Goedemorgen!
+12
slaatje
Snack a Jack
Ibbeltje
Lotus
Marin
Tsjip
SleepingBeauty
PrimaBella
May
vlinder-19
Caroow
Snoes
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen!
Lejow .
Mijn baas komt over een uurtje om een reintegratieplan te maken...geen zin in want ik vrees dat ze me al mijn taken en verantwoordelijkheden hebben afgepakt en ik voortaan niet meer meetel in de carrierewereld...als wordende tweelingmama.
Vanmiddag nog bezoek van een ex-collega en dan....eindelijk weer relaxen pff.
Mijn baas komt over een uurtje om een reintegratieplan te maken...geen zin in want ik vrees dat ze me al mijn taken en verantwoordelijkheden hebben afgepakt en ik voortaan niet meer meetel in de carrierewereld...als wordende tweelingmama.
Gast- Gast
patjuhhh schreef:slaatje schreef:Goodmorning,
Ik heb heerlijk geslapen. Vanacht in mijn slaap mijn vriend wakker gemaakt. Weet ik zelf meer weinig van. Ik schijn aan hem gevraagd te hebben...M, waar liggen we op? Toen hij zei dat we op een matras lagen, zuchtte ik geirriteerd en zei ik laat maar en was ik weer weg. Vriend heeft bar weinig geslapen daarna. Haha.
Zo even naar de huisarts en daarna ligt er een heerlijke dag zonder plannen voor me. In ieder geval even de was opruimen, misschien nog een doosje uitpakken en stofzuigen, maar misschien ook niet.
Fijne dag allemaal.
Hahaha slaatje, moest er wel ff om lachen :-)
Ik ook, mijn vriend niet. Ik doe echt vaak van dat soort dingen in mijn slaap. Heel vaak ga ik recht overeind zitten, dan kijk ik zijn kant op, of hem recht en en dan een seconde later ga ik met een harde bons weer liggen. Of ik trek mijn benen op als een tent en die laat ik dan even later ook weer heel hard vallen, waardoor mijn vriend bekant een meter de lucht invliegt. Haha. Arme schat van mij.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Charlie schreef:Lejow .
Dank je Zelda en veek plezier vanavond!
En Charlie jij ook
Ik ga voor je duimen dat het nie zo is meis, en dat jullie samen tot een goede oplossing komen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Sterkte Lejow! Ik moest gisteren echt aan je denken
Jij ook succes Charlie, laat je niet zomaar afschepen met minder dan dat je aan kan!
Werd alweer gebeld of ik vanmiddag kon vliegen, maar helaas, ik heb een deadline voor m'n andere werk wat echt even voor gaat. Maar dit gaat dus echt vaker gebeuren, hoe gaaf!
Jij ook succes Charlie, laat je niet zomaar afschepen met minder dan dat je aan kan!
Werd alweer gebeld of ik vanmiddag kon vliegen, maar helaas, ik heb een deadline voor m'n andere werk wat echt even voor gaat. Maar dit gaat dus echt vaker gebeuren, hoe gaaf!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha jeej, nog iemand die de Vlaamse Voice kijkt!Bruce schreef:Snoes schreef:Goedemorgen allemaal!
Lekker geslapen? Wat zijn de plannen vandaag?
Ik ga werken van7u30-16u8u30-17u, daarna nog watpoetsenpiano spelen en vanavond the voice kijken. Ik ben erg moe, dus ga het lekker rustig houden vanavond.
Fijne dag allemaal!
En ik droomde vannacht dat je dinsdag bij ons op bezoek komt
En ik kom met plezier bij je langs binnenkort, moeten we maar eens gaan afspreken!
Ohja, ik stuur je nog even een PM!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ja, ik sta elke ochtend om 5u15 op. Ongeacht ik nu wel of niet om 6u30 moet beginnen werken. Mijn vriend begint standaard om 6u30, dus ik sta dan gewoon mee op en begin de dag rustig met forummen en een aflevering van de Gilmore Girls kijkenRovine schreef:Snoes, je bent er vroeg bij elke ochtend!
Ik ben weer aan het werk, tot ongeveer 5 uur. Daarna was het plan eigenlijk naar de bibliotheek en de stad te gaan en daarna boodschappen. Maar vriend eet onverwachts thuis, dus ik ga eerst naar huis om te eten. Zie wel of ik daarna nog zin heb om naar buiten te gaan. Sowieso wordt het een avondje voor mezelf, beetje tutten en tv-kijken.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ja, ik sta elke ochtend om 5u15 op. Ongeacht ik nu wel of niet om 6u30 moet beginnen werken. Mijn vriend begint standaard om 6u30, dus ik sta dan gewoon mee op en begin de dag rustig met forummen en een aflevering van de Gilmore Girls kijkenRovine schreef:Snoes, je bent er vroeg bij elke ochtend!
Ik ben weer aan het werk, tot ongeveer 5 uur. Daarna was het plan eigenlijk naar de bibliotheek en de stad te gaan en daarna boodschappen. Maar vriend eet onverwachts thuis, dus ik ga eerst naar huis om te eten. Zie wel of ik daarna nog zin heb om naar buiten te gaan. Sowieso wordt het een avondje voor mezelf, beetje tutten en tv-kijken.
Lekker is dat hè! Ik sta om 04:50 op, tegelijk met mijn vriend en ga de dag dan ook lekker beginnen met een aflevering op uitzending gemist Ook ongeacht of ik vrij ben of later moet beginnen.
Gast- Gast
Als ik vrij ben (en mijn vriend niet) dan wil ik wel eens blijven liggen. Komt namelijk maar raar of zelden voor dat ik alleen vrij ben, dus dan kan ik daar wel van genieten. Maar verder vind ik het ook wel relaxed om al mee op te staan. Ga ik me al aankleden en douchen en dan kruip ik weer in bed met laptop op schoot en daarna de tv aanEline schreef:
Lekker is dat hè! Ik sta om 04:50 op, tegelijk met mijn vriend en ga de dag dan ook lekker beginnen met een aflevering op uitzending gemist Ook ongeacht of ik vrij ben of later moet beginnen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Eline schreef:Snoes schreef:Ja, ik sta elke ochtend om 5u15 op. Ongeacht ik nu wel of niet om 6u30 moet beginnen werken. Mijn vriend begint standaard om 6u30, dus ik sta dan gewoon mee op en begin de dag rustig met forummen en een aflevering van de Gilmore Girls kijkenRovine schreef:Snoes, je bent er vroeg bij elke ochtend!
Wauw, daar kan ik me echt niets bij voorstellen! Zeker niet als ik die dag vrij ben, duurt en dag al lang genoeg vind ik en kan ik gewoon 's middags tv kijken ipv midden in de nacht (04:50 is nacht!)
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Eline schreef:Snoes schreef:Ja, ik sta elke ochtend om 5u15 op. Ongeacht ik nu wel of niet om 6u30 moet beginnen werken. Mijn vriend begint standaard om 6u30, dus ik sta dan gewoon mee op en begin de dag rustig met forummen en een aflevering van de Gilmore Girls kijkenRovine schreef:Snoes, je bent er vroeg bij elke ochtend!
Wauw, daar kan ik me echt niets bij voorstellen! Zeker niet als ik die dag vrij ben, duurt en dag al lang genoeg vind ik en kan ik gewoon 's middags tv kijken ipv midden in de nacht (04:50 is nacht!)
Pff daar kan ik me ook niks bij voorstellen, dat is voor mij nog midden in de nacht. Ga zoiezo op mijn vrije dag niet zo vroeg opstaan als dat niet hoeft, haha en dan ben ik nog wel een ochtendmens.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: