Brandstofprijzen
+16
Suus
Zininzon
Snoes
Lejow
Sarah1985
Chocolate Cookie
Jordana
SarahKey
Tullow
Atelier Madame
Aziraphale
_Summer
Pompoen
Rovine
Ibbeltje
Rush
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Brandstofprijzen
Nee, ik moet toch gewoon werken.
En verder rijd ik net zoveel als anders.
En verder rijd ik net zoveel als anders.
Gast- Gast
Nope, werk gaat gewoon door..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben echt dankbaar dat wij sinds augustus een lease auto hebben!! Het kostte ons puur aan benzine, zonder privé, al 400 euro per maand. Dat had ik nu niet willen weten...
Gast- Gast
Ik heb een auto van de zaak met tankpas dus het maakt voor mij niet uit.
Gast- Gast
Ik probeer tegenwoordig meer te letten op het autogebruik. Niet zozeer door de hoge prijzen van nu, ik vind het sowieso duur zat.
Gast- Gast
Momenteel houd ik daar geen rekening mee, maar wil het in de toekomst wel gaan doen. In die zin dat ik vanaf dat het weer wat warmer/mooier weer wordt, ik met de fiets naar het werk wil gaan. Dat is wel een klein uur fietsen (enkel), maar ik vind het wel lekker om er dan even tussenuit te zijn. En dat zal ook gigantisch schelen in onze brandstofkosten, want nu ga ik altijd met de auto naar mijn werk. Buiten het werk om, gebruiken we niet supervaak de auto, we carpoolen ook geregeld als we met onze vriendengroep hebben afgesproken. Alleen als ik naar mijn vriendinnen ga die wat verder weg wonen, dan kan ik niet altijd carpoolen (of moet ik sowieso de eerste 30 km zelf rijden).
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nee, ik rijd niet minder.
De meeste kilometers (>68 km per dag) rijd ik van en naar mijn werk. Openbaar vervoer is in mijn omgeving niet goed geregeld en de prijs ook niet aantrekkelijk.
Wat betreft uitstapjes, visite etc verander ik op dit moment ook niets. Nog genoeg geld om de benzine van te betalen, al zou ik het liever aan andere dingen uitgeven.
De meeste kilometers (>68 km per dag) rijd ik van en naar mijn werk. Openbaar vervoer is in mijn omgeving niet goed geregeld en de prijs ook niet aantrekkelijk.
Wat betreft uitstapjes, visite etc verander ik op dit moment ook niets. Nog genoeg geld om de benzine van te betalen, al zou ik het liever aan andere dingen uitgeven.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Prive wel, maar voor mijn werk moet ik juist meer rijden, omdat ik verder van huis ben gaan werken. Krijg wel een reiskostenvergoeding, maar die houdt geen rekening met stijgende brandstofprijzen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een leaseauto en een tankpas, wat dat betreft houd ik er dus geen rekening mee. Maar jee, wat zijn de kosten hoog. Als ik geen leaseauto had dan zou ik er wel zeker rekening mee houden. Dus niet meer zo vaak naar ouders, of vriendinnen aan de andere kant van het land.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb op het moment de auto van mijn broertje voor de deur staan omdat hij zelf niet in Nederland is. Toch gebruik ik hem niet heel veel omdat tanken zo duur is. Als het kan neem ik de auto van mijn vriend mee. Die heeft een tankpasje van het werk en dat scheelt dus veel geld.
Ik houd er dus wel een beetje rekening mee.
Ik houd er dus wel een beetje rekening mee.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Werk, ziekenhuis e.d. blijven.
Voor kleine stukjes pak ik wel de fiets of benenwagen. Ik vind het dan zonde van het geld, wil graag even een frisse neus halen en heb ik direct ook wat beweging. Dit had ik voorheen ook al wel.
Ik let niet zozeer op de prijs, wel hoe snel mijn tank leeg is. Als ik veel heb gereden en binnen drie dagen mijn tank leeg is, merk ik dat ik liever een dagje niet rijd omdat ik geen zin heb om alweer te moeten tanken.
Voor kleine stukjes pak ik wel de fiets of benenwagen. Ik vind het dan zonde van het geld, wil graag even een frisse neus halen en heb ik direct ook wat beweging. Dit had ik voorheen ook al wel.
Ik let niet zozeer op de prijs, wel hoe snel mijn tank leeg is. Als ik veel heb gereden en binnen drie dagen mijn tank leeg is, merk ik dat ik liever een dagje niet rijd omdat ik geen zin heb om alweer te moeten tanken.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ga er niet minder om rijden, want ik moet toch naar mijn werk en ik wil mijn familie en vrienden ook graag zien en daarvoor moet ik met de auto. In het dorp doe ik veel met fiets, maar mijn werk is te ver om te fietsen en ik moet vaak naar verschillende locaties op een dag.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: