Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling

3 plaatsers

Ga naar beneden

Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling Empty Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling

Bericht  meisje di 21 feb 2012 - 21:05

Weet iemand of er op de negenmaandenbeurs/huishoudbeurs ergens een mogelijkheid is om je kinderwagen te stallen?
Ik weet wel dat er kluisjes enzo zijn, maar twijfel of je de kinderwagen ook ergens neer kan zetten.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling Empty Re: Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling

Bericht  Jasmine di 21 feb 2012 - 21:17

Voor zover ik me kan herinneren heb ik die nooit gezien. Maar waarom zou je je wagen willen stallen? Heb je die niet nodig voor je kindje?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling Empty Re: Negenmaandenbeurs - kinderwagen stalling

Bericht  meisje di 21 feb 2012 - 21:20

Ik zou mijn draagdoek mee willen nemen en de wagen aan de kant zetten. Zodat ik niet tegen iedereen zijn hakken aanloop :P
Maar als het te zwaar zou worden, kan ik de kinderwagen altijd nog gebruiken.
meisje
meisje
Prater
Prater

Bericht  Jasmine wo 22 feb 2012 - 0:14

Ah oke.

Maar zie je dat zitten, met een draagdoek in die drukte? Ik zou dat nl. doodeng vinden, ben veel te bang dat mijn kindje zich zou bezeren in de drukte. In de wagen heeft ze tenminste nog een veilige haven om zich heen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  meisje wo 22 feb 2012 - 0:19

Daar zit wel iets in ja.
Ik neem het gewoon beiden mee en dan zien we daar wel.
meisje
meisje
Prater
Prater

Bericht  Rouge wo 22 feb 2012 - 7:48

ik heb zowel veel mensen met kinderwagens als mensen met kindjes in draagdoeken gezien. Op de 9 maandenbeurs is dat wel te doen, op de huishoudbeurs is het voor mijn gevoel veel drukker en heb je minder loopruimte.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  meisje wo 22 feb 2012 - 7:51

Rouge schreef:ik heb zowel veel mensen met kinderwagens als mensen met kindjes in draagdoeken gezien. Op de 9 maandenbeurs is dat wel te doen, op de huishoudbeurs is het voor mijn gevoel veel drukker en heb je minder loopruimte.

Jij was er toch de hele week he?
Weet jij of er een stalling is voor je kinderwagen?

Ik zat er ook al aan te denken om haar te dragen op de negenmaandenbeurs *willen we eerst heen*
meisje
meisje
Prater
Prater

Bericht  Rouge wo 22 feb 2012 - 7:54

Ik heb geen stalling gezien voor kinderwagens, maar ben ook nog niet de hele beurs af geweest. Wel kluisjes/garderobe voor tassen enzo maar niet iets voor kinderwagens.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 7:54

dragen lijkt me juist heel prettig voor jou én je kindje. Jij loopt niet in de drukte te slepen met zo'n grote wagen (je wilt niet weten hoe vaak er een kinderwagen tegen mijn hakken heeft gereden) en je kindje kan zich beter afsluiten voor de prikkels als hij/zij in de doek zit.

Ik heb vandaag geen kinderwagenstalling gezien trouwens.

Gast
Gast

Bericht  meisje wo 22 feb 2012 - 7:56

Dank je wel voor jullie reacties.

Ik irriteer mezelf ook aan al die karretjes op de beurs (dus ook de wagen)

Moet nog even snel kijken hoe ik haar het beste kan dragen, want ze is niet meer zo klein (6 maanden) Maar ik kan het lang volhouden en we moeten toch af en toe gaan zitten voor het voeden!
meisje
meisje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: