Nog een kapperstopic ;)
+13
Guus
Mamsie
SoCali
Jeanette
Penélope
Feline
Tazz
Blond
Coco
Lavendel
Shisha
Happy
loura
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nog een kapperstopic ;)
Ik heb mijn haar zelf zo blond geverfd (ontkleurd) voor 5 euro. En dat ging prima.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz schreef:Ik heb mijn haar zelf zo blond geverfd (ontkleurd) voor 5 euro. En dat ging prima.
Mijn haar heeft echt heel veel rossigheid/warmte in zich. Ik heb het zelf wel eens lichter geverft maar toen leek ik wel een wortel. Ik ga zelf niet meer kloten. Ben ook wel blij dat ze nu niet alles in 1 klap gaan ontkleuren maar in gedeeltes gaan highlighten.
Gast- Gast
Ik zou het ook niet zelf doen. Dan maar even wat meer geld kwijt.
Het gaat je vast mooi staan Punkie!!!
Het gaat je vast mooi staan Punkie!!!
Gast- Gast
Nee zou ik ook niet doen hoor thuis... Ik zelf heb het wel vaak gedaan en doe het nog zelf altijd mijn uitgroei maar ik mag het ik ben kapper haha. Het is best tricky om het zelf thuis te doen en als het mislukt dan zit je..
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
loura schreef:Nee zou ik ook niet doen hoor thuis... Ik zelf heb het wel vaak gedaan en doe het nog zelf altijd mijn uitgroei maar ik mag het ik ben kapper haha. Het is best tricky om het zelf thuis te doen en als het mislukt dan zit je..
Mijn haar is ook wel echt mijn ding. Ik zou het vreselijk vinden als de onderste lagen spleiten of heel lelijk worden. Ik voel me daar juist altijd vrouwelijk door.
Gast- Gast
Punk'd schreef:loura schreef:Nee zou ik ook niet doen hoor thuis... Ik zelf heb het wel vaak gedaan en doe het nog zelf altijd mijn uitgroei maar ik mag het ik ben kapper haha. Het is best tricky om het zelf thuis te doen en als het mislukt dan zit je..
Mijn haar is ook wel echt mijn ding. Ik zou het vreselijk vinden als de onderste lagen spleiten of heel lelijk worden. Ik voel me daar juist altijd vrouwelijk door.
Ja he als je haar maar goed zit Ik baal wel want ik ben al een jaar bezig met mijn haar groeien maar de zijkanten breken gewoon nog steeds af van het blonderen en stijlen.. Nu probeer ik bijna niet meer te stijlen, alleen als ik iets speciaals heb en blonderen ga ik vanaf de volgende kleur beurt ook niet meer doen. Hopen dat het nu wel weer beetje gaat groeien
Maar ja als je niet te gekke dingen doet met je haar dan hoeft dat niet natuurlijk.. Haar kan een hoop hebben hoor.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Oh en laat je geen dure shampoo en conditoner aansmeren. Gewoon na je kappersbezoek naar PAK gaan en dan shampoo en conditoner kopen van L'oreal Professional. Bij Pak koop je dat tegen de inkoopprijs, stuk goedkoper dan bij C.oef. (mijn zusje is ervaringsdeskundige)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ben er zooo blij mee
Heb uiteindelijk mijn hele hoofd vol highlights gekregen om zo min mogelijk te beschadigen. Ik wilde ook echt geen gele gloed dus dit was voor nu de beste optie. Ik kan er nu altijd over een paar maanden extra highlights bijnemen. Er hoefde zelfs geen spoeling overheen om het gele eruit te trekken want de kleur was ineens goed.
weg weg weg
Heb uiteindelijk mijn hele hoofd vol highlights gekregen om zo min mogelijk te beschadigen. Ik wilde ook echt geen gele gloed dus dit was voor nu de beste optie. Ik kan er nu altijd over een paar maanden extra highlights bijnemen. Er hoefde zelfs geen spoeling overheen om het gele eruit te trekken want de kleur was ineens goed.
weg weg weg
Laatst aangepast door Punk'd op ma 27 feb 2012 - 2:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mooi geworden Punk'd! Mooie kleur.. en ook mooi gezet (niet van die 'doe maar 10 strepen-highlights') Staat je goed! Je ziet er ook vrolijk uit haha!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Prachtig!
Blond- Lady Post-a-lot
Thanks
Iedere keer als ik in de spiegel kijk denk ik.. Oohjaa leuk haha
Gast- Gast
Punk'd schreef:Thanks
Toen ik van bruin naar blond ging schrok ik elke keer als ik in de spiegel keek . Nog steeds als ik mensen zie die ik een tijd niet heb gezien is het: Hè Chance, ben je BLOND?
Blond- Lady Post-a-lot
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Staat je echt super goed!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Heel erg mooi!
Zou willen dat ik zoiets durfde, maar ben er eigenlijk al van overtuigd dat mij dat verschikkelijk staat
Zou willen dat ik zoiets durfde, maar ben er eigenlijk al van overtuigd dat mij dat verschikkelijk staat
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Mooi geworden!
Ik heb geen spoeling gehad om geel tegen te gaan, maar om mijn bruine lokken ook wat op te lichten.
Ik heb geen spoeling gehad om geel tegen te gaan, maar om mijn bruine lokken ook wat op te lichten.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: