Nog een kapperstopic ;)
+13
Guus
Mamsie
SoCali
Jeanette
Penélope
Feline
Tazz
Blond
Coco
Lavendel
Shisha
Happy
loura
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Nog een kapperstopic ;)
Ik ga zaterdag ook naar de kapper, maar nu voor een kleurtje. (het vorige drama was voor knippen )
De afgelopen paar keren heb ik het zelfd geverfd en nu vind ik het echt te donker. Als je naar blond toe wilt gaan ze je dan altijd helemaal ontkleuren? En als je geen parelmoer of witblond wilt is het dan alsnog slecht voor je haar om blond te nemen? (haha nemen.. uit een potje ).. Nu ben ik zelf donkerblond en ik vind een beetje ombre hair ook wel stoer dus een uitgroei maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
Dit zijn wat plaatjes waarbij ik de kleur heel mooi vind... Maar zijn dit allemaal dezelfde kleuren? Ik weet niet goed hoe ik nou moet uitleggen bij de kapper wat ik wil.. Misschien omdat ik zelf niet goed weet welke blonde kleur ik wil. Het enige wat ik weet is dat het niet geelig/oranje moet worden wat het bij mij na een tijdje dus altijd wel een beetje wordt.
Mijn haar is nu deze kleur (gekleurd).
De afgelopen paar keren heb ik het zelfd geverfd en nu vind ik het echt te donker. Als je naar blond toe wilt gaan ze je dan altijd helemaal ontkleuren? En als je geen parelmoer of witblond wilt is het dan alsnog slecht voor je haar om blond te nemen? (haha nemen.. uit een potje ).. Nu ben ik zelf donkerblond en ik vind een beetje ombre hair ook wel stoer dus een uitgroei maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
Dit zijn wat plaatjes waarbij ik de kleur heel mooi vind... Maar zijn dit allemaal dezelfde kleuren? Ik weet niet goed hoe ik nou moet uitleggen bij de kapper wat ik wil.. Misschien omdat ik zelf niet goed weet welke blonde kleur ik wil. Het enige wat ik weet is dat het niet geelig/oranje moet worden wat het bij mij na een tijdje dus altijd wel een beetje wordt.
Mijn haar is nu deze kleur (gekleurd).
Gast- Gast
Re: Nog een kapperstopic ;)
Helemaal ontkleuren is heel drastisch en slecht voor je haar. Als je wat lichter wilt kun je beter eerst wat highlights in je haar doen en dan zou je erna een tint kunnen kleuren die dezelfde kleur hoogte heeft. Of je zou eerst alleen high lights kunnen doen en na een paar maanden weer. Je hebt nu best donker haar.. Als ik dat zo op die foto kan zien, dat scheelt wel 2 a 3 tinten met de plaatjes. Het is altijd lastiger om van donker naar blond te gaan dan van blond naar donker helaas.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou het ook niet helemaal ontkleuren, zonde van de conditie van je haar. Maar met heel veel highlights kom je al een heel eind
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Highlights is zo'n slecht idee nog niet. Dan krijg ik misschien ook wat contrast in mijn haar in plaats van 1 totale kleur.
(zoals de onderste 2 plaatjes, ik vind het mooie dat daar meerdere kleurtonen inzitten).
(zoals de onderste 2 plaatjes, ik vind het mooie dat daar meerdere kleurtonen inzitten).
Gast- Gast
Ik vind de onderste 2 het mooiste!
Maar ontkleuren zou ik niet doen. Het is echt zo slecht voor het haar. Ik heb het 1x gedaan en mijn haar was daarna zo slecht dat er wel 20cm moest worden afgehaald om het weer een beetje mooi te krijgen.
Ik zit zelf ook weer te twijfelen om mijn haar weer lichter te doen.
Maar ontkleuren zou ik niet doen. Het is echt zo slecht voor het haar. Ik heb het 1x gedaan en mijn haar was daarna zo slecht dat er wel 20cm moest worden afgehaald om het weer een beetje mooi te krijgen.
Ik zit zelf ook weer te twijfelen om mijn haar weer lichter te doen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Heb vandaag een afspraak gemaakt. Hij wilde ook dat ik een plaatje E-mailde van mijn haar nu en wat ik wil.
Ik heb de onderste 2 plaatjes en het plaatje links boven (zonder 'uitgroei') verstuurd. Hij had het wel over ontkleuren maar mijn haar is echt in goede conditie en heel dik, dus 1x ontkleuren.. tja ik ga het erop wagen.
Ik krijg als het goed is nog een mailtje terug over wat hij wilt gaan doen. Ben benieuwd!
Ik heb de onderste 2 plaatjes en het plaatje links boven (zonder 'uitgroei') verstuurd. Hij had het wel over ontkleuren maar mijn haar is echt in goede conditie en heel dik, dus 1x ontkleuren.. tja ik ga het erop wagen.
Ik krijg als het goed is nog een mailtje terug over wat hij wilt gaan doen. Ben benieuwd!
Gast- Gast
Oeh spannend! wat handig dat je dat van tevoren zo overlegt!
wanneer ga je?
wanneer ga je?
Gast- Gast
Ja ontkleuren moet haast wel als je die tint wilt! Het is wel echt slecht voor je haar maar als je het voorlopig zo houdt moet het goed komen Ben benieuwd!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga zaterdag
Mijn vriend gaat ook haha.. Dus we gaan gezellig saampjes en daarna de blits maken in de stad en lekker luchen. Maken er gewoon een date van
Mijn vriend gaat ook haha.. Dus we gaan gezellig saampjes en daarna de blits maken in de stad en lekker luchen. Maken er gewoon een date van
Gast- Gast
Leuk Punk'd ben benieuwd! Welke kapper ga je?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga voor het meisje met het leren jasje, stoer kapsel. Maar dat is ook omdat ik de indruk krijg dat je wel een stoere meid ben en dan vind ik dit wel bij je passen.
Edit: Gaat om de kleur, hmmm lastig de kleur die je nu hebt staat je ook goed.
Edit: Gaat om de kleur, hmmm lastig de kleur die je nu hebt staat je ook goed.
Gast- Gast
Lavendel schreef:Leuk Punk'd ben benieuwd! Welke kapper ga je?
C.oef
Ben daar nu 1x geweest voor knippen was ik erg blij mee. En ook om donkerder te gaan. Bleef ook erg goed zitten.
Goede ervaringen dus
Gast- Gast
Wahahahahaahahahaha!
De vrouwen op die laatste twee plaatjes.... Dat is MIJN kapsel oftewel: mijn uitgroei! Ik heb een afspraak staan om dat juist weer weg te werken Anyway, ik loop er nu al een paar maanden mee, dus ik ben nu kennelijk ongewild heel hip
(Serieus, precies die kleur ook!)
De vrouwen op die laatste twee plaatjes.... Dat is MIJN kapsel oftewel: mijn uitgroei! Ik heb een afspraak staan om dat juist weer weg te werken Anyway, ik loop er nu al een paar maanden mee, dus ik ben nu kennelijk ongewild heel hip
Gast- Gast
Youandi schreef:Wahahahahaahahahaha!
Dat heet 'Ombre Hair' .. Als je uitgroei ongeveer 1 tint verschilt met je gekleurde tint haha. (het contrast moet niet TE groot zijn).
Wel handig want dan hoef je niet zo vaak te kleuren
Gast- Gast
Heb je van hem nog een reactie terug gehad? Wat hij van plan is?
Mijn haar was ongeveer net zo donker als dat van jou en ik wil het ook ongeveer hebben zoals op de onderste 2 plaatjes. Dat ligt het dichts bij mij natuurlijke kleur.
Ben gisteren naar de kapper geweest. Zij heeft eerst 21 highlights gezet, daarna nog een blonde spoeling. En daarna geknipt. Mijn haar is echt veel lichter nu. Natuurlijk nog niet zoals op die afbeeldingen, maar dat is ook ontzettend slecht voor je haar.
Met een beetje zon en nog 1 of 2 keer 10 highlights zit ik waarschijnlijk wel op dat resultaat. Als mijn haar de kwaliteit behoudt die het nu heeft zet ik volgende maand er nog 10 en de maand erop nog 10.
Mijn haar was ongeveer net zo donker als dat van jou en ik wil het ook ongeveer hebben zoals op de onderste 2 plaatjes. Dat ligt het dichts bij mij natuurlijke kleur.
Ben gisteren naar de kapper geweest. Zij heeft eerst 21 highlights gezet, daarna nog een blonde spoeling. En daarna geknipt. Mijn haar is echt veel lichter nu. Natuurlijk nog niet zoals op die afbeeldingen, maar dat is ook ontzettend slecht voor je haar.
Met een beetje zon en nog 1 of 2 keer 10 highlights zit ik waarschijnlijk wel op dat resultaat. Als mijn haar de kwaliteit behoudt die het nu heeft zet ik volgende maand er nog 10 en de maand erop nog 10.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Heb net gebeld.. ze willen dat ik even langskom hehe. Kom net uit de stad kan ik weer terug Maar boeie is voor het goede doel
Gast- Gast
Ik heb het vorig jaar volledig laten ontkleuren (zoals je Miss al hebt gezien op m'n fb, de kleur van mijn haar van mijn profielfoto in de kleur op de latere foto's).
Mijn haar was en is in goede conditie, dus het kan wel. Ik heb er geen spijt van gehad, mijn haar zit nog prima (oke, ik heb wel een knipbeurt nodig).
C.oef is een goede kapper trouwens, mijn zusje gaat er altijd heen en het zit bij haar ook altijd goed. De enige kapper waar zij tevreden over is.
Mijn haar was en is in goede conditie, dus het kan wel. Ik heb er geen spijt van gehad, mijn haar zit nog prima (oke, ik heb wel een knipbeurt nodig).
C.oef is een goede kapper trouwens, mijn zusje gaat er altijd heen en het zit bij haar ook altijd goed. De enige kapper waar zij tevreden over is.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Het gaat me een rip uit mijn lijf kosten haha. Tussen de 80 en 120 euro .. Mijn hele haar wordt volgestopt met highlights.. Mocht het nog te geel zijn dan moet er een spoeling overheen om het kouder te laten worden en die is ook nogal aan de prijs.
Ik moet echt even op adem komen haha.. Ga het wel doen. Maar ben blij als ik betaald heb en het van mijn rekening af is. Dan hoef ik er niet meer aan te denken
Ik moet echt even op adem komen haha.. Ga het wel doen. Maar ben blij als ik betaald heb en het van mijn rekening af is. Dan hoef ik er niet meer aan te denken
Gast- Gast
Ik was bij Kinky Kappers in Arnhem meer kwijt, 150 euro. Valt dus nog mee
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Ik was bij Kinky Kappers in Arnhem meer kwijt, 150 euro. Valt dus nog mee
haha ik had wel verwacht dat het een flink bedrag zou zijn.. Maar toch moet ik even slikken het stelt mij wel gerust dat jij ook flink heb moeten betalen haha (sorryy)
Gast- Gast
Punk'd schreef:_Chance schreef:Ik was bij Kinky Kappers in Arnhem meer kwijt, 150 euro. Valt dus nog mee
haha ik had wel verwacht dat het een flink bedrag zou zijn.. Maar toch moet ik even slikken het stelt mij wel gerust dat jij ook flink heb moeten betalen haha (sorryy)
Haha ik moest ook wel even slikken toen ze het bedrag noemde. Maar het resultaat mocht er wezen dus ik was het zo vergeten
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: