Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotograaf voor bruiloft

+7
Nana
Caro
Toet
Pompoen
Marin
Tsjip
blonky1986
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Fotograaf voor bruiloft

Bericht  blonky1986 zo 26 feb 2012 - 21:51

Ik zie door de bomen het bos niet meer goed, heeft een van jullie ervaring met een goede fotograaf in de omgeving van Breda?
We willen graag spontane foto's (dus niet allemaal in scene gezette statie foto's) en we houden ook wel van aparte foto's.

Alvast bedankt
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Tsjip zo 26 feb 2012 - 23:01

Wij hebben deze fotograaf: www.dutchfoto.nl
Ik weet dat hij bruiloften door het hele land doet. Verder vind ik zijn foto's erg mooi en spontaner.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 23:06

ik zou me niet blind staren op een fotograaf in jouw woonomgeving, maar zoeken naar fotografen waarvan de stijl je aanspreekt. Een huwelijksfotograaf is helaas duur, dus als je iets van jouw stijl hebt gevonden kun je daar gewoon eens mee afspreken.

Volgens mij kan je via trouweninderegio.nl fotografen vinden. En anders weet ik een hele sloot fotografen op Twitter. Ik kan (als je wilt) wel wat namen opzoeken, maar dan moet je maar ff een PM sturen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 23:10

wij hadden astrid termaat, ook wij vonden het erg moeilijk om een betaalbare en goede fotograaf te vinden. Uiteindelijk kwam ik uit op haar site en haar stijl sprak ons aan. Het is een hele leuke vrouw en vorig jaar en dit jaar genomineerd voor de bruidfotografie award.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  blonky1986 zo 26 feb 2012 - 23:11

Alvast bedankt..

Het probleem is ook een beetje dat we geen geld hebben voor een fotograaf wat 1500 euro kost. Budget is 1000,-, maar we hoeven geen album. Willen de foto's op hoge resolutie hebben op dvd zonder watermerk of what ever. Vriend is grafisch drukker en drukt zelf trouwalbums.

Als je een aantal fotografen weet, dan houd ik mij aanbevolen. We hoeven ook niet perse iemand voor de hele dag. We trouwen om 14.00 uur en dan gaan we borrelen, foto's maken en om 20.00 komt de rest, hiervan hoeven we niet perse professionele foto's van.

Het zou overigens gaan om 27-07
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  blonky1986 zo 26 feb 2012 - 23:11

Lily schreef:wij hadden astrid termaat, ook wij vonden het erg moeilijk om een betaalbare en goede fotograaf te vinden. Uiteindelijk kwam ik uit op haar site en haar stijl sprak ons aan. Het is een hele leuke vrouw en vorig jaar en dit jaar genomineerd voor de bruidfotografie award.

Zij is al geboekt op onze dag smile Ze maakt idd mooie foto's
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  blonky1986 zo 26 feb 2012 - 23:13

Iemand ervaring met http://www.pixedphotography.nl/index.php/trouwen/bruiloften/the-party

Ik heb van hem een offerte gekregen. Iemand die wat kijk heeft op fotografen, wat vinden jullie van de kwaliteit van de foto's?
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 23:21

blonky, persoonlijk ben ik er niet kapot van, van die stijl. Maar dat is omdat zelf een heel andere stijl van fotograferen heb! Het stoort mij bijvoorbeeld dat bij de foto van de champagneglazen, de scherpte op ergens links ligt. Maar, dat is mijn beeld. Misschien storen jullie je daar helemaal niet aan?

Ik zou overigens echt niet alleen uitgaan van een offerte, maar ook een persoonlijk gesprek aangaan. Die persoon is namelijk wel iemand die er praktisch de hele dag bij moet zijn!

Overigens, als je om 14.00u trouwt, denk ik dat je ook wel foto's wilt van het aankleden en het aanbellen ed? En dan tot de eerste dans? Dat is dan toch wel van een uurtje of 12 tot een uurtje of 8 's avonds. Dat is een lange dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 23:29

Blonky, je hebt PM!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 23:35



Blonky, voor dat bedrag kun je makkelijk een prof in huren. Het is dan alleen nog belangrijk om te weten wat voor stijl je leuk vind. Ik ben zelf (bruids)fotograaf, maar ik kan je ook een aantal andere fotografen aanraden die andere stijlen hebben. Je kunt ook in bruidsmagazines kijken, vind je vaak ook een heleboel.
Mocht je wat websites willen hebben, dan kun je me altijd pm-en.
Voor omgeving hoef je, wat Oreo al zegt, niet bang te zijn - de meeste huwelijksfotografen reizen wel een eindje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Marin zo 26 feb 2012 - 23:36

Ik ben bruidsfotograaf en m'n vader woont in Breda. Zit nu in t vliegtuig dus kan niet uitgebreid reageren maar stuur me even een PM en ik geef je vanavond m'n website per PM. Ik zou binnen je budget passen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  blonky1986 zo 26 feb 2012 - 23:41

Oreo schreef:blonky, persoonlijk ben ik er niet kapot van, van die stijl. Maar dat is omdat zelf een heel andere stijl van fotograferen heb! Het stoort mij bijvoorbeeld dat bij de foto van de champagneglazen, de scherpte op ergens links ligt. Maar, dat is mijn beeld. Misschien storen jullie je daar helemaal niet aan?

Ik zou overigens echt niet alleen uitgaan van een offerte, maar ook een persoonlijk gesprek aangaan. Die persoon is namelijk wel iemand die er praktisch de hele dag bij moet zijn!

Overigens, als je om 14.00u trouwt, denk ik dat je ook wel foto's wilt van het aankleden en het aanbellen ed? En dan tot de eerste dans? Dat is dan toch wel van een uurtje of 12 tot een uurtje of 8 's avonds. Dat is een lange dag!

Allereerst bedankt voor je PM smile

We trouwen in de tuin, aankleden gaat gebeuren in een pipowagen, deze staat ook in de tuin Wink. Ik kleed mij rond half 2 om, en net voordat de ceremonie begint, komt mijn vriend mij halen (mooi momentje voor ons 2tjes) en lopen we samen over een loper van de pipowagen naar de ceremonie. We doen geen eerste dans.. We gaan na de ceremonie borrelen met champagne en high tea, hapjes etc. Vervolgens komt de rest (ong 80 man) rond 19.00 uur en gooien we om 20.00 uur de bbq aan. Het wordt een bourgondisch feest met veel eten en drinken en geen dansfeest smile
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 23:42

blonky1986 schreef:Iemand ervaring met http://www.pixedphotography.nl/index.php/trouwen/bruiloften/the-party

Ik heb van hem een offerte gekregen. Iemand die wat kijk heeft op fotografen, wat vinden jullie van de kwaliteit van de foto's?
Dit is de stijl die mij wel aanspreekt (behalve de foto van die gescheurde broek, kont vol in beeld, dat vind ik ongepast) maar de kleuren en de stijl vind ik wel heel mooi. Zoiets zou ik ook wel willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  blonky1986 zo 26 feb 2012 - 23:44

Zelda schreef:
blonky1986 schreef:Iemand ervaring met http://www.pixedphotography.nl/index.php/trouwen/bruiloften/the-party

Ik heb van hem een offerte gekregen. Iemand die wat kijk heeft op fotografen, wat vinden jullie van de kwaliteit van de foto's?
Dit is de stijl die mij wel aanspreekt (behalve de foto van die gescheurde broek, kont vol in beeld, dat vind ik ongepast) maar de kleuren en de stijl vind ik wel heel mooi. Zoiets zou ik ook wel willen.

Haha de gescheurde broek zou van mij ook niet op internet hoeven, maar ik zou het wel grappig vinden deze zelf te hebben.. Hoeft dan ook weer niet in het boek Wink. Ik zie het al helemaal voor me, dat mijn vader of zo door zijn broek scheurt.. zoiets moet je natuurlijk wel op foto hebben Very Happy (Maar dan wel alleen voor onszelf en niet voor heel internet en omstreken Wink)
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 23:46

Zero en Marin, ik had jullie namen ook al genoemd in de PM aan Blonky!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  blonky1986 zo 26 feb 2012 - 23:47

Hij die mij komt ophalen in zo'n soort omgeving sunny I love you I love you I love you Fotograaf voor bruiloft Pipo4
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 23:47

blonky1986 schreef:
Zelda schreef:
blonky1986 schreef:Iemand ervaring met http://www.pixedphotography.nl/index.php/trouwen/bruiloften/the-party

Ik heb van hem een offerte gekregen. Iemand die wat kijk heeft op fotografen, wat vinden jullie van de kwaliteit van de foto's?
Dit is de stijl die mij wel aanspreekt (behalve de foto van die gescheurde broek, kont vol in beeld, dat vind ik ongepast) maar de kleuren en de stijl vind ik wel heel mooi. Zoiets zou ik ook wel willen.

Haha de gescheurde broek zou van mij ook niet op internet hoeven, maar ik zou het wel grappig vinden deze zelf te hebben.. Hoeft dan ook weer niet in het boek Wink. Ik zie het al helemaal voor me, dat mijn vader of zo door zijn broek scheurt.. zoiets moet je natuurlijk wel op foto hebben Very Happy (Maar dan wel alleen voor onszelf en niet voor heel internet en omstreken Wink)
Ja nou ik vind het gewoon niet netjes en ik zou niet blij zijn als iedereen die foto kon zien op de site...maar dat is mijn mening Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  blonky1986 zo 26 feb 2012 - 23:49

@ Zelda..

Ik zou er ook niet van gecharmeerd zijn als dat op internet zou staan idd.. maar ik zou het dan weer wel grappig vinden. (Zou het overigens ook niet in mijn boek hoeven Wink)
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 23:49

ow sorry marin, vergeet jou helemaal te noemen Embarassed *schaam schaam* Marin maakt inderdaad ook mooie foto`s smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  blonky1986 zo 26 feb 2012 - 23:54

Allereerst bedankt voor de snelle reacties. Ik zal er vanavond nog even uitgebreid naar kijken, ben nu namelijk aan het werk.
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Pompoen ma 27 feb 2012 - 0:07

Lily schreef:ow sorry marin, vergeet jou helemaal te noemen Embarassed *schaam schaam* Marin maakt inderdaad ook mooie foto`s smile

Ja en je vergeet ook helemaal Oreo en Zero te noemen! Die maken ook mooie foto's! cheers

@blonky1986, rustig zoeken, offertes aanvragen en gesprekken voeren, goed kijken wat jullie mooi vinden en aan de hand daarvan kiezen, plaats is meestal niet belangrijk en anders geeft de fotograaf dat wel aan. Wij hebben mijn nichtje die fotografie studeerde aan de kunstacademie foto's laten maken en daar heb ik eigenlijk best wel spijt van, ze zijn gewoon niet écht heel goed en ook een behoorlijke lage resolutie en veel is onscherp en ze gebruikte bijvoorbeeld geen flitser waardoor alles heel korrelig is geworden wat binnen is gefotografeerd (hoge iso gebruikt). Jullie hebben écht wel behoorlijk wat budget dus je kunt gewoon een semi-prof en of een prof inhuren!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  blonky1986 ma 27 feb 2012 - 0:11

тыквашка schreef:
Lily schreef:ow sorry marin, vergeet jou helemaal te noemen Embarassed *schaam schaam* Marin maakt inderdaad ook mooie foto`s Fotograaf voor bruiloft 561177

Ja en je vergeet ook helemaal Oreo en Zero te noemen! Die maken ook mooie foto's! cheers

@blonky1986, rustig zoeken, offertes aanvragen en gesprekken voeren, goed kijken wat jullie mooi vinden en aan de hand daarvan kiezen, plaats is meestal niet belangrijk en anders geeft de fotograaf dat wel aan. Wij hebben mijn nichtje die fotografie studeerde aan de kunstacademie foto's laten maken en daar heb ik eigenlijk best wel spijt van, ze zijn gewoon niet écht heel goed en ook een behoorlijke lage resolutie en veel is onscherp en ze gebruikte bijvoorbeeld geen flitser waardoor alles heel korrelig is geworden wat binnen is gefotografeerd (hoge iso gebruikt). Jullie hebben écht wel behoorlijk wat budget dus je kunt gewoon een semi-prof en of een prof inhuren!

Thanks.. zie door de bomen het bos even niet meer Wink

We begonnen ook met een simpel tuinfeest en ondertussen hebben we 80 man die komen BBQ en pagodetenten en stoelhoezen en toiletwagens en champagne en en en en.. haha
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Toet ma 27 feb 2012 - 0:14

Lily schreef:ow sorry marin, vergeet jou helemaal te noemen Embarassed *schaam schaam* Marin maakt inderdaad ook mooie foto`s smile

laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Pompoen ma 27 feb 2012 - 0:18

blonky1986 schreef:
тыквашка schreef:
Lily schreef:ow sorry marin, vergeet jou helemaal te noemen Embarassed *schaam schaam* Marin maakt inderdaad ook mooie foto`s Fotograaf voor bruiloft 561177

Ja en je vergeet ook helemaal Oreo en Zero te noemen! Die maken ook mooie foto's! cheers

@blonky1986, rustig zoeken, offertes aanvragen en gesprekken voeren, goed kijken wat jullie mooi vinden en aan de hand daarvan kiezen, plaats is meestal niet belangrijk en anders geeft de fotograaf dat wel aan. Wij hebben mijn nichtje die fotografie studeerde aan de kunstacademie foto's laten maken en daar heb ik eigenlijk best wel spijt van, ze zijn gewoon niet écht heel goed en ook een behoorlijke lage resolutie en veel is onscherp en ze gebruikte bijvoorbeeld geen flitser waardoor alles heel korrelig is geworden wat binnen is gefotografeerd (hoge iso gebruikt). Jullie hebben écht wel behoorlijk wat budget dus je kunt gewoon een semi-prof en of een prof inhuren!

Thanks.. zie door de bomen het bos even niet meer Wink

We begonnen ook met een simpel tuinfeest en ondertussen hebben we 80 man die komen BBQ en pagodetenten en stoelhoezen en toiletwagens en champagne en en en en.. haha

Wij ook wel een beetje hoor! We wilden een kleine low budget bruiloft. Uiteindelijk hebben we echt wel een wat grotere minder low budget bruiloft gehad. Maar je moet voor jezelf bedenken of je het het waard vind. Wij hebben bepaalde dingen wel gedaan en andere dingen niet omdat we het een belangrijk vonden en het ander niet. Ik heb bijna nergens spijt van, alleen van de fotograaf, dat we daar niet wat meer geld aan uit hebben gegeven.
Maar 't feestzaaltje van een clubhuis werd uiteindelijk een restaurant met een high tea voor 70 man. Was écht geweldig en ik ben nog steeds zo blij dat we dat gedaan hebben!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 0:26

Marin, doe je dit zwart?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotograaf voor bruiloft Empty Re: Fotograaf voor bruiloft

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum