Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

draagdoekfilmpjes Youtube

+4
Coccinelle
Meeko
Vancity_girl
Fiwen
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

draagdoekfilmpjes Youtube - Pagina 2 Empty Re: draagdoekfilmpjes Youtube

Bericht  maiadebij wo 12 jan 2011 - 20:05

Ik wil ook gaan rugdragen, en heb het even geprobeerd om haar in de bondolino te krijgen, maar lukte me niet hoor. Ik heb nu een afspraak gemaakt met een draagconsulente, hopelijk maak ik het handigheidje me dan eigen.

Ik heb trouwens een wrap 'n wear (is een dunne doek) en sinds gister een hoppediz casablanca binnen maar jeetje die is echt een stuk dikker! Hopelijk wordt ik een beetje handig met die doek want voor mijn gevoel is het nu een hele berg stof. En ik wil nog graag een Mei-Tai, dus die is in bestelling.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 5:35

maia, heb jij al wel eens eerder een consult gehad? Behandelen ze dan één knoop per keer? Ik heb er ook wel eens over zitten twijfelen, maar ik ben benieuwd of je dan echt waar krijgt voor je geld.

Gast
Gast

Bericht  maiadebij do 13 jan 2011 - 6:09

Dromertje schreef:maia, heb jij al wel eens eerder een consult gehad? Behandelen ze dan één knoop per keer? Ik heb er ook wel eens over zitten twijfelen, maar ik ben benieuwd of je dan echt waar krijgt voor je geld.

Ik heb nog niet eerder een consult gehad. Maar ze vertelde dat het 50 euro kost voor 1,5 tot 2 uur en we behandelen idd 1 knoop. Eerst met een speciale pop En daarna met J. Ik wil het rugdragen leren en dat lukt me niet alleen met een YouTube filmpje. Ook neemt ze verschillende doeken en dragers mee zodat ik het verschil kan voelen. Ook handig voor als ik er weer een keertje 1 aan wil schaffen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 6:13

Wil je nog even laten weten hoe je het consult hebt ervaren en of je echt dingen hebt geleerd die je niet zelf had kunnen leren? Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat je 1.5 tot 2 uur bezig bent met het leren van één knoop.

Gast
Gast

Bericht  maiadebij do 13 jan 2011 - 7:03

Ja natuurlijk. Ik heb de afspraak de 31e en zal even laten weten wat ik ervan vond.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 0:59

Ik heb het knopen van de Bykay nu onder de knie. Maar wat doen jullie je kindje buiten aan?
Flynn voelt vaak binnen in huis al erg warm, maar wordt het buiten dan niet veel te warm met een dun jasje/vest?

En hij heeft vaak rode beentjes als ik hem eruit haal. Ik draag hem in de foetushouding. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 1:26

Ik ga zometeen met Y. naar het centrum in de doek en dan draag ik haar over m'n jas, de gekruisde banden helemaal uitgespreid, zodat ze in 3 lagen doek zit, dan heeft ze een warm truitje aan, een mutsje op, warme slofjes aan en verder niet. In huis heb ik haar vaak in romper en broekje. Maargoed, Y. is natuurlijk wel een stukje ouder dan jouw zoontje.

Hoe zijn beentjes zo rood kunnen worden weet ik niet, heeft hij een broekje aan wat misschien kan knellen ofzo?

Laatst aangepast door Dromertje op za 15 jan 2011 - 1:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 1:52

Bedankt voor je reactie!

Zijn broekjes knellen niet dus daar kan het niet aan liggen.

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx za 15 jan 2011 - 2:09

Mammalin schreef:Bedankt voor je reactie!

En als je zijn voetjes nou buiten de doek doet? Tristan heeft ook wel eens wat rode beentjes, maar dan komt het vaak toch van zijn broekje of mijn kleren, dat iets opgefrummeld heeft gezeten en niet alles netjes glad..

Het rugdragen lukt mij wel redelijk. Rucksack / bwcc met chestbelt.. Die laatste vind ik wel fijn als ik alleen ben, doordat Tristan dan gelijk vast ligt. Alleen vind het wel moeilijk om uit te spreiden, omdat ik ook niet zo lenig ben :P Maar we blijven oefenen!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 0:59

xxjojootjexx schreef:

En als je zijn voetjes nou buiten de doek doet? Tristan heeft ook wel eens wat rode beentjes, maar dan komt het vaak toch van zijn broekje of mijn kleren, dat iets opgefrummeld heeft gezeten en niet alles netjes glad..

Het rugdragen lukt mij wel redelijk. Rucksack / bwcc met chestbelt.. Die laatste vind ik wel fijn als ik alleen ben, doordat Tristan dan gelijk vast ligt. Alleen vind het wel moeilijk om uit te spreiden, omdat ik ook niet zo lenig ben :P Maar we blijven oefenen!

Volgens mij mag je pas vanaf 12 weken met de beentjes naar buiten dragen?

Gast
Gast

Bericht  Fiwen zo 16 jan 2011 - 1:17

Ik heb net samen met mijn man geoefend met rugdragen maar het lukt me nog niet goed om haar hoog genoeg te krijgen.
En ik vind het doodeng als niemand haar vast kan houden. Ik krijg haar wel op mijn rug maar durf haar echt niet los te laten (1 keer geprobeerd toen mijn man zijn handen erbij had maar toen gleed ze er meteen vanaf). De volgende keer wil ik de Rucksack gaan proberen want de BWCC met chesbelt was dus niet zo'n succes, misschien een andere knoop wel.
Daarna heb ik haar nog even in de Bondolino op mijn rug gedragen en ze vindt het wel erg leuk (lees: ze is vreselijk nieuwsgierig en kan zo makkelijk alles bijhouden) en voor mij ook erg handig omdat ik nog veel moest opruimen.

Ach oefening baard kunst dus we blijven proberen, maar voorlopig nog niet alleen Embarassed
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:30

Mammalin schreef:
xxjojootjexx schreef:

Volgens mij mag je pas vanaf 12 weken met de beentjes naar buiten dragen?

In een geweven doek (met de FWCC) mogen ze direct met de beentjes buiten de doek.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 4:55

Net geoefend met de BWCC maar lukt me niet..
Misschien komt t ook omdat me zoon niet stil blijft liggen aan t begin

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: