Mama's met kids uit 2011
+16
Steep
Theezakje13
Bruintje Beer
Novalee
woezel
Kat1980
Fearie
Lindsya
Tazz
*Lookie*
Chelle
Liadan
Pien
Laced
Annie24
sheila123
20 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Mama's met kids uit 2011
Kruumel: Jeetje, sterkte meid!
Novalee: Wat goed dat de kleine meid een paar stapjes heeft gezet! Voor je het weet, rent ze het hele huis door.
Ben zelf gisteren door mijn rug gegaan, dus das wat minder. Hoop dat het maandag weer beter gaat.
Morgen ga ik lekker naar de kapper. Wil eigenlijk iets anders, maar weet nog niet zo goed wat.
Ga nu lekker the voice kijken!
Novalee: Wat goed dat de kleine meid een paar stapjes heeft gezet! Voor je het weet, rent ze het hele huis door.
Ben zelf gisteren door mijn rug gegaan, dus das wat minder. Hoop dat het maandag weer beter gaat.
Morgen ga ik lekker naar de kapper. Wil eigenlijk iets anders, maar weet nog niet zo goed wat.
Ga nu lekker the voice kijken!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Kruumel schreef:Dankje voor het medeleven.
De waardes in mn bloed zijn niet goed. (slechter dan gisteren zelfs) En er zitten veel bacteriën in mn urine. Daar gaan ze een kweekje van maken. Dus maar goed dat ik hier ben. Heb de tweede zak vocht aan t infuus en vannacht komen daar vitamines bij.
Wat een tegenvaller..hoe is M. Eronder, dat jij in het ziekenhuis ligt?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ah nee Kruumel niet weer! Wat verschrikkelijk rot!
Hoe waren vandaag je waardes? En voel je je iets opknappen door het infuus?
Wat ontzettend rot dat M. zo reageerde, dat maakt het allemaal nog moeilijker! Lig je in V.?
Hoe waren vandaag je waardes? En voel je je iets opknappen door het infuus?
Wat ontzettend rot dat M. zo reageerde, dat maakt het allemaal nog moeilijker! Lig je in V.?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 0:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kruumel balen zeg! Hopelijk worden je waardes wel snel beter. Stoot je teveel goede afvalstoffen uit?
M. zal niet snappen wat er aan de hand is maar voelt, merkt en ziet dat alles wel anders is dan normaal. Kinderen voelen dat heel goed aan, helaas merk ik dat bij R ook af en toe.
M. zal niet snappen wat er aan de hand is maar voelt, merkt en ziet dat alles wel anders is dan normaal. Kinderen voelen dat heel goed aan, helaas merk ik dat bij R ook af en toe.
Limburg85- Ratel
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 0:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zou fijn zijn als je naar huis mag Kruumel!
Smaragdje- Ratel
Wat fijn Kruumel! Hopelijk lukt het om vocht binnen te houden en mag je snel weer maar huis.
Limburg85- Ratel
*
Gast- Gast
Kruumel balen zeg dat je lichaam zelfs op het minste geringste reageert! Geen fijn begin van je zwangerschap. Morgen weer naar de vk?
Hier ben ik soms behoorlijk chagrijnig, ben zo klaar met de verbouwing, totaal geen rust, niks op orde en dan ook nog eens weinig mogen doen, maar ja het moet toch allemaal in orde komen, als deze net zo ongeduldig is als R. dan word die over ruim een week al geboren en er moet nog zat gebeuren en gekocht worden.
Verder is R. sinds vorige week zondag over naar het grote bed, achteraf is het echt heel erg mee gevallen. Hij is er geen 1 keer zelf uitgekomen. Wel zodra hij mij 's ochtends hoort gaat hij huilen en is hij klaar met slapen (echt alleen bij mij). Verder zit hij echt in zooooooo'n uit probeer fase en ontzettend druk, meneer merkt sinds 2 weken dat er dingen zijn gewijzigd dus of het slechte luisteren, uitproberen etc. daar vandaan komt? Denk een klein beetje, zal gedeeltelijk in het karakter zitten en gedeeltelijk met z'n leeftijd.
Donderdag heb ik de liggingsecho (kijken ze ook gelijk naar het gewicht), eigenlijk zou deze pas een week later moeten plaatsvinden maar dan zaten ze vol en ze durfde deze echo niet later te doen omdat ze bang zijn dat het weleens te laat kan zijn.
Hier ben ik soms behoorlijk chagrijnig, ben zo klaar met de verbouwing, totaal geen rust, niks op orde en dan ook nog eens weinig mogen doen, maar ja het moet toch allemaal in orde komen, als deze net zo ongeduldig is als R. dan word die over ruim een week al geboren en er moet nog zat gebeuren en gekocht worden.
Verder is R. sinds vorige week zondag over naar het grote bed, achteraf is het echt heel erg mee gevallen. Hij is er geen 1 keer zelf uitgekomen. Wel zodra hij mij 's ochtends hoort gaat hij huilen en is hij klaar met slapen (echt alleen bij mij). Verder zit hij echt in zooooooo'n uit probeer fase en ontzettend druk, meneer merkt sinds 2 weken dat er dingen zijn gewijzigd dus of het slechte luisteren, uitproberen etc. daar vandaan komt? Denk een klein beetje, zal gedeeltelijk in het karakter zitten en gedeeltelijk met z'n leeftijd.
Donderdag heb ik de liggingsecho (kijken ze ook gelijk naar het gewicht), eigenlijk zou deze pas een week later moeten plaatsvinden maar dan zaten ze vol en ze durfde deze echo niet later te doen omdat ze bang zijn dat het weleens te laat kan zijn.
Limburg85- Ratel
@kruumel, vervelend dat je al zo vroeg weer ziek bent. Hopelijk gaat het snel weer beter.
@limburg, wat ben je alweer ver, wat doen ze eigenlijk met de liggingsecho, krijg je het te horen als het weer een sterrenkijker is?
Hier ook een mannetje wat van alles uitprobeerd, zucht.
@limburg, wat ben je alweer ver, wat doen ze eigenlijk met de liggingsecho, krijg je het te horen als het weer een sterrenkijker is?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:
Sterrenkijker gebeurt op het alles laatste moment, dat kunnen ze niet zien vooraf tenminste dat was bij mij de vorige keer, toen had ik 2 dagen voor m. Bevalling die liggingsecho gekregen en had achteraf gevraagd of ze dat niet hadden kunnen zien, schijnbaar niet.
Ze gaan kijken hoe hij erbij ligt en ze gaan ook weer naar z'n gewicht kijken.
Ja de zwangerschap is alweer bijna ten einde, erg snel gegaan.
Oh herkenbaar dus die uit probeer fase. Hier is het echt nee als je iets vraagt en rent dan weg en als je hem roept vertikt die het om te komen en gaat heel de tijd nee zeggen en als je hem wilt pakken gaat die op de grond liggen en werkt alles behalve mee. En ook als die bijv een kist speelgoed uit de bijkeuken wilt en niet krijgt slaan en huilen, soms wel vermoeiend ;-).
Limburg85- Ratel
*
Gast- Gast
*
Gast- Gast
Kruumel schreef:De echo vanochtend was goed!! Wat een opluchting. We hebben het hartje gehoord en het vruchtje danste in het rond. Zoooo mooi!
Wat ontzettend fijn!!
Limburg85- Ratel
Wat fijn Kruumel!
Smaragdje- Ratel
Wat fijn kruumel,
Ik reageer later, vriend en ik zijn allebei ziek
Ik reageer later, vriend en ik zijn allebei ziek
Happydobby- Ratel
Wat fijn Kruumel, dat is vast een hele opluchting. Hopelijk lukt het om rustig aan te blijven doen en voel je je snel weer wat beter.
@Limburg: dat wegrennen en nee roepen is erg herkenbaar haha. Ze roept hier soms zelfs No haha ( zou dat komen omdat ze Canadees is ) en sinds gisteren is het woord ' niet ' aan haar vocabulaire toegevoegd dus dat horen we nu ook te pas en te onpas. Haar taalontwikkeling gaat echt als een speer de laatste weken, ze is ineens van alleen woordjes zeggen naar drie woord zinnen gegaan. Gisteren was ze de teletubbies aan het kijken en toen die zo met hun buik naar voren stonden ging ze ook zo staan en zei: Mij baby in buik. Haha dus ik zei nee mama heeft een baby in haar buik. D's reactie: NieT ( met de nadruk op de t haha)
Verder is ze lekker ondeugend aan het worden, rent weg in de supermarkt of op straat loopt ze ineens de andere kant op. Dan zwaait ze en zegt Doei mama. Gelukkig luistert ze op momenten dat het echt moet nog wel goed, maar ons geduld wordt aardig getraint momenteel.
Ben erg benieuwd hoelang het nog duurt voor je baby geboren wordt, kan dus eigenlijk elk moment gebeuren, spannend!
Hoe is het met de rest?
Edit: beterschap Happydobby, is M ook thuis?
@Limburg: dat wegrennen en nee roepen is erg herkenbaar haha. Ze roept hier soms zelfs No haha ( zou dat komen omdat ze Canadees is ) en sinds gisteren is het woord ' niet ' aan haar vocabulaire toegevoegd dus dat horen we nu ook te pas en te onpas. Haar taalontwikkeling gaat echt als een speer de laatste weken, ze is ineens van alleen woordjes zeggen naar drie woord zinnen gegaan. Gisteren was ze de teletubbies aan het kijken en toen die zo met hun buik naar voren stonden ging ze ook zo staan en zei: Mij baby in buik. Haha dus ik zei nee mama heeft een baby in haar buik. D's reactie: NieT ( met de nadruk op de t haha)
Verder is ze lekker ondeugend aan het worden, rent weg in de supermarkt of op straat loopt ze ineens de andere kant op. Dan zwaait ze en zegt Doei mama. Gelukkig luistert ze op momenten dat het echt moet nog wel goed, maar ons geduld wordt aardig getraint momenteel.
Ben erg benieuwd hoelang het nog duurt voor je baby geboren wordt, kan dus eigenlijk elk moment gebeuren, spannend!
Hoe is het met de rest?
Edit: beterschap Happydobby, is M ook thuis?
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Happydobby balen zeg, beterschap! Hebben jullie oppas voor M.?
Vancity fijn herkenning haha. S. Was vergeleken bij R echt een voorbeeldig ik kind, R is zo eigenwijs en heeft zo'n eigen wil en ondeugd en ongeduld, daar krijgen eh hebben we het al veel meer mee te stellen dan met S.
Bijv gisteren hadden we de box opgezet, meneer bleef maar doordrammen dat die er in wou, hield niet op. Ik merk echt dat mijn geduld minder is met de zwangerschap, erg vervelend.
Oh wat leuk dat ze nu al met 3 woordjes gaat praten. Hier gaat hij steeds meer 2 woordjes achter elkaar zeggen bijv papa eten als we gaan eten, hij regelt het allemaal wel haha.
Hoe gaat het met je zwangerschap? Hier is het echt afwachten tot het doorzet. Zaterdag mag alleen echt niet haha. Vandaag ook de instructies gekregen van de vk dus schiet nu echt op.
Vancity fijn herkenning haha. S. Was vergeleken bij R echt een voorbeeldig ik kind, R is zo eigenwijs en heeft zo'n eigen wil en ondeugd en ongeduld, daar krijgen eh hebben we het al veel meer mee te stellen dan met S.
Bijv gisteren hadden we de box opgezet, meneer bleef maar doordrammen dat die er in wou, hield niet op. Ik merk echt dat mijn geduld minder is met de zwangerschap, erg vervelend.
Oh wat leuk dat ze nu al met 3 woordjes gaat praten. Hier gaat hij steeds meer 2 woordjes achter elkaar zeggen bijv papa eten als we gaan eten, hij regelt het allemaal wel haha.
Hoe gaat het met je zwangerschap? Hier is het echt afwachten tot het doorzet. Zaterdag mag alleen echt niet haha. Vandaag ook de instructies gekregen van de vk dus schiet nu echt op.
Limburg85- Ratel
Zo, maandagavond heeft J voor het laatst bv gehad. Sindsdien vraagt hij er niet meer om of pakt hij gewoon zijn beker ald je vraagt waar die is. Wel ligt hij met zn beker dan graag nog lekker tegen mij aan te drinken. Wel apart hoor na 19 masnden, maar ben blij dat hij er uit zichzelf ermee gestopt is. Mijn grote vent
@ Hd, beterschap!
@ Hd, beterschap!
Smaragdje- Ratel
Wij zijn allebei thuis, vriend heeft zich ziekgemeld, we hebben iets verkeerds gegeten en we zijn allebei misselijk, geen eetlust, krampen. We letten samen op M.
Happydobby- Ratel
Ow balen Happydobby, dat hadden mijn man en ik een tijdje terug ook. Alsof D het aanvoelde was ze toen heel lief en speelde bijna de hele dag lekker alleen. Hopelijk is M ook een beetje meewerkend voor jullie.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Kruumel: Fijn dat je weer thuis bent, maar wel balen dat je lichaam al op het minste of geringste reageert. Hoe doe je het nu dan allemaal met M? O, ik lees al dat je gelukkig hulp krijgt. Dat is fijn!
En ook lekker dat je een goede echo had!
Limburg: Jeetje, wat gaat de zwangerschap bij jou snel! Ben benieuwd of deze kleine ook al zo snel komt. Wat moet er thuis nog allemaal gebeuren voor de komst van de baby?
Wat goed dat R in een gewoon bed slaapt en dat het goed gaat! En die uit probeer fase is zooooo herkenbaar… Die van mij gebruikt het woordje nee ook te pas en te onpas, rent weg of komt gewoon niet als je hem roept, heeft soms van die verschrikkelijke driftbuien als hij zijn zin niet krijgt. Maar ja, soms is het ook weer een super lieve knuffelbeer ☺
HD: Beterschap voor jou en je vriend!
VG: Wat kan D ook al lekker kletsen zeg! Hier ook zo’n kleine kletskous, maar ja die heeft ook een grote broer waar hij vanalles van oppikt.
Ben je al in huis bezig met de babykamer enzo?
Smaragdje: Wat goed dat J zelf de bv heeft afgebouwd. Wel lekker nog samen een genietmomentje als hij bij je komt liggen om uit een beker te drinken.
En ook lekker dat je een goede echo had!
Limburg: Jeetje, wat gaat de zwangerschap bij jou snel! Ben benieuwd of deze kleine ook al zo snel komt. Wat moet er thuis nog allemaal gebeuren voor de komst van de baby?
Wat goed dat R in een gewoon bed slaapt en dat het goed gaat! En die uit probeer fase is zooooo herkenbaar… Die van mij gebruikt het woordje nee ook te pas en te onpas, rent weg of komt gewoon niet als je hem roept, heeft soms van die verschrikkelijke driftbuien als hij zijn zin niet krijgt. Maar ja, soms is het ook weer een super lieve knuffelbeer ☺
HD: Beterschap voor jou en je vriend!
VG: Wat kan D ook al lekker kletsen zeg! Hier ook zo’n kleine kletskous, maar ja die heeft ook een grote broer waar hij vanalles van oppikt.
Ben je al in huis bezig met de babykamer enzo?
Smaragdje: Wat goed dat J zelf de bv heeft afgebouwd. Wel lekker nog samen een genietmomentje als hij bij je komt liggen om uit een beker te drinken.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Kat ja knuffelen en kusjes geven doet hij nu ook meer, hij heeft het heel goed door haha.
Ja de zwangerschap gaat hard he! Raar dat ik er straks vanaf ben en er gewoon een babytje bij is, soms vergeet ik dat.
Ja de zwangerschap gaat hard he! Raar dat ik er straks vanaf ben en er gewoon een babytje bij is, soms vergeet ik dat.
Limburg85- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: