Glazen blijven vies in vaatwasser.
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Glazen blijven vies in vaatwasser.
Ik heb mijn vaatwasser al 3 keer aangezet met mijn glazen erin maar ze blijven ontzettend dof en strepen erop staan en iets van korreltjes die erop zitten geplakt.
Ik doe er een vaatwastablet in, en zout en glansmiddel zat erin. (Het is sinds ik het zout heb bijgevult) Zout hoort erin dus lijkt mij raar.
Te slechte tabletten?
Wat kan dit zijn? erg irritant
Ik doe er een vaatwastablet in, en zout en glansmiddel zat erin. (Het is sinds ik het zout heb bijgevult) Zout hoort erin dus lijkt mij raar.
Te slechte tabletten?
Wat kan dit zijn? erg irritant
Gast- Gast
Re: Glazen blijven vies in vaatwasser.
Is de vaatwasser schoon? Bedoel dan de filter/rooster en zo?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Toen wij dit hadden, deed de sproeiarm bovenin het niet meer goed. Die hebben we laten vervangen en toen werden ze weer goed schoon.
Gast- Gast
En als je nu eens vloeibare gel voor de vaatwasser gebruikt?
Gast- Gast
Razz_ schreef:En als je nu eens vloeibare gel voor de vaatwasser gebruikt?
dat ga ik proberen thanks.
Gast- Gast
Vaak zijn ze bij de Kruidvat of Trekpleister in de aanbieding voor 3 euro
Gast- Gast
Ik weet niet welke tabletten je gebruikt, maar bij de Jumbo Eigen Merk, met glans en zout, krijg ik altijd vieze glazen uit de vaatwasser. Sinds ik Finish gebruik is dit niet meer aan de orde. Streeploos schoon.
Gast- Gast
Ik gebruik dreft vaatwastabletten, titanium! En je vaatwasser eens goed wassen met schoonmaakazijn, dus ff een schoonmaakbeurtje wil ook wel helpen?
Gast- Gast
Gisele schreef:Ik weet niet welke tabletten je gebruikt, maar bij de Jumbo Eigen Merk, met glans en zout, krijg ik altijd vieze glazen uit de vaatwasser. Sinds ik Finish gebruik is dit niet meer aan de orde. Streeploos schoon.
Heel toevallig heb ik deze altijd zal misschien toch hieraan liggen dan!
Gast- Gast
Was even benieuwd of je al een ander merk hebt gebruikt en of je verschil hebt gemerkt?
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd want ik heb ook heel vaak een soort van aanslag op mijn glazen.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb er ook last van! Vooral bekers blijven vies. Maar volgens mij is het bij mijn vaatwasser tijd om het filter weer eens schoon te maken. Dat wil ook nog weleens helpen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb ze nu van een duur merk (merk ben ik even kwijt) waren in ieder geval bij de ah in de aanbieding de tweede verpakking gratis.
Of het echt schoner wordt moet ik nog even een aantal keren testen maar de glazen zijn voorgoed verpest denk ik want er zit een witte zweem over.
Of het echt schoner wordt moet ik nog even een aantal keren testen maar de glazen zijn voorgoed verpest denk ik want er zit een witte zweem over.
Gast- Gast
Zit dat zout niet ook al in de tabletten zelf? Ik kan me niet herrineren dat mijn moeder altijd nog extra zout gebruikte in de vaatwasser.
Of ligt dat aan de hardheid van het water? Extra zout hoeft volgens mij ook alleen als het water heel hard is?
Of ligt dat aan de hardheid van het water? Extra zout hoeft volgens mij ook alleen als het water heel hard is?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had dat juist altijd met de tabletten van Finish, het merk dat word aanbevolen bij mijn wasmachine. Ook werd mij verteld dat ik geen zout toe hoefde te voegen omdat het water hier zacht is.
Sinds ik de platinum tabletten van Dreft gebruik en wel zout toevoeg komt mijn vaat weer perfect uit de machine!
Sinds ik de platinum tabletten van Dreft gebruik en wel zout toevoeg komt mijn vaat weer perfect uit de machine!
Gast- Gast
Eerst je vieze glazen even in n emmer met heet water en chloor laten weken!
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Het glazen huis
» Duikbril met glazen op sterkte
» vaatwasser....
» Vaatwasser irritatie..
» Tips glazen douchecabine?
» Duikbril met glazen op sterkte
» vaatwasser....