tips boxkleed??
+20
teletascha
-Ieniemienie-
studiebol
yes1984
sabje
PiP
Annemie
meisje
Printje
Happydobby
Aimee
SarahKey
moepie
Floor
Roodkapje
Tania
Puggle
Lejow
Susan
lief
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
tips boxkleed??
Ik ben op zoek naar een mooi boxkleed voor onze uk.
Het moet een boxkleed zijn die voor jongens en voor meiden leuk is, aangezien we nog niet weten wat het wordt.
Ik ben benieuwd naar welk boxkleed jullie hebben en waar jullie deze gekocht hebben.
Verder zijn leuke (web)adresjes met (orginele) boxkleden van harte welkom.
Het moet een boxkleed zijn die voor jongens en voor meiden leuk is, aangezien we nog niet weten wat het wordt.
Ik ben benieuwd naar welk boxkleed jullie hebben en waar jullie deze gekocht hebben.
Verder zijn leuke (web)adresjes met (orginele) boxkleden van harte welkom.
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Re: tips boxkleed??
Wij hadden er eentje van Prenatal en eentje van de Hema met Jip en Janneke erop.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
wij hebben deze
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Die van Woezel en Pip is leuk!
Die van Lejow ik ook mooi, maar past niet in ons interieur. Wij hebben veel grijs en wit in de woonkamer.
Die van Lejow ik ook mooi, maar past niet in ons interieur. Wij hebben veel grijs en wit in de woonkamer.
lief- Fluisteraar
Rejoy. schreef:ik vind deze supermooi:
Deze ga ik ook kopen, ik vind hem zo leuk
Verder gaat mijn moeder nog een hoes zelf maken, van een stofje wat ik leuk vind. Ik vind dat er zo weinig echt leuke kleden zijn helaas.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wij hebben deze:
En voor H. had mijn moeder een hoes gemaakt in meidenkleurtjes en nu voor A. heeft ze er 1 gemaakt in grijs met wit en sterren.
En voor H. had mijn moeder een hoes gemaakt in meidenkleurtjes en nu voor A. heeft ze er 1 gemaakt in grijs met wit en sterren.
Gast- Gast
Wij hebben deze van de Prenatal:
En nog eentje van de kruidvat als reserve. Die is beige met cremekleurige stippen.
En nog eentje van de kruidvat als reserve. Die is beige met cremekleurige stippen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben deze van Koeka... en een extra voor als deze in de was zit van Lief!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Wij hebben deze van Jollein, in het witte waar de gekleurde beesten staan zit ook een zachtgrijze motief, de andere kant van het kleed bestaat geheel uit dit wit met grijze motief (zonder beestjes).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik heb er een laten maken helemaal naar eigen wens. Weet zo niet meer hoe zij heette of de website. Maar als je Googled op zelfgemaakte boxkleden kom je genoeg tegen.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben deze maar dan met een draakje in het midden:
Overgekocht van kennissen voor een leuk prijsje.
En een boxkleed uit duitsland met aan de ene kant donkerblauw stof en aan de andere kant met auto'tjes.
Koste wel 8.99 euro Is alleen een iets ander formaat dan wat je hier in nederland vooral koopt.
Overgekocht van kennissen voor een leuk prijsje.
En een boxkleed uit duitsland met aan de ene kant donkerblauw stof en aan de andere kant met auto'tjes.
Koste wel 8.99 euro Is alleen een iets ander formaat dan wat je hier in nederland vooral koopt.
wij hebben deze van soozebaby. Lekker dik en zacht!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wij hebben deze.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
pff wat lastig zeg.
Zit te twijfelen tussen iets rustigs zoals het voorbeeld van aimee of juist iets heel fleurigs.....
Zit te twijfelen tussen iets rustigs zoals het voorbeeld van aimee of juist iets heel fleurigs.....
lief- Fluisteraar
Maar achteraf zou ik eerder voor een vrolijkere gekozen hebben.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wij hebben dezelfde als die van Aimee, maar dan in het roze.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Lejow schreef:
wij hebben deze
+1 en we hebben er ook nog 1 in creme kleur waar het woord "baby" op staat.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
lief schreef:Die van Woezel en Pip is leuk!
Die van Lejow, die ik ook heb, is er ook met grijze, witte en donkergrijze vakken.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Roodkapje schreef:
Wij hebben deze van Koeka... en een extra voor als deze in de was zit van Lief!
Deze hebben wij ook, maar dan in een zandkleurige en witte kant.
Die van Woezel en Pip is nu als het goed is nog in de aanbieding op hun site ivm de negenmaandenbeurs.
Hij is nu 30,-, weet zo even niet wat hij anders kosten wat de verzendkosten zijn.
Ik vind het kleed van Studiebol ook geweldig!
Misschien plaatst ze hem nog wel.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
WIj hebben deze. Met een bijpassende boxtas. Ik heb er ook nog een op marktplaats gekocht met het draakje van de prenatel. Hier zit ook een limegroen rand omheen.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
lief schreef:pff wat lastig zeg.
Wij hebben bewust voor een vrij rustig kleed gekozen, omdat we een behoorlijk drukke mobiel boven de box hebben hangen en ook in de box zelf staat veel gekleurd speelgoed
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wij wisten het geslacht ook niet. Daarom voor deze gekozen. http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=11852&groep_id=1385&merk=860
Ook hebben we het bijpassende mobile erbij en de speelkubus. J. Vindt het helemaal leuk!
Ook hebben we het bijpassende mobile erbij en de speelkubus. J. Vindt het helemaal leuk!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Ik heb 2 (roze) boxkleden van de Wibra voor 7,99 ps, 1 unikleur roze en 1 roze met witte en donkerroze vlakken. Alleen zit de bovenste in een hoes die ik door mijn schoonmoeder heb laten maken. Heb gewoon stof gekocht (in ons geval grijs met witte sterren van Stenzo en roze met witte hartjes van Stenzo) op de markt en haar een hoes laten maken. Zo hebben we wat unieks.
Vind die van Snoozebaby ook leuk (van Aimee, en dan had ik ook de grijze genomen voor een evt volgende) en van Koeka zou hier ook kunnen. Die van Studie is wel fantastisch, maar wel prijzig geloof ik.
Vind die van Snoozebaby ook leuk (van Aimee, en dan had ik ook de grijze genomen voor een evt volgende) en van Koeka zou hier ook kunnen. Die van Studie is wel fantastisch, maar wel prijzig geloof ik.
Gast- Gast
Aimee schreef:lief schreef:pff wat lastig zeg.
Wij hebben bewust voor een vrij rustig kleed gekozen, omdat we een behoorlijk drukke mobiel boven de box hebben hangen en ook in de box zelf staat veel gekleurd speelgoed
+1 ! De mobiel / speelgoed etc. maken het al druk zat. Daarom zou ik nooit kiezen voor een druk kleed. Ik vind het kleed van Lief! eigenlijk al te kleurig maar die heb ik in een aanbieding gekocht als extra ivm wassen enzo... maar het geeft zo'n andere uitstraling als met het Koeka kleed...
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Boxkleed
» Boxkleed
» Boxkleed 80x80
» Boxmatras/boxkleed?
» Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!
» Boxkleed
» Boxkleed 80x80
» Boxmatras/boxkleed?
» Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: