Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

+5
Monte
-Ieniemienie-
PiP
Liadan
Wennes
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Wennes za 18 feb 2012 - 8:08

Mijn moeder wil graag een werkbank aan onze zoon geven voor zijn verjaardag.
Ik ben zelf een beetje aan het neuzen op internet, maar ik vind het nog best moeilijk.
Zelf vind ik een werkbank van hout heel leuk zoals deze:
http://www.warenhuis-winkel.nl/product/1/215/Werkbank-Groot-Classic-Werkhoogte.html
Alleen die is wel heel laag!

Van plastic kwam ik zoiets tegen:
http://www.google.nl/imgres?q=werkbank+kind+bosch&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1440&bih=756&tbm=isch&tbnid=gUO40IcVp8cYQM:&imgrefurl=http://www.bol.com/nl/p/speelgoed/bosch-werkbank/1004004007094275/index.html&docid=1pMa3CW5Y7uLTM&imgurl=http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/5/7/2/4/1004004007094275.jpg&w=298&h=451&ei=-PU_T_2zBoqp0QXp1M2PDw&zoom=1&iact=hc&vpx=171&vpy=104&dur=3071&hovh=276&hovw=182&tx=101&ty=164&sig=106377760523377317993&page=1&tbnh=126&tbnw=83&start=0&ndsp=32&ved=0CEIQrQMwAA
Maar die vind ik wel heel donker/niet echt in leuke kinderkleurtjes.

Hebben jullie nog leuke ideeën of tips?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:15

Ik vind die eerste leuk Wennes!!
Vind t trouwens wel vreemd dat ie zo laag is... (gezien de beschrijving..)
Zouden die maten niet op juiste volgorde staan? L-b-h ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Wennes za 18 feb 2012 - 8:16

Ik denk het niet, want ik heb deze op meerder websites gezien en de maten komen overeen.
De werkbanken van hout zijn allemaal vrij laag.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:18

Wennes schreef:Ik denk het niet, want ik heb deze op meerder websites gezien en de maten komen overeen.
De werkbanken van hout zijn allemaal vrij laag.

Oke jammer... Want dan zou je m echt op een tafeltje moeten zetten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Liadan za 18 feb 2012 - 8:19

Ik ben voor korting aan het sparen voor deze gereedschapskar (is wel geen werkbank, maar ik vind 'm wel erg leuk):
Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank 27

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Wennes za 18 feb 2012 - 8:21

Liadan schreef:Ik ben voor korting aan het sparen voor deze gereedschapskar (is wel geen werkbank, maar ik vind 'm wel erg leuk):
Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank 27

Is inderdaad heel leuk! Onze zoon kennende gaat hij overal naartoe crossen en dat lijkt me voor zijn slaapkamer niet handig hahah.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Liadan za 18 feb 2012 - 8:22

Wennes schreef:
Liadan schreef:Ik ben voor korting aan het sparen voor deze gereedschapskar (is wel geen werkbank, maar ik vind 'm wel erg leuk):

Is inderdaad heel leuk! Onze zoon kennende gaat hij overal naartoe crossen en dat lijkt me voor zijn slaapkamer niet handig hahah.
Dat lijkt me dan ook niet handig nee smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  PiP za 18 feb 2012 - 8:22

Is dat niet die je kan sparen met olvarit en bambix streepjescodes?

Heb me vanmiddag nog af zitten te vragen wat ik met mijn volle kaarten zou gaan doen.
Ik spaarde toen voor de poppenwagen, maar uiteindelijk hebben we die van de Prenatal gekocht.

Mocht je interesse hebben dan mag je er wel wat hebben.
Maar misschien is het wel een andere hoor!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  -Ieniemienie- za 18 feb 2012 - 8:24

Ik vind hout ook veel leuker!
Heber een aantal gevonden die wat hoger zijn:
LINK 2
LINK 2
LINK 3

Vind wel dat er hele dure bijzitten!

Die kar van Liadan is gaaaf! Waar is die van? En met wat kan je voor korting sparen?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Wennes za 18 feb 2012 - 8:27

Ienieminie, de eerste vind ik ook leuk. Er staat bij 70, dat is dan het hoogste gedeelte. Dus dan is hij nog vrij klein denk ik.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Monte za 18 feb 2012 - 8:27

De is 90 cm, maar pas vanaf 3 jaar:
http://www.step2.nl/creatief/41-step2-werkbank.html

http://www.vliegenzwam.nl/main.php?showdep=WERKBANKEN-1%20rubr.&cat=werkbank
75cm

http://www.tojs.nl/classic-toys-werkbank-p-2422.html

En anders eens op google kijken, daar staan er heel veel:
http://www.google.nl/search?q=werkbank%20speelgoed&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=ivo_T4KkPMii-gaih6HLBQ&biw=1043&bih=862&sei=jPo_T927LYiV-waL-uy6BQ

Hopelijk vind je een leuke!
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  PiP za 18 feb 2012 - 8:28

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Duktig-werkbank__0108763_PE258445_S4

Lekker origineel van de Ikea... Heb alleen geen idee wat je er verder mee kunt en wat er nog bij te krijgen is.
Zag hem pas staan en grapte nog, die moet straks naast het keukentje van F staan!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Liadan za 18 feb 2012 - 8:29

PiP schreef:Is dat niet die je kan sparen met olvarit en bambix streepjescodes?

Heb me vanmiddag nog af zitten te vragen wat ik met mijn volle kaarten zou gaan doen.
Ik spaarde toen voor de poppenwagen, maar uiteindelijk hebben we die van de Prenatal gekocht.

Mocht je interesse hebben dan mag je er wel wat hebben.
Maar misschien is het wel een andere hoor!
Dat vind ik heel lief smile , maar ik het 'm al bijna bij elkaar (ik neem streepjescodes van mijn werk mee),dus het is niet nodig.
Ik heb al een paar dingen bij elkaar gespaard met die streepjescodes (de poppenwagen, knikkerbaan en het trekdier paard, maar die moet ik nog bestellen). Misschien kan je er iemand anders blij mee maken, maar bedankt voor het aanbod!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Roodkapje za 18 feb 2012 - 8:30

Wij hebben m van ikea...hout en in hoogte verstelbaar net als het keukentje dus groeit mee...is 49,95 dacht ik
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Liadan za 18 feb 2012 - 8:31

-Ieniemienie- schreef:Ik vind hout ook veel leuker!
Heber een aantal gevonden die wat hoger zijn:
LINK 2
LINK 2
LINK 3

Vind wel dat er hele dure bijzitten!

Die kar van Liadan is gaaaf! Waar is die van? En met wat kan je voor korting sparen?
www.nutriciaspaaractie.nl
Je moet dan streepjescodes van nutrilon, olvarit of bambix bewaren (met uitzondering van de voeding tot 6 maanden).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  PiP za 18 feb 2012 - 8:32

Liadan schreef:
PiP schreef:Is dat niet die je kan sparen met olvarit en bambix streepjescodes?

Heb me vanmiddag nog af zitten te vragen wat ik met mijn volle kaarten zou gaan doen.
Ik spaarde toen voor de poppenwagen, maar uiteindelijk hebben we die van de Prenatal gekocht.

Mocht je interesse hebben dan mag je er wel wat hebben.
Maar misschien is het wel een andere hoor!
Dat vind ik heel lief Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank 561177 , maar ik het 'm al bijna bij elkaar (ik neem streepjescodes van mijn werk mee),dus het is niet nodig.
Ik heb al een paar dingen bij elkaar gespaard met die streepjescodes (de poppenwagen, knikkerbaan en het trekdier paard, maar die moet ik nog bestellen). Misschien kan je er iemand anders blij mee maken, maar bedankt voor het aanbod!

Dan gaat het wel lekker hard met die streepjescodes!
Mocht ik ze toch echt weg willen gooien dan plaats ik ze eerst even in het Vraag & Aanbod topic.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Bruintje Beer za 18 feb 2012 - 8:32

PiP schreef:Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Duktig-werkbank__0108763_PE258445_S4

Lekker origineel van de Ikea... Heb alleen geen idee wat je er verder mee kunt en wat er nog bij te krijgen is.
Zag hem pas staan en grapte nog, die moet straks naast het keukentje van F staan!
Haha dat zeiden wij ook tegen elkaar toen we die zagen staan bij de Ikea. D. krijgt deze dus met zijn 2e verjaardag en komt naast haar keukentje te staan!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Wennes za 18 feb 2012 - 8:36

Bruintje Beer schreef:
PiP schreef:Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Duktig-werkbank__0108763_PE258445_S4

Lekker origineel van de Ikea... Heb alleen geen idee wat je er verder mee kunt en wat er nog bij te krijgen is.
Zag hem pas staan en grapte nog, die moet straks naast het keukentje van F staan!
Haha dat zeiden wij ook tegen elkaar toen we die zagen staan bij de Ikea. D. krijgt deze dus met zijn 2e verjaardag en komt naast haar keukentje te staan!

Zitten hier dan ook nog spulletjes bij?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Susan za 18 feb 2012 - 8:39

Volgens mij kun je er gereedschap bij kopen, maar dat is dan wel pluche gereedschap, dat vind ik wel een beetje raar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  PiP za 18 feb 2012 - 8:49

Susan schreef:Volgens mij kun je er gereedschap bij kopen, maar dat is dan wel pluche gereedschap, dat vind ik wel een beetje raar.

Voor in het keukentje vind ik het niet zo raar, maar voor de werkbank inderdaad niet zo leuk...
Dat is ook het enige dat ik op de site kan vinden, wel jammer.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Susan za 18 feb 2012 - 8:51

PiP schreef:
Voor in het keukentje vind ik het niet zo raar, maar voor de werkbank inderdaad niet zo leuk...
Dat is ook het enige dat ik op de site kan vinden, wel jammer.

Klopt, maar in het keukentje zijn het de etenswaren die van pluche zijn, dat vind ik ook niet zo raar. Het bestek, de pannetjes en het serviesgoed zijn juist weer heel realistisch en grotendeels van metaal en steen. Ik vind het dan raar dat gereedschap van pluche is, alsof ze bang zijn dat het rolbevestigend is en er per se een soft tintje aan willen geven of zo. Beetje jammer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Mamsie za 18 feb 2012 - 9:08

Ik heb er 1 van little tikes te koop staan. Ik moet nog wat dingen uitzoeken maar mocht je interesse hebben hoor ik t wel.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Wennes za 18 feb 2012 - 9:49

ik weet niet waar je woont ivm ophalen?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Mamsie za 18 feb 2012 - 11:28

X


Laatst aangepast door Mamsie op zo 19 feb 2012 - 3:13; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Wennes zo 19 feb 2012 - 1:14

Dat is redelijk in de buurt. Heb je een foto en wat vraag je ervoor?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank Empty Re: Hulp gezocht bij het zoeken naar een Werkbank

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum