Bazinga
Lenthe
Marin
girli
M@niek
kwak
Blond
Arwyn
Penélope
Mermaid
loura
_Lacey_
Stuiterbal
Monte
45 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Je mag één wens doen..
girli schreef:Kijk maar uit, je weet nooit wat je er voor terug krijgtBreak Of Day schreef:Offf, dat een bepaalde collega die ik nu heb ontslag neemt
Erger dan nu kán niet!
Gast- Gast
TGR schreef:Dan had ik nog een vader gehad die gezond en helder na kon denken en beslissingen kon maken die niet zo rampzalig hebben uitgepakt.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn gezondheid terug. Verder heb ik niets te wensen, ik heb alles wat ik wil.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Dit geldt voor mij ook.Curious schreef:Dat ik me weer meer goed ga voelen.
Gast- Gast
Een kindje op de wereld zetten.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
+1_Lacey_ schreef:Weer helemaal gezond worden. Helaas zit dat er niet in...
Gast- Gast
Gelukkig zijn!
Daar valt dus alles onder, gezondheid, mijn kinderen, innerlijke rust, vertrouwen in mijn leven etc.
Daar valt dus alles onder, gezondheid, mijn kinderen, innerlijke rust, vertrouwen in mijn leven etc.
Gast- Gast
Ik zou dan graag 10 jaar terug in de tijd gaan, mn tante waarschuwen dat ze gelijk naar de dokter moet gaan met dr hoofdpijn, mn moeder dr sigaretten weg gooien, tegen mn vriendin zeggen dat ze niet naar die bbq moeten gaan, dan zouden ze nog leven..als dat eens kon.
dat gaat niet dus doe dan maar het winnende lot !
dat gaat niet dus doe dan maar het winnende lot !
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Op dit moment dat we een paar miljoen winnen met de loterij, ons appartement dan afbetalen en het aan mijn schoonmoeder geven en zelf een mooi huis kunnen kopen
Ik ben het echt zat dat het maar niet verkocht wordt en ik wil gewoon een ander huis
Ik ben het echt zat dat het maar niet verkocht wordt en ik wil gewoon een ander huis
Gast- Gast
razz hoe lang staat je appartement te koop? Mijn broer zijn huis heeft 4 jaar te koop gestaan hij had de hoop opgegeven en toen kwam er een koper
Mijn wens is dat mijn vader gezond is, en dat alles was zoals het 16 mei 2010 was. Toen was er nog niks met hem aan de hand. Nu krijgt die steeds meer klachten. en ziet er gewoon niet goed uit allemaal
Mijn andere wens is weer zwanger te worden en vooral blijven en dat we een kindje krijgen,
Mijn wens is dat mijn vader gezond is, en dat alles was zoals het 16 mei 2010 was. Toen was er nog niks met hem aan de hand. Nu krijgt die steeds meer klachten. en ziet er gewoon niet goed uit allemaal
Mijn andere wens is weer zwanger te worden en vooral blijven en dat we een kindje krijgen,
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
ik wens dat ik oneindig veel wensen mag doen
Ik zou wel heel veel geld willen, dan kan ik stoppen met werken en me inzetten voor de mensheid op andere manieren. Deze droom wordt nu belemmerd door geld!
Ik zou wel heel veel geld willen, dan kan ik stoppen met werken en me inzetten voor de mensheid op andere manieren. Deze droom wordt nu belemmerd door geld!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Het liefst zou ik wensen dat mijn moeder weer leeft. Dat is alleen nogal egoïstisch, want dat ze dan zou leven, maakt nog niet dat ze dan ook beter zou zijn en dus zou ze er zelf weinig aan hebben.
Liever wens ik dan dat ik in juli mijn diploma ga halen. Dat maakt haar vast wel trots!
Liever wens ik dan dat ik in juli mijn diploma ga halen. Dat maakt haar vast wel trots!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik wens dat mijn zus haar leven weer kan oppakken, zonder steeds aan de kanker te worden herinnerd.
Dat vind ik belangrijker dat wat voor materie dan ook.
Dat vind ik belangrijker dat wat voor materie dan ook.
Gast- Gast
Dat mijn schoenen die ik besteld heb binnenkomen.. Ik wacht al heel lang, vorige keer waren ze veel sneller. Ben bang dat ze kwijt zijn
Maar serieus gezien mijn grootste wens is dat ik gelukkig blijf in de toekomst.
Maar serieus gezien mijn grootste wens is dat ik gelukkig blijf in de toekomst.
Gast- Gast
Dat mijn vaders kanker wél te genezen viel, zodat hij gepast afscheid kon nemen uit zijn geliefde praktijk met al zijn patiënten waar hij zoveel om geeft. Hij heeft zijn hele leven ervoor gewerkt...daarnaast zodat hij mijn toekomstige kinderen nog zou kunnen ontmoeten en hun zijn geweldige liefde nog kon geven.
Dat is mijn enige, diepste wens.
Dat is mijn enige, diepste wens.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Dat de hersentumor van mijn moeder niet groeit, dus dat ze er geen last van heeft (of dat hij plotseling ineens verdwijnt, maar dat is onmogelijk).
Gast- Gast
Monte schreef:Een vriend/man, iemand waarmee ik ga trouwen en kindjes krijg.
+1.
Gast- Gast
Dat ik mijn master voor 1 september met succes kan afronden. Die scriptie heeft me tot nu toe al zoveel stress gekost, ik ben het zo zat en elke keer zit ik weer vast. Wil gewoon zo graag dat papiertje kunnen hebben.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb te veel wensen, en om te wensen dat die uitkomen vind ik geen antwoord op de vraag
Dus in dat geval zou ik wellicht kiezen voor een heleboel geld. Ik vind het heerlijk om met mijn eigen bedrijf bezig te zijn en ik zou graag er meer geld in pompen als ik het had.
Aan de andere kant zou ik ook graag een leuke vriend willen, maar ik zou mezelf best sneu vinden als ik die via een wens zou moeten vergaren. Een paar miljoen euro moet moeilijker te verkrijgen zijn...
Gast- Gast
Op dit moment, dat mijn ontstoken voet snel weer de oude zal zijn en ik dus weer mag lopen!!
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Ik wens dat ik direct na mijn opleiding een leuke baan heb die aansluit bij mijn opleiding en waar ik nog jaren met veel plezier kan blijven werken.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Dan wens ik op dit moment geld voor mijn schoonouders; of een koper voor hun horeca-zaak.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Wat zou ik je dat gunnen!Lejow schreef:Dat mijn moeder beter wordt.
En ik ook!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Normaal zou ik wensen dat m'n gezondheid weer helemaal beter is, maar nu zou ik vooral wensen dan oma niet overleden was, maar nog jarenlang kon leven en bij ons huisje kon kijken, mij zien trouwen en dat soort dingen. Want dat wilde ze zo ontzettend graag.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Als je een wens mag doen...
» Als je een wens mag doen..
» Als je nu een wens voor iemand mocht doen..
» Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..
» Als je 1 wens mocht doen en de rest kon je gestolen worden..
» Als je een wens mag doen..
» Als je nu een wens voor iemand mocht doen..
» Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..
» Als je 1 wens mocht doen en de rest kon je gestolen worden..
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: