ovulatietesten, help...
+7
Wennes
Lejow
Annie24
snoezel
Puzzle
Le Chat Noir
Muppetje
11 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
ovulatietesten, help...
Dames wat denken jullie?
Deze is van zaterdag, die is even als referentie, niets te zien..
Deze is van gisteren,
En deze foto is van gisteren en vandaag bij elkaar
Gisteren dacht ik vandaag zal ie wel echt heel donker zijn.... Is die van gisteren nou positief geweest? Misschien heb ik net de lh piek gemist? Of kan uur alsnog donkerder worden? Lijkt me zo raar, licht en dan weer donkerder...
wie heeft n idee?
Deze is van zaterdag, die is even als referentie, niets te zien..
Deze is van gisteren,
En deze foto is van gisteren en vandaag bij elkaar
Gisteren dacht ik vandaag zal ie wel echt heel donker zijn.... Is die van gisteren nou positief geweest? Misschien heb ik net de lh piek gemist? Of kan uur alsnog donkerder worden? Lijkt me zo raar, licht en dan weer donkerder...
wie heeft n idee?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: ovulatietesten, help...
Ik denk dat je piek gisteravond was en je vanavond of morgen de eisprong hebt.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:Ik denk dat je piek gisteravond was en je vanavond of morgen de eisprong hebt.
Doe de testen altijd rond vijf uur, kan een half uur eerder of later zijn, nooit meer. Denk ook dat het zoiets is,
Muppetje- Ratel
Of dat de piek de komende uren komt, dat kan natuurlijk ook. Ik denk wel dat je zeer binnenkort je eisprong kunt verwachten.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Of dat de piek de komende uren komt, dat kan natuurlijk ook. Ik denk wel dat je zeer binnenkort je eisprong kunt verwachten.
Maar dan is het toch gek dat die van vandaag lichter is dan die van gisteren?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Rejoy. schreef:Of dat de piek de komende uren komt, dat kan natuurlijk ook. Ik denk wel dat je zeer binnenkort je eisprong kunt verwachten.
Maar dan is het toch gek dat die van vandaag lichter is dan die van gisteren?
ooh, sorry, te snel gelezen, ik dacht dat de donkerste van vandaag is. In dat geval denk ik ook dat je niet helemaal op de piek getest hebt en dat deze vandaag al eerder is geweest.
Gast- Gast
ik denk net als LCN zegt dat gister je piek was en dat je dus vandaag/morgen je eisprong hebt.
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Ja, je hebt je lh piek duidelijk gehad. De teststreep hoeft niet altijd zo donker te worden als de controlestreep, is afhankelijk van persoon tot persoon Of of inderdaad voor (of na) je piek getest...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
En ik zeg dat hij ook nog kan komen Bij mij waren de testen altijd blanco, dan verscheen er een streepje tot hij bijna positief was, het streepje ging weer weg en vanuit het niets had ik een VET positieve streep als hij echt ging springen.
Heb 4 maanden met ovulatietesten gewerkt (en daarvoor, maar dat was eigenlijk nutteloos met cyclussen van 114 en 115 dagen ) en alle 4 de maanden was het zo.
Het kan dus alle kanten op, dus regelmatig vrijen en duimen dat ze hun C-diploma hebben
Heb 4 maanden met ovulatietesten gewerkt (en daarvoor, maar dat was eigenlijk nutteloos met cyclussen van 114 en 115 dagen ) en alle 4 de maanden was het zo.
Het kan dus alle kanten op, dus regelmatig vrijen en duimen dat ze hun C-diploma hebben
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:En ik zeg dat hij ook nog kan komen Bij mij waren de testen altijd blanco, dan verscheen er een streepje tot hij bijna positief was, het streepje ging weer weg en vanuit het niets had ik een VET positieve streep als hij echt ging springen.
- Reddend zwemmen
- Synchroon zwemmen
Ik duim voor alle diploma's
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Je test is duidelijk positief hoor, dus echt een eisprong.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Op de foto van gisteren vind ik hem dus niet mega positief...Wennes schreef:Je test is duidelijk positief hoor, dus echt een eisprong.
Ach, ik test nog even door. Ben ook benieuwd wat mijn temp gaat doen...
Muppetje- Ratel
Ik heb geen verstand van de testen dus kan je niet helpen. De keren dat ik zwanger ben geworden deden we het de hele maand om de dag, dus dat is het enige advies wat ik je kan geven. Maar wrs doen jullie dit al en wil je gewoon weten of je een eisprong hebt en wanneer precies ivm testen
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Annie24 schreef:En ik zeg dat hij ook nog kan komen Bij mij waren de testen altijd blanco, dan verscheen er een streepje tot hij bijna positief was, het streepje ging weer weg en vanuit het niets had ik een VET positieve streep als hij echt ging springen.
Het regelmatig vrijen komt wel goed, haha. Ik stem gewoon voor iedere dag, dan mis ik mn ei sowieso niet. Nu met de vakantie is dat ook helemaal geen straf, kijken hoe lang ik het volhoud
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Op de foto van gisteren vind ik hem dus niet mega positief...Wennes schreef:Je test is duidelijk positief hoor, dus echt een eisprong.
Ik heb 1x een iets lichtere test gehad als die van jou en die was toch echt positief, Resultaat ligt nu boven in zijn bed te slapen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Weegschaal schreef:Ik heb geen verstand van de testen dus kan je niet helpen. De keren dat ik zwanger ben geworden deden we het de hele maand om de dag, dus dat is het enige advies wat ik je kan geven. Maar wrs doen jullie dit al en wil je gewoon weten of je een eisprong hebt en wanneer precies ivm testen
Ja dat doen we al, sinds nog vaker, alleen rond dag zeven hebben er meer dagen tussen gezeten. Maar ik wil inderdaad gewoon weten wat ik ervan denken moet....
Muppetje- Ratel
Iedere dag is toch juist niet goed voor de kwaliteit van het sperma? Om de dag is juist beter is mij altijd verteld?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Iedere dag is toch juist niet goed voor de kwaliteit van het sperma? Om de dag is juist beter is mij altijd verteld?
De gyn zei tegen mij dat we moesten vrijen vrijen vrijen als ie positief werd. Klinkt als een hoop sex...
Volgens fertility friend maakt het niet echt uit, die zeggen ook zo veel mogelijk
Muppetje- Ratel
O, misschien dat het, als je het een week in de maand doet, iedere dag, weer anders is als je het echt 365 dagen per jaar doet?Muppetje schreef:Stofzuiger schreef:Iedere dag is toch juist niet goed voor de kwaliteit van het sperma? Om de dag is juist beter is mij altijd verteld?
De gyn zei tegen mij dat we moesten vrijen vrijen vrijen als ie positief werd. Klinkt als een hoop sex...
Volgens fertility friend maakt het niet echt uit, die zeggen ook zo veel mogelijk
Moet er ook echt niet aan denken
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:O, misschien dat het, als je het een week in de maand doet, iedere dag, weer anders is als je het echt 365 dagen per jaar doet?Muppetje schreef:Stofzuiger schreef:Iedere dag is toch juist niet goed voor de kwaliteit van het sperma? Om de dag is juist beter is mij altijd verteld?
Oi.. +1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wennes schreef:Muppetje schreef:Op de foto van gisteren vind ik hem dus niet mega positief...Wennes schreef:Je test is duidelijk positief hoor, dus echt een eisprong.
Ik heb 1x een iets lichtere test gehad als die van jou en die was toch echt positief, Resultaat ligt nu boven in zijn bed te slapen.
Hmm, ok. Lichter dan de middelste foto? Vind m op de laatste donkerder kijken, Maarja, die foto is van vandaag en niet van gisteren. Al worden die lijntjes volgens mij niet na een dag ineens donkerder
Laatst aangepast door Muppetje op do 29 dec 2011 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Stofzuiger schreef:O, misschien dat het, als je het een week in de maand doet, iedere dag, weer anders is als je het echt 365 dagen per jaar doet?Muppetje schreef:Stofzuiger schreef:Iedere dag is toch juist niet goed voor de kwaliteit van het sperma? Om de dag is juist beter is mij altijd verteld?
Wooow, nee, alsjeblieft niet zeg
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Wennes schreef:Muppetje schreef:Op de foto van gisteren vind ik hem dus niet mega positief...Wennes schreef:Je test is duidelijk positief hoor, dus echt een eisprong.
Hmm, ok. Lichter dan de middelste foto? Vind m op de pierrette donkerder kijken, Maarja, die foto is van vandaag en niet van gisteren. Al worden die lijntjes volgens mij niet na een dag ineens donkerder
Gast- Gast
Typtyfus, duidelijk, forummen op je telefoon is niet altijd even makkelijk....
Muppetje- Ratel
Stofzuiger schreef:Iedere dag is toch juist niet goed voor de kwaliteit van het sperma? Om de dag is juist beter is mij altijd verteld?
De eerste keer dat ik zwanger werd hadden we het iedere dag gedaan, waren toen op vakantie dus vandaar. Omdat ik toen een miskraam heb gehad heb ik het die andere maand dat ik zwanger werd om de dag gedaan met bovenstaand verhaal in mijn achterhoofd. Maar nu weer een miskraam, dus volgens mij maakt het gewoon niet uit!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: