Flikken Maastricht
+7
Muurvlindertje
Janelie
mosio
blondje1313
FireButterfly
ChocoChip
SleepingBeauty
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Flikken Maastricht
Wat een geniale serie is het toch. Wel enorm veel informatie deze aflevering. Kunnen ze er volgende week een knallende finale van maken en vast ook weer een cliffhanger. En dan weer een jaar wachten, pff!
Gast- Gast
Oké...resume...Denken ze nu dat de vader van Eva dezelfde is als wie dat meisje heeft aangerand? Of denken ze nu dat het dat meisje haar vader is geweest?
Inderdaad veel informatie deze aflevering..
Inderdaad veel informatie deze aflevering..
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ze denken dat de vader van Eva niet dood is en dus dat meisje heeft verkracht. Dat begrijp ik er tenminste uit...
Ja dat vond ik wel 'n beetje jammer, dat er deze aflevering zoveel informatie kwam terwijl dat de afgelopen afleveringen niet zo was.
Ja dat vond ik wel 'n beetje jammer, dat er deze aflevering zoveel informatie kwam terwijl dat de afgelopen afleveringen niet zo was.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
De afleveringen hier voor had je ook wel dat er zo nu en dan informatie tussen zat maar inderdaad nooit zoveel.
Je had bijvoorbeeld dat krantenbericht over Daan de Vos. Dat is ook voor de laatste aflevering gok ik.
Je had bijvoorbeeld dat krantenbericht over Daan de Vos. Dat is ook voor de laatste aflevering gok ik.
Gast- Gast
Ja dat klopt, van Daan de Vos. Gisteren zag je dat in het stukje vooraf, de terugblik zeg maar. Ik vraag me af of dat nog 'n reden heeft, zou er weer iets rondom die verhaallijn gaan gebeuren?
Vraag me af in welke richting dat verhaal van Daan de Vos moet gaan dan..? Ik vond dat toen trouwens wel heel spannend, vond dat Thomas Acda die rol wel heel goed neerzette.
Zo meteen eindigt het seizoen dat Eva haar vader weer ziet ofzo..
Zo meteen eindigt het seizoen dat Eva haar vader weer ziet ofzo..
Tinus- Prater
Ik vond dat ook 'n hele goede verhaallijn ja, was erg spannend en ook verrassend! Maar welke kant het dan nu op moet gaan, geen idee. Ik vond het alleen wel opvallend dat, dat stukje nogmaals genoemd moest worden. Misschien heeft hij iets met die anti-globalisten te maken? Vanuit de gevangenis? Maar lijkt me ver gezocht...
Met die vader van Eva zal ook wel iets gaan gebeuren ja. Maurice, haar broer, is ook al lang niet 'in beeld' geweest. Maar ik denk niet dat ze haar vader volgende week (= laatste aflevering van dit seizoen) al zal zien of dat er dan al 'n eind aan de verhaallijn komt. Misschien gaat dat iets te maken hebben met de cliffhanger?
Met die vader van Eva zal ook wel iets gaan gebeuren ja. Maurice, haar broer, is ook al lang niet 'in beeld' geweest. Maar ik denk niet dat ze haar vader volgende week (= laatste aflevering van dit seizoen) al zal zien of dat er dan al 'n eind aan de verhaallijn komt. Misschien gaat dat iets te maken hebben met de cliffhanger?
Ja, dat het iets te maken gaat hebben met de cliffhanger bedoel ik ook meer. Het lijkt wel die kant op te gaan...
Ik denk ook wel dat de verhaallijn met Daan ook wel in beeld gaat komen in de laatste aflevering. Ze zullen het niet voor niets genoemd hebben. Maurice is inderdaad ook al een tijdje niet in beeld geweest. Hmm...we zullen nog een weekje moeten wachten..!
Ik denk ook wel dat de verhaallijn met Daan ook wel in beeld gaat komen in de laatste aflevering. Ze zullen het niet voor niets genoemd hebben. Maurice is inderdaad ook al een tijdje niet in beeld geweest. Hmm...we zullen nog een weekje moeten wachten..!
Tinus- Prater
Daan is vrijgesproken stond er in het artikel, dus ik denk niet dat hij dan nog vast zit.
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat samen komen volgende week.
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat samen komen volgende week.
Gast- Gast
Zo, seizoen zit erop! Vond de laatste aflevering wel heel spannend. Had niet verwacht dat Bill Stark er mee te maken zou hebben...En het einde met Daan!
Nu heeeel lang wachten op het volgende seizoen...
Nu heeeel lang wachten op het volgende seizoen...
Tinus- Prater
Spannende laatste aflevering, vond het een goed seizoen!
Alleen de laatste scène met Daan vond ik een beetje overdreven, de manier waarop gefilmd werd... Zou Daan te maken hebben met die verkrachting van dat meisje in het ouderlijk huis van Eva? Want haar vader lag dus wel in dat graf en het is wel érg toevallig...
Nou ja, zit niets anders op dan heel geduldig wachten op het volgende seizoen. Heb ff op de site gekeken en wat ik daaruit begrijp is dat seizoen 7 nog geschreven moet worden, dat wordt dus heel lang heel geduldig wachten... haha!
Vanaf volgende week komt 'Flikken Antwerpen', zie ik. Kent iemand dat? Schijnt eerder uitgezonden te zijn onder de naam 'Zone Stad'.
Alleen de laatste scène met Daan vond ik een beetje overdreven, de manier waarop gefilmd werd... Zou Daan te maken hebben met die verkrachting van dat meisje in het ouderlijk huis van Eva? Want haar vader lag dus wel in dat graf en het is wel érg toevallig...
Nou ja, zit niets anders op dan heel geduldig wachten op het volgende seizoen. Heb ff op de site gekeken en wat ik daaruit begrijp is dat seizoen 7 nog geschreven moet worden, dat wordt dus heel lang heel geduldig wachten... haha!
Vanaf volgende week komt 'Flikken Antwerpen', zie ik. Kent iemand dat? Schijnt eerder uitgezonden te zijn onder de naam 'Zone Stad'.
Zone Stad is een prima serie maar heeft werkelijk niets te maken met Flikken. Vreselijk goedkoop dat ze het onder die naam brengen.
Ik heb wel genoten van de aflevering. Ben heel benieuwd naar het vervolg. De laatste scene vond ik juist wel grappig in beeld gebracht. Mooi moment voor een follow up. De opnames beginnen in juni weer.
Ik heb wel genoten van de aflevering. Ben heel benieuwd naar het vervolg. De laatste scene vond ik juist wel grappig in beeld gebracht. Mooi moment voor een follow up. De opnames beginnen in juni weer.
Gast- Gast
Beginnen de opnames in juni al? Dan moeten ze flink door gaan schrijven! Over die 'nieuwe Flikken Antwerpen'; het blijkt dat die serie al heel wat seizoenen loopt, je komt er dan ineens middenin vallen. Ik denk dat ik deze maar over sla.
Spannend dat Daan weer 'terug' is, heel benieuwd! Zou idd wel wat met Eva's vader te maken kunnen hebben. Hij zal nog wel flinke payback willen op Wolfs en Eva...
Spannend dat Daan weer 'terug' is, heel benieuwd! Zou idd wel wat met Eva's vader te maken kunnen hebben. Hij zal nog wel flinke payback willen op Wolfs en Eva...
Tinus- Prater
Ik vind het sowieso al heel bijzonder dat je een serie die onder 'n naam bekend is, opeens onder een andere naam gaat uitzenden. Ben benieuwd naar hoe de serie is!
Zouden ze hier niet gewoon met seizoen 1 beginnen? Dit is toch nog nooit op de Nederlandse televisie uitgezonden of wel?
Hoop dat ze de verhaallijn rondom Daan weer net zo goed doen als de 1e keer, dat was echt goed in elkaar gezet! En ik hoop dat Eva en Wolfs nou eindelijk eens officieel bij elkaar komen
Thomas Acda speelt dat trouwens ook wel erg goed! Die triomfantelijke blik in zijn ogen vrijdag...
Zouden ze hier niet gewoon met seizoen 1 beginnen? Dit is toch nog nooit op de Nederlandse televisie uitgezonden of wel?
Hoop dat ze de verhaallijn rondom Daan weer net zo goed doen als de 1e keer, dat was echt goed in elkaar gezet! En ik hoop dat Eva en Wolfs nou eindelijk eens officieel bij elkaar komen
Thomas Acda speelt dat trouwens ook wel erg goed! Die triomfantelijke blik in zijn ogen vrijdag...
Ja, die blik in z'n ogen...brrr die geeft me echt de kriebels.
Ik heb volgens mij gelezen dat ze verder gaan waar ze gebleven waren, en niet beginnen met seizoen 1. Helemaal raar natuurlijk als je kijkers wil trekken...
Ik heb volgens mij gelezen dat ze verder gaan waar ze gebleven waren, en niet beginnen met seizoen 1. Helemaal raar natuurlijk als je kijkers wil trekken...
Tinus- Prater
Oh dat zou inderdaad wel heel erg raar zijn! En dan ook nog onder 'n andere naam. Niet helemaal logisch!
Van de Tros site:
Vrijdag 6 april is de
laatste aflevering van seizoen 6, maar de schrijvers van Flikken
Maastricht staan alweer in de startblokken om aan serie 7 te beginnen!
Heeft
u zo uw eigen idee over hoe het verder moet gaan? Dat ene verhaal
waarin Wolfs en Eva de spannendste zaak ooit oplossen? Of waarin Romeo
en Marion voor de inwoners van Maastricht op de bres springen? Of laat
jij hoofdinspecteur Mechels streng, maar met een warm hart de orde
handhaven?
Schrijf dat verhaal dan in maximaal één A-4'tje en wie weet wordt uw verhaal wel gebruikt in één van de nieuwe afleveringen. Daarnaast maak je kans op een ontmoeting met de schrijvers en de cast van de serieen een overnachting in Maastricht! Naar insturen synopsis.
sluitingsdatum vrijdag 18 mei a.s.
We mogen dus het verhaal verder mee bedenken! Jullie nog ideeën?
Ik zou nu eens eindelijk Eva en Wolfs bij elkaar brengen!
Vrijdag 6 april is de
laatste aflevering van seizoen 6, maar de schrijvers van Flikken
Maastricht staan alweer in de startblokken om aan serie 7 te beginnen!
Heeft
u zo uw eigen idee over hoe het verder moet gaan? Dat ene verhaal
waarin Wolfs en Eva de spannendste zaak ooit oplossen? Of waarin Romeo
en Marion voor de inwoners van Maastricht op de bres springen? Of laat
jij hoofdinspecteur Mechels streng, maar met een warm hart de orde
handhaven?
Schrijf dat verhaal dan in maximaal één A-4'tje en wie weet wordt uw verhaal wel gebruikt in één van de nieuwe afleveringen. Daarnaast maak je kans op een ontmoeting met de schrijvers en de cast van de serieen een overnachting in Maastricht! Naar insturen synopsis.
sluitingsdatum vrijdag 18 mei a.s.
We mogen dus het verhaal verder mee bedenken! Jullie nog ideeën?
Ik zou nu eens eindelijk Eva en Wolfs bij elkaar brengen!
Tinus- Prater
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: