Leuke series om te kijken:-)
+34
Elsje
Kaat
TNMN
Parisienne
Blond
Diese
Hoochie
Sweety
Lady4
Guus
MAS
Atelier Madame
Tyrael
Sjeels
Esperanza
dolfijntje24
Rush
Snoes
Minx
Aziraphale
Printje
Floor
TwistedAngel
Monte
rapa nui
tuttebel
Shisha
Cupcake
bolus26
Raindrop
eigenwijs
VeryCherry
Lejow
Puk
38 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Leuke series om te kijken:-)
Dexter
The L World
How I met your mother
CSI / Bones / Law&Order
The L World
How I met your mother
CSI / Bones / Law&Order
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Enorm eens. Seizoen 2 was ook nog wel oke, maar daarna ben ik afgehaakt. Niets kon meer tippen aan seizoen 1._Chance schreef:Atelier Madame schreef:Elsje schreef:weet niet of hij al genoemd is maar wij zijn helemaal fan van Lost!!!
Omg wij zijn helemaal verslaafd, hebben gisteren de laatste afleveringen van het eerste seizoen gekeken, echt heeel spannend en leuk!
Helaas, het eerste seizoen van Lost is wel het leukste seizoen.
Gast- Gast
Fearie schreef:_Cyn_ schreef:Ik ben diehard fan van Big Bang Theory en The Vampire Diaries...
En:
The Secret Circle
Pretty Little Lairs
Die ga ik ook eens opzoeken.. Nieuwe series zijn altijd welkom. The Big Bang Theory en the Vampire Diaries loop ik gelijk met de VS, dus moet ik iedere keer lang wachten...
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Ook helemaal mee eens! Al heb ik alle seizoenen wel gekeken omdat ik precies wilde weten hoe het zat.Powerbabe schreef:Enorm eens. Seizoen 2 was ook nog wel oke, maar daarna ben ik afgehaakt. Niets kon meer tippen aan seizoen 1._Chance schreef:Atelier Madame schreef:Elsje schreef:weet niet of hij al genoemd is maar wij zijn helemaal fan van Lost!!!
Omg wij zijn helemaal verslaafd, hebben gisteren de laatste afleveringen van het eerste seizoen gekeken, echt heeel spannend en leuk!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Esperanza schreef:Ook helemaal mee eens! Al heb ik alle seizoenen wel gekeken omdat ik precies wilde weten hoe het zat.Powerbabe schreef:Enorm eens. Seizoen 2 was ook nog wel oke, maar daarna ben ik afgehaakt. Niets kon meer tippen aan seizoen 1._Chance schreef:Atelier Madame schreef:Elsje schreef:weet niet of hij al genoemd is maar wij zijn helemaal fan van Lost!!!
Ik heb net seizoen 6 binnen gekregen, besteld op MP. Toen seizoen 4 begon ging ik net stage lopen op Curaçao, dus vanaf seizoen 4 heb ik ze op dvd gekeken. Seizoen 6 heb ik nog niet eens gezien, daar moet ik dus eens aan beginnen.
En ik heb ook nog seizoen 1 van Dexter liggen. 40 uur per week werken helpt niet mee
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke/spannende/interessante series
» Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?
» Tv series tips
» Nederlandse series
» Je favoriete series
» Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?
» Tv series tips
» Nederlandse series
» Je favoriete series
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: