Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+16
Steep
Theezakje13
Bruintje Beer
Novalee
woezel
Kat1980
Fearie
Lindsya
Tazz
*Lookie*
Chelle
Liadan
Pien
Laced
Annie24
sheila123
20 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Limburg85 di 17 apr 2012 - 1:54

Happydobby dan zal M. denk moeten wennen, hij gaat 'maar' 1 dag in de week en is al iets ouder dan zal het wat langer duren. R. is gewend om weggebracht te worden maar die maakt het niet uit bij wie die is, als die maar aandacht en eten krijg haha.

Smaragdje balen van de nacht! Is J. ziek aan het worden? Ik vind het zo slopend als ze 's avonds en 's nachts niet slapen, kan daar ook slecht tegen Embarassed.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Smaragdje di 17 apr 2012 - 2:14

Limburg85 schreef:
Smaragdje balen van de nacht! Is J. ziek aan het worden? Ik vind het zo slopend als ze 's avonds en 's nachts niet slapen, kan daar ook slecht tegen Embarassed.

Hij was nogal verkoude en had verhoging. Ook zitten er volgensmij tandjes aan te komen. Ik denk dus dat dat de oorzaak is.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Happydobby di 17 apr 2012 - 2:39

@Limburg, ik denk ook dat het langer gaat duren, en M is best een schootkindje en hij heeft niet doorlopend honger helaas.

@smaragdje hopelijk gaat het snel beter, hier nog geen tandjes dus ik verwacht het ergste haha.

ik kan er ook slecht tegen als M niet wil slapen, en eigenlijk slaapt hij meestal gewoon goed.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 2:41

Pfft hier is het sinds vrijdag ook drama met slapen. Zou best meer tandjes kunnen zijn, ze hebben er nu ieder 8, misschien komen er nog meer door?

Gast
Gast

Bericht  Novalee di 17 apr 2012 - 3:08

*zwaai!*

De wil om mee te schrijven is er wel, maar om één of andere reden komt het er steeds niet van laughcry Maar wilde wel even tegen Limburg zeggen dat ik blij voor jullie ben dat de rechter aan jullie kant staat (kan ook niet anders natuurlijk).
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Limburg85 di 17 apr 2012 - 5:47

Smaragdje zitten er ook bulten? R. kwijlt altijd ontzettend maar dan komen er op dat moment of een tijdje er na geen tandjes, hij krijgt altijd de symptomen pas als het tandje door is, rare ;-). Volgens het kdv heerste het heel erg bij kindjes ziek zijn.

Happydobby jij kan er dus ook al zo slecht tegen, voel me dan altijd zo’n onaardige moeder maar ja ben ook maar een mens ;-). Mijn man doet het dan meestal ’s avonds (vind ik ook logisch want hij hoort hem nooit ’s nachts of ’s ochtends vroeg).

Heeft M. nog helemaal geen tandjes? R. was erg laat met tandjes, geloof dat hij ouder dan 9 maanden was en binnen een maand had hij er 4 en inmiddels 6 al staat hij alweer een maandje stil.

Stofzuiger kan, is altijd lastig te zeggen, achteraf weet je het. R. heeft nooit last van doorkomende tandjes, pas achteraf. Wel heeft hij een paar keer tijdens een sprong last gehad met slapen (vooral bij de 11 maanden sprong).

Novalee lief dat je even daar speciaal langs voor komt!

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:25

Heey Limburg, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Superleuk! Voel je je goed?

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 17 apr 2012 - 6:45

@ Limburg, hier is net zijn 7e tandje door, zal t dan daardoor komen ;-)

@ HD, nog helemaal geen tandjes?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sheila123 di 17 apr 2012 - 7:03

Limburg,ze slapen idd bij elkaar op de kamer. Nu even niet zo ideaal met dat rot sprongetje en de tandjes maar ja ook dat gaat over en op zich doen ze het best goed! Net ook zonder problemen op bed gelegd,ze waren zo moe! Ja leuk he die meidendingen! Begrijpelijk dat het kriebelt met die boys in huis haha maar nog een jongen zou mss wel beter voor je portemonee zijn haha Laughing Willen jullie weten wat het word? En ik denk dat ik iets gemist heb wat betreft een rechtzaak? Ik hoop dat het meevalt allemaal,sterkte ermee!

Stofzuiger,hoe gaat het slapen/huilen nu met je mannen nu je terugkijkt op de tijd dat je er een beetje doorheen zat? En hoe doen ze het op de flesvoeding?
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Happydobby di 17 apr 2012 - 7:38

@imburg, mijn vriend hoort M ook niet altijd dus ik moet er altijd uit, en als ik nachtdienst heb moet M dus flink huilen wil manlief hem horen Mama's met kids uit 2011 - Pagina 17 394967
Nee, nog geen tandjes, ik kreeg met 8 maanden tandjes en mijn vriend met 12 maanden, ben benieuwd, ach het scheelt poetsen Mama's met kids uit 2011 - Pagina 17 166342

@Smaragdje, nee geen tandjes, zie verhaal aan limburg.J. nr 7 alweer, ik vind het wel schattig staan.

@scheila, o ze liggen samen, dat word straks een stapelbed, Leuk!

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  sheila123 di 17 apr 2012 - 7:41

Happydobby schreef:@imburg, mijn vriend hoort M ook niet altijd dus ik moet er altijd uit, en als ik nachtdienst heb moet M dus flink huilen wil manlief hem horen Mama's met kids uit 2011 - Pagina 17 394967
Nee, nog geen tandjes, ik kreeg met 8 maanden tandjes en mijn vriend met 12 maanden, ben benieuwd, ach het scheelt poetsen Mama's met kids uit 2011 - Pagina 17 166342

@Smaragdje, nee geen tandjes, zie verhaal aan limburg.J. nr 7 alweer, ik vind het wel schattig staan.

@scheila, o ze liggen samen, dat word straks een stapelbed, Leuk!
Ja idd ze komen straks als ze ouder zijn in een stapelbed. Nu ligt J. nog in een peuterbedje en F. in een ledikantje en voorlopig gaat dat ook nog prima!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje di 17 apr 2012 - 7:43

@ HD, ja, 4 van boven en nu 3 vanonder Mama's met kids uit 2011 - Pagina 17 561177

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby di 17 apr 2012 - 7:46

Smaragdje, leuk, mijn neefje heeft nu 2 tandjes )15 maanden en die zitten boven, terwijl meestal onder eerst doorkomt.
Maar J. heeft er dus ook meer boven dan onder. Ik zie ze wel verschijnen!

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee di 17 apr 2012 - 8:11

Mijn moeder heeft heel veel dingen bijgehouden van vroeger en dat zat ik een tijd geleden eens door te bladeren. Ik begon met 6 maanden heel erg te kwijlen dus ik dacht oh dan kreeg ik vast tandjes. Mooi niet dus, pas met 11 maanden geloof ik. Blijkbaar was ik al vroeg een kwijlebal Mama's met kids uit 2011 - Pagina 17 166342 N. is gelukkig iets sneller, zij heeft sinds een week of twee haar eerste twee tandjes onder.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Limburg85 di 17 apr 2012 - 18:16

Goedemorgen, R. slaapt nog dat komt niet vaak voor, al is dit al de 2e week dat hij niet voor 7 uur wakker word.
Vandaag komen ze de ramen op meten voor de raambekleding en vanmiddag even naar mijn ouders op de camping als ik S. op heb gehaald om een broodje te eten.

Kruumel ja ik voel me echt goed, heel anders dan bij R., natuurlijk heb ik wel momenten erg buikpijn, vooral als ik ’s avonds rustig ga zitten maar dat hoort erbij, vergeleken met de zwangerschap van R. gaat het super goed! Ben ook niet extra moe, ben niet misselijk en niet non stop buikpijn, hopelijk blijft dat zo.

Novalee R. kwijlde ook al vroeg ontzettend veel en knal rode wangen en iedereen maar denken dat er een tandje kwam, nou pas geloof bij 9 maanden haha.

Smaragdje hopelijk zijn de klachten nu bij J. voorbij, nu kan R. niet achter blijven met zijn 6 tanden haha. R. heeft er 4 boven en 2 onder.

Sheila ze zeggen dat ze snel wennen aan het huilen/geluiden van hun broertje en zusje en dat ze er gewoon doorheen slapen. Als R. en S. samen gaan logeren slapen ze ook vaak op 1 kamer, gaat super!

Ja wij, nou ja ik, wil het zeker graag weten wat het word. Veel te nieuwsgierig en vind het leuk om vooraf alles specifiek in te richten/te kopen. En mijn man wil niet eerder over namen nadenken, zo irritant haha. S. heeft al een bed wat je kan uitbreiden tot stapelbed of een hoogslaper dus dat is wel makkelijk.

Ja mijn man had een rechtzaak tegen zijn ex aangespannen voor S., met 4 jaar moest er een nieuw ouderschapsplan opgesteld worden en zij haakte ineens af en ging voor eigen rechter spelen waardoor wij hem nog maar 1 keer in de 2 weken mochten zien en meer moesten betalen, dat is de korte versie :-).

Happydobby dat weerhoud mij er dus van om een nachtje ergens te gaan slapen, wil niet dat R. zich helemaal overstuur moet houden voor mijn man hem hoort. Jij heb natuurlijk geen keus vanwege je werk.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby di 17 apr 2012 - 19:48

@Limburg, wat fijn dat R. uitslaapt!
Hier maken wij M altijd wakker rond 7.30 (of hij hoort de wekker)
M. kwijlt ook al sinds 3 maanden maar nog geen tand te zien.

Ik maak me geen zorgen, als m. echt hard huilt dan hoort mijn vriend hem wel, bij een beetje moppperen om de speen niet.
Uit logeren doen wij M. voorlopig niet, vind het niet nodig.

@Novalee, fijn dat N al tandjes heeft.

Ik ga nu met M naar een nieuw sportcomplex met zwembad, gaan we even kijken voor het babyzwemmen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje wo 18 apr 2012 - 3:28

J. heeft vannacht heerlijk geslapen en ik dus ook Very Happy Jammer dat ik vroeg mijn bed uit moest om te werken. Hij zit nog wel helemaal vol, maar verder is hij gelukkig een stuk vrolijker.

@ Limburg, nee, R. mag wel eens haast gaan maken met zijn tanden. Wat is dat nou, 6 tanden... ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby wo 18 apr 2012 - 20:14

Hier een goede avond en nacht gehad, ik was werken. M. was wel om kwart over 7 wakker.
Verder zit hij nog steeds in de 9 maanden sprong?? denk ik hihi.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  sheila123 do 19 apr 2012 - 1:04

Limburg85 schreef:
Sheila ze zeggen dat ze snel wennen aan het huilen/geluiden van hun broertje en zusje en dat ze er gewoon doorheen slapen. Als R. en S. samen gaan logeren slapen ze ook vaak op 1 kamer, gaat super!

Ja wij, nou ja ik, wil het zeker graag weten wat het word. Veel te nieuwsgierig en vind het leuk om vooraf alles specifiek in te richten/te kopen. En mijn man wil niet eerder over namen nadenken, zo irritant haha. S. heeft al een bed wat je kan uitbreiden tot stapelbed of een hoogslaper dus dat is wel makkelijk.

Ja mijn man had een rechtzaak tegen zijn ex aangespannen voor S., met 4 jaar moest er een nieuw ouderschapsplan opgesteld worden en zij haakte ineens af en ging voor eigen rechter spelen waardoor wij hem nog maar 1 keer in de 2 weken mochten zien en meer moesten betalen, dat is de korte versie :-).

Oke die manier...hoe staat het er nu voor want dat lijkt me vreselijk om hem dan zo weinig te zien Sad
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Happydobby vr 20 apr 2012 - 0:22

Hoi,

Vanmorgen weer gezwommen met M. Gloednieuw zwembad, ben op de fiets gegaan. M. had ook erg goed geslapen, niet 1 keer wakker geweest!

Ik moet weer werken dit weekend.

Wanneer zijn jullie naar 2 flessen gegaan? Rond 10 maanden?

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 vr 20 apr 2012 - 6:24

Hi meiden,

Oh wat was ik vergeten dat hormonen zo kunnen voelen blegh. Voor me gevoel zit alles tegen en ontzettend druk maar eigenlijk valt het allemaal wel mee Embarassed. Met R. gaat het goed, nog niet helemaal opgeknapt maar dan is hij koorts vrij en de dag erna heeft hij weer koorts, arm manneke. Ook belde ze vandaag dat de raambekleding voor het grote raam beneden niet leverbaar is in de maat, waren we het eindelijk eens nu maar weer op zoek naar nieuwe, twijfel nu nog tussen 2 (de 1 is prijsklasse 4 en de andere 1 dus een behoorlijk verschil). Morgen maar gelijk weer bestellen en hopelijk is het dan alsnog snel binnen. Ook me bestelde fiets is voor de 2e keer niet leverbaar en zo kan ik nog wel even klagen maar zal het maar laten, niet leuk en het is weekend!

Wel een frustratie over de moeder van S., echt een dom mens is het. De rechter heeft vorige week besloten dat S. per direct iedere woensdag bij ons is na schooltijd, haal ik hem daar op duurt het even voordat hij naar buiten komt, komt hij uiteindelijk met de vrouw van de bso en krijg ik even commentaar naar me hoofd geslingerd dat ik er stond en hij niet was afgemeld, ze hadden van zijn ex doorgekregen dat hij per medio april/mei niet meer komt op de woensdag, pardon? Wij hebben aan school doorgegegeven en zij moest het aan de bso doorgeven omdat zij de klant is. Sylvio bleef binnen volhouden dat ik hem kwam ophalen en hij naar ons ging daarom waren ze toch maar naar buiten gelopen. Ook had hij gewoon eten en drinken voor tussen de middag in zijn tas Mad .

Happydobby dan slaapt M. lang dat jullie hem om 07.30 uur wakker moet maken, hoe laat gaat hij 's avonds naar bed? 7.00 uur is echt uitslapen voor R., hij is echt altijd al vroeg wakker en S. ook sinds zijn broertje er is.

Wij hebben een zwemband bestel (ja schaam totaal geen tijd om naar de stad te gaan, het is echt te erg met de drukke agenda), nu nog een nieuwe zwembroek en we kunnen binnenkort ook gaan zwemmen. Vond M. het nieuwe bad leuk?

9 maanden sprong? Ik weet niet wat alle sprongen zijn, bij R. heb ik alleen de 11 maanden sprong gemerkt.

Smaragdje is J. al minder verkouden?

Sheila we willen hem zeker meer zien en gelukkig hebben we nu 1 dag in de week erbij gekregen als tussenoplossing dus ik neem aan dat het alleen meer gaat worden maar daar moeten ze proberen onderling uit te proberen te komen. WIj hebben trouwens zelf de woensdag voorgesteld ipv de oude regeling tijdelijk want dan zou R. nog de ene week 5 dagen en de andere week 4 dagen op de bso zitten en dat willen we niet, nu is het de ene week 3 (als hij het weekend bij ons is) en de ander 4 (als hij het weekend bij haar is), 4 vind ik nog te veel.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Kat1980 vr 20 apr 2012 - 6:30

Smaragdje schreef:
Bruintje Beer schreef:trouwens nu jullie het over het knippen van het haar hebben. Hoe doe je dat bij jongetjes. Embarassed Embarassed
Scheer je gewoon die donshaartjes en de haartjes wat langer is eraf? Groeit het dan harder?

heb natuurlijk een al een meisje dus heb geen flauw idee!

Ik heb zijn haar gewoon wat korter en meer in model laten knippen bij de kapper (zodat hij met zijn verjaardag er weer stijlvol eruit zag ;-) )

Liet J het dan allemaal toe bij de kapper? Ik heb T nu gewoon met de tondeuse "geknipt" en zodra het wat voller is wil ik er wel een model in laten knippen. Maar dit was al rampzalig, hopelijk went hij er aan en gedraagt hij zich straks als een engeltje als we een keer naar de kapper gaan.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Limburg85 vr 20 apr 2012 - 6:33

Kat1980 schreef:
Smaragdje schreef:
Bruintje Beer schreef:trouwens nu jullie het over het knippen van het haar hebben. Hoe doe je dat bij jongetjes. Embarassed Embarassed
Scheer je gewoon die donshaartjes en de haartjes wat langer is eraf? Groeit het dan harder?

heb natuurlijk een al een meisje dus heb geen flauw idee!

Ik heb zijn haar gewoon wat korter en meer in model laten knippen bij de kapper (zodat hij met zijn verjaardag er weer stijlvol eruit zag ;-) )

Liet J het dan allemaal toe bij de kapper? Ik heb T nu gewoon met de tondeuse "geknipt" en zodra het wat voller is wil ik er wel een model in laten knippen. Maar dit was al rampzalig, hopelijk went hij er aan en gedraagt hij zich straks als een engeltje als we een keer naar de kapper gaan.

R. is nu 2 keer naar de kapper geweest en die vind het leuk en laat het allemaal toe, de 1e keer zat hij opschoot en keek hij af en toe wel bedenkelijk maar draaide zijn hoofd niet weg en huilde niet. De 2e keer zat hij helemaal zelfstandig op een stoel en zelfs af en toe te lachen en te kletsen en verder vond die het erg interessant.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Kat1980 vr 20 apr 2012 - 6:47

Bestaat er ook zo iets als de 15,5 maand sprong? Pfff, T is echt vermoeiend de laatste week! Als hij zijn zin niet krijgt gaat hij keihard gillen en als hij dan nog steeds niet zijn zin krijgt keihard huilen. Ook luistert hij heel slecht. Eerst als je zei dat iets niet mocht dan luisterde hij wel en hield er mee op, maar nu kijkt hij je aan alsof hij wil zeggen van " Wat wil je er aan gaan doen dan"... Hoezo een eigen willetje aan het krijgen???

Lookie: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen.

HD: Balen dat M niet helemaal zijn dag had op het kdv. Hoe lang gaat hij nu dan, nog maar net toch? Dus het babyzwemmen bevalt ook?
Wij zijn rond een jaar op 2 flessen overgegaan. T dronk hiervoor amper iets van sap of water, dus zorgde ik maar met die flessen dat hij genoeg vocht binnenkreeg.

Stofzuiger: Jouw jongens al 8 tandjes? Wat gaat T dan langzaam, die zit nog maar op 10.

Sheila: Wat leuk dat de meiden op 1 kamer slapen (hoewel ik me voor kan stellen dat het soms niet zo handig is). Als we van de zomer op vakantie gaan, gaan onze jongens ook samen op 1 kamer, ben zo benieuwd hoe dat gaat.

Novalee: Hopelijk is N inderdaad sneller met tandjes krijgen. Dat kwijlen zegt inderdaad niet zo veel, beide jongens kwijlde hier al behoorlijk met 3 maanden en kregen pas rond 8 maanden tanden.

Smaragdje: En hoe gaat het nu met J? Heeft hij weer vaker zo goed geslapen?

Limburg: Klinkt toch ook wel een beetje als een baaldag, zou ik ook niet vrolijk van worden. Wat een irritant mens, die moeder van S! Het kan ook nooit goed geregeld zijn met haar he?
Wat is R dan een voorbeeldig jongetje als hij zich zo goed gedraagt bij de kapper! Ik weet nog dat J de eerste keer ging huilen. Heb hem toen bij me op schoot genomen en zo laten knippen. Gelukkig vindt hij het nu wel leuk. Hopelijk gaat T het straks ook leuk vinden.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Limburg85 vr 20 apr 2012 - 6:55

Kat bij S. is de kapper heel lang een drama geweest, niemand durfde meer met hem te gaan Embarassed . Maar sinds we bij deze zit is er niks meer aan de hand, gelukkig want nu is het ook zo achter de rug.

Zo herkenbaar die eigenlijk wil, R. heeft dat nu ook, wijst naar dingen en zegt dan 'die of dah' en als het hem niet lukt gaat die slaan op de deur bijvoorbeeld. Van de week mocht hij iets ook niet drama queen ten top was hij, precies zijn broer haha, helemaal overstuur van het huilen haha.

Hoe gaat het verder met T. en J. Hoe gaat het met het afplakken van J. zijn oog?

Nee bij zijn moeder kan nooit iets fatsoenlijks gaan, ik hoop zo dat ze aan het einde van de dag bij de bso heeft gestaan en haar advocaat heeft gebeld Laughing .

Happydobby wij zijn denk rond 10,5/11 maanden naar 2 flessen gegaan, R. was steeds ziekig en op een gegeven dronk hij nog maar weinig van zijn middag fles en toen ben ik een beker melk bij zijn boterhammen gaan geven.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud