Leuk heuptasje?
+13
Jeanette
Zininzon
Prosecco
loura
Bacio
Plien84
Caresses
Muppetje
Pompoen
Alex
Barbabella
Aziraphale
Smurf
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Leuk heuptasje?
Ik heb bij een reisafdeling een soort klein heuptasje/portemonneetje gehaald voor onder mijn kleding. Is van heel dun stof, dat je niet voelt en ziet. Leek me ideaal voor als ik jurkjes aan had op festivals. Was alleen vergeten dat je je jurkje dan ook omhoog moet doen, om er iets uit te pakken
Desalniettemin ook bij andere kleren erg handig om je gled/pasjes in te stoppen enzo. En verder niet zoveel spullen meenemen of een kluisje huren, sowieso handig voor je waardevolle spullen en hoef je niet te slepen. En gelukkig hebben we altijd de oude vertrouwde bh nog...
Want idd heuptasjes en leuk gaan niet samen...
Desalniettemin ook bij andere kleren erg handig om je gled/pasjes in te stoppen enzo. En verder niet zoveel spullen meenemen of een kluisje huren, sowieso handig voor je waardevolle spullen en hoef je niet te slepen. En gelukkig hebben we altijd de oude vertrouwde bh nog...
Want idd heuptasjes en leuk gaan niet samen...
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10
Smurf schreef:Zininzon schreef:Ik heb een deja vu!
https://yescafe.actieforum.com/t9718-hippe-heuptas-gezocht?highlight=heuptas
Ik heb er uiteindelijk zelf 1 gemaakt, stukken goedkoper
Wat toevallig!
Heb je een foto van je zelfgemaakte?
En Jeanette, ik heb nu ook vaak een klein staptasje mee, maar vind dat toch niet helemaal prettig...
Ga ik voor je maken en plaatsen!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Smurf schreef:Zininzon schreef:Ik heb een deja vu!
https://yescafe.actieforum.com/t9718-hippe-heuptas-gezocht?highlight=heuptas
Ik heb er uiteindelijk zelf 1 gemaakt, stukken goedkoper
Wat toevallig!
Heb je een foto van je zelfgemaakte?
En Jeanette, ik heb nu ook vaak een klein staptasje mee, maar vind dat toch niet helemaal prettig...
Ga ik voor je maken en plaatsen!
Ik ben benieuwd!
Smurf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11
Ik had de kleuren een beetje aangepast aan de kleding die ik veel aan heb. En de grootte van het tasje aangepast aan de spullen die ik mee wilde nemen (camera, telefoon, portomonnee, paspoort etc). Is me prima bevallen. Is ook veel handiger met dansen/springen dan een tas over je schouder/lichaam.
En de andere kant:
Ohja, de bandjes had ik met zo'n kliksluiting van een oud heuptasje vastgezet. Ging heel goed!
En de andere kant:
Ohja, de bandjes had ik met zo'n kliksluiting van een oud heuptasje vastgezet. Ging heel goed!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik wil altijd veel te veel meenemen naar t terrein, dat past nooit in een klein tasje! Denk aan zakdoekjes, zonnebrand, telefoon, portemonnee, lenzenvloeistof, desinfecterende gel/spray, evt. nog een vestje voor 's avonds etc. etc.
Een schoudertas vind ik ook irritant en daarom had ik een paar jaar geleden op Rock Werchter gewoon een simpele zwarte rugzak mee. Vond t wel ideaal eigenlijk Ik heb trouwens van de carnaval nog wel een hartstikke hip heuptasje over:
En handig dat ie was!! Ideaal om je handen helemaal vrij te hebben en er kon nog best veel in. Misschien overweeg ik nog wel om dit ding mee te nemen naar Pinkpop (wel jammer dat ie niet roze is)
Een schoudertas vind ik ook irritant en daarom had ik een paar jaar geleden op Rock Werchter gewoon een simpele zwarte rugzak mee. Vond t wel ideaal eigenlijk Ik heb trouwens van de carnaval nog wel een hartstikke hip heuptasje over:
En handig dat ie was!! Ideaal om je handen helemaal vrij te hebben en er kon nog best veel in. Misschien overweeg ik nog wel om dit ding mee te nemen naar Pinkpop (wel jammer dat ie niet roze is)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.hm.com/nl/product/96411?article=96411-A
Ik kwam deze net tegen. Best hip!
Ik kwam deze net tegen. Best hip!
Gast- Gast
Op vakantie heb ik wel een hele lelijke gebruikt; Maar het gaat om het doel nietwaar?
Vind degene die Punk'd heeft geplaatst erg leuk!
Gast- Gast
Yoyo schreef:
+1! Waar vond je die Punk'd?
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Ik kijk even mee. Ben ook op zoek naar zoiets, maar dan om mijn telefoon/pasjes in te doen als ik een buitenrit maak met mijn verzorgpaard. Ben altijd als de dood dat m'n telefoon uit m'n zak op het asfalt klettert.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: