Ovulatietesten Kruidvat
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ovulatietesten Kruidvat
Heeft iemand ervaring met de ovulatietesten van Kruidvat; zie je daar altijd een teststreep?
De teststreep is nu iets lichter als de controlestreep, dus komt er nu toch een eisprong aan of is dit altijd zo?
De gyn zag vrijdag op de echo dat er een eitje aan het rijpen was die rond morgen zou springen. Nou ben ik gisteren ongesteld geworden, mijn cyclus is nogal ontregeld door de miskraam. Ik vraag me af of het eitje dan verloren is gegaan, of dat ik toch een hele vroege eisprong tijdens deze nieuwe cyclus kan krijgen.
Al zal er niet veel mee gebeuren aangezien ik menstrueer. Daarbij vraag ik me ook af of een bevrucht eitje wel kan innestelen in een baarmoeder die niet veel slijmvlies bevat.
Maar ik vraag me gewoon af wat mijn lichaam nu aan het doen is. En misschien dat jullie antwoorden me er iets bij kunnen helpen!
De teststreep is nu iets lichter als de controlestreep, dus komt er nu toch een eisprong aan of is dit altijd zo?
De gyn zag vrijdag op de echo dat er een eitje aan het rijpen was die rond morgen zou springen. Nou ben ik gisteren ongesteld geworden, mijn cyclus is nogal ontregeld door de miskraam. Ik vraag me af of het eitje dan verloren is gegaan, of dat ik toch een hele vroege eisprong tijdens deze nieuwe cyclus kan krijgen.
Al zal er niet veel mee gebeuren aangezien ik menstrueer. Daarbij vraag ik me ook af of een bevrucht eitje wel kan innestelen in een baarmoeder die niet veel slijmvlies bevat.
Maar ik vraag me gewoon af wat mijn lichaam nu aan het doen is. En misschien dat jullie antwoorden me er iets bij kunnen helpen!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ovulatietesten Kruidvat
Ik heb ze 2 rondes gebruikt en ben er erg tevreden over. Bij mij was er wel altijd een 2de streepje bij ja. Maar toen hij positief was was dat ook echt duidelijk. Voor de eisprong was het 2de streepje de ene dag wel eens donkerder als de dag erna dat schommelde wel.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Gebruikte jij ze dan de hele cyclus? Want als er altijd een tweede streepje is kan mijn eisprong dus ook gewoon over 2/3 weken zijn.
Weegschaal- Kletskop
Ben je echt bloed aan het verliezen of bruine afscheiding? Ik had namelijk in de maand dat ik zwanger werd dat ik oud bloed verloor tijdens de eisprongperiode. En twee weken later weer (dacht dat het menstruatiebloed was) maar achteraf niet..dus twee keer een bloeding en wel gewoon zwanger. Dit was trouwens voor mij voor het eerst dat ik een soort van 'eisprongbloeding' had, dus ik dacht dat mijn lichaam ook een beetje in de war was.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Nee het is echt een menstruatie! Twee weken na de curretage begon ik weer wat bloed te verliezen, maar dat was roze kleurig. Dit is qua kleur/hoeveelheid echt een menstruatie.
Weegschaal- Kletskop
Ik begon ermee op dag 10. Bij allebei de keren was hij positief op dag 19.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Als je écht ongesteld bent is datgene wat de gyn zag waarschijnlijk geen eitje geweest. Zeker niet als hij aangaf dat hij morgen gaat springen, want dan zou je nu niet ongesteld zijn. Misschien een cyste? Die zijn op de echo wbt beeld hetzelfde als een eitje. Kan meestal niet zo veel kwaad hoor, als het een cyste is (even ter geruststelling)
De meeste meiden hebben altijd een licht teststreepje op de ovulatie test. Dit komt omdat het LH-hormoon altijd in je lichaam zit. Vlak voor/tijdens je eisprong gaat de waarde daarvan omhoog en daardoor wordt die test dan zo knal-posi.
Kruidvat ovulatie testen heb ik zelf nooit gebruikt. Na wat zoeken op internet vond ik aardig wat vrouwen die daar niet tevreden over waren. Ik gebruikte die van Sensitest.
De meeste meiden hebben altijd een licht teststreepje op de ovulatie test. Dit komt omdat het LH-hormoon altijd in je lichaam zit. Vlak voor/tijdens je eisprong gaat de waarde daarvan omhoog en daardoor wordt die test dan zo knal-posi.
Kruidvat ovulatie testen heb ik zelf nooit gebruikt. Na wat zoeken op internet vond ik aardig wat vrouwen die daar niet tevreden over waren. Ik gebruikte die van Sensitest.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: