Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+12
slaatje
Snack a Jack
Ibbeltje
Lotus
Marin
Tsjip
SleepingBeauty
PrimaBella
May
vlinder-19
Caroow
Snoes
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  Snoes do 16 feb 2012 - 17:58

Goedemorgen allemaal!

Lekker geslapen? Wat zijn de plannen vandaag?
Ik ga werken van 7u30-16u, daarna nog wat poetsen en vanavond the voice kijken. Ik ben erg moe, dus ga het lekker rustig houden vanavond.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Caroow do 16 feb 2012 - 18:02

Goedemorgen!

Ik moet zo werken, van half 7 tot 2. Daarna met mijn vriend de stad in om cadeautjes te kopen, morgenmiddag viert mijn nichtje haar eerste verjaardag en savonds viert mijn beste vriendin haar verjaardag.
Vanavond gaan we uit eten, valentijnscadeautje van mijn vriend:)

Fijne dag iedereen!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  vlinder-19 do 16 feb 2012 - 18:03

Goedemorgen!

Ik moet zo om half 7 werken tot 15u....maar heb geen zin...
Ben zooooo mooeeeeee haha.

Fijne dag iedereen!
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 18:11

Goedemorgen,

Ik heb een beroerde nacht achter de rug. Gisteren is mijn verstandskies getrokken en ik heb er erg veel last van. Ik ga toch maar een poging doen om te gaan werken, als ik me niet lekker voel kan ik altijd weer stoppen. Vanavond geen plannen, lekker bankhangen in mijn pyjama Goedemorgen! 561177 Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  May do 16 feb 2012 - 18:34

Goedemorgen,

Ik moet eerst even twee uurtjes werken, daarna om 9.30u een gesprek met mijn teamleider over een verhoging van mijn contract. Daarna op de thee bij een collega die in de ziektewet zit. Dan nog even boodschappen doen en verder weinig plannen.

Fijne dag allemaal!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PrimaBella do 16 feb 2012 - 18:45

Goedemorgen!

Eigenlijk hoef ik nog laaaaaang niet op te staan, heb vandaag avond dienst en moet om 5 uur beginnen te werken. Maar vandaag luiden de scholieren de carnaval in door lopend naar school te gaan. En laat ik nu aan die route wonen. Dat lopen gaat ieder jaar weer samen met heeel erg veel muziek en lawaai. Dus om 6 uur trilde ik mijn bed uit! Haha..
Ga denk ik nu toch nog even terug naar bed. Vanmiddag nog wat laatste voorbereidingingen treffen voor carnaval. Kapotte kleding maken en naar de winkel voor nog het een en ander.
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 18:50

Goedemorgen!

Voor mij ook weer een werkdag vandaag. Moet tot 16:45 maar hoop een half uur eerder weg te kunnen, dan kan ik langs mn opa die bij mij in het ziekenhuis ligt. Verder vanavond naar mn ouders, daar eten en Flikken Maastricht kijken.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 18:53

Snoes schreef:Goedemorgen allemaal!

Lekker geslapen? Wat zijn de plannen vandaag?
Ik ga werken van 7u30-16u 8u30-17u, daarna nog wat poetsen piano spelen en vanavond the voice kijken. Ik ben erg moe, dus ga het lekker rustig houden vanavond.

Fijne dag allemaal!

En ik droomde vannacht dat je dinsdag bij ons op bezoek komt Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 18:59

Aaaah ik ga ook nu de deur uit, hopelijk kan ik terecht waar ik heen wil nu... Vanavond geen plannen maar wat niet is kan natuurlijk nog komen Wink. En dan lekker weekend, yay!

Zit lekker met dit nummer in mijn hoofd, jammer genoeg niet op CD dat ik hem in de auto nog een keer kan luisteren Very Happy

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty do 16 feb 2012 - 19:08

Goedemorgen, ik heb even mijn man de deur uit grholpen, lekker ff broodjes gesmeerd haha die had zich verslapen...Toen de wasmachine vast aangezet en nu nog ff slapen hoop dat het lukt de was draait op zolder
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 19:09

Goedemorgen!

Ik heb echt slecht geslapen. Ik ga zo werken. Vanmiddag ben ik vrij en ga ik met mijn vriend lunchen. Vanavond blijf ik thuis.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Tsjip do 16 feb 2012 - 19:57

Ik zit klaar om vandaag een dagje carnaval op een basisschool te vieren... Ik val in dus ik hoopte dat ik het een jaar kon overslaan maar ze hadden toch iemand nodig. Nou ja het is maar 1 dag en ik verdien er weer geld mee Wink

Fijne dag allemaal!!!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Marin do 16 feb 2012 - 20:01

Blugghh ik heb koppijn! Maar toch een goeiemorgen aan jullie.

Ik moet zo met de trein van Amsterdam naar Den Haag, daar werken en koffer pakken (weekje wintersport!) en dan vanavond weer terug met de trein de route weer terug. Best wel beetje druk dagje dus met veel geren en gevlieg. Eerst maar eens koffie zo.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lotus do 16 feb 2012 - 20:15

Goedemorgen,

Ik heb weer onrustig geslapen. Ben het inmiddels wel een beetje zat eigenlijk, maar goed, niets aan te doen. Ik moet straks de notaris bellen om dingen te regelen voor mijn appartementje. Daar zie ik erg tegen op, want ik snap er niet veel meer van. Daarna wil ik even naar Ixta Noa. Vanmiddag richting mijn moeder en indien nodig nog langs de notaris.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 20:16

Goedemorgen! Werkse allemaal en (voor velen) een fijne carnaval!
Moet even ontwennen, normaal gingen we 3 volle dagen, nu ga ik alleen zondagmiddag en maandag..

Wij zitten al weer even in vol ornaat beneden, konden beiden (dochter & ik) niet meer slapen.
We gaan straks even naar de stad, en dat was het dan voor vandaag. Vanavond idd the voice kids kijken.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 16 feb 2012 - 20:20

Goedemorgen!

Ik moet zo nog even een telefoontje plegen, daarna naar een vriendin en dan boodschappen doen. En denk wat wasjes al. verder niet veel.

Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Snack a Jack do 16 feb 2012 - 20:30

Goedemorgen,

Ik heb heerlijk geslapen. Zometeen de huisarts bellen en daarna lekker in huis rommelen. Relaxt dagje dus.

Fijne dag allemaal!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  slaatje do 16 feb 2012 - 20:37

Goodmorning,

Ik heb heerlijk geslapen. Vanacht in mijn slaap mijn vriend wakker gemaakt. Weet ik zelf meer weinig van. Ik schijn aan hem gevraagd te hebben...M, waar liggen we op? Toen hij zei dat we op een matras lagen, zuchtte ik geirriteerd en zei ik laat maar en was ik weer weg. Vriend heeft bar weinig geslapen daarna. Haha.
Zo even naar de huisarts en daarna ligt er een heerlijke dag zonder plannen voor me. In ieder geval even de was opruimen, misschien nog een doosje uitpakken en stofzuigen, maar misschien ook niet.

Fijne dag allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Rovine do 16 feb 2012 - 20:52

Snoes, je bent er vroeg bij elke ochtend! Very Happy

Ik ben weer aan het werk, tot ongeveer 5 uur. Daarna was het plan eigenlijk naar de bibliotheek en de stad te gaan en daarna boodschappen. Maar vriend eet onverwachts thuis, dus ik ga eerst naar huis om te eten. Zie wel of ik daarna nog zin heb om naar buiten te gaan. Sowieso wordt het een avondje voor mezelf, beetje tutten en tv-kijken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 21:03

Goedemorgen!

Ik ga vanmiddag naar de peuterspeelzaal om mijn zoontje weg te brengen en ondertussen naar het winkelcentrum en de kapper. Daarna komt mijn vriend mij halen, we gaan uit eten want we zijn vandaag 5 jaar samen! I love you

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh do 16 feb 2012 - 21:12

Goedemorgen, ik was al om half 7 wakker en toen mijn vriend opstond om kwart over 8 ook maar opgestaan. Laatste vrije dagje en dan van het weekend weer werken. Lekker rustig aan doen. Ff badkamer schoonmaken en stofzuigen, wasje doen en verder niet veel, heerlijk. Fijne dag allemaal.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Lejow do 16 feb 2012 - 21:16

Mogge allemaal!
Ik lig nog in bed.. Ga zo douchen, aankleden en weer naar het ziekenhuis. Vanavond restje macaroni eten en voice kids kijken en dan is er alweer een dag om....
Cry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  patjuhhh do 16 feb 2012 - 21:16

slaatje schreef:Goodmorning,

Ik heb heerlijk geslapen. Vanacht in mijn slaap mijn vriend wakker gemaakt. Weet ik zelf meer weinig van. Ik schijn aan hem gevraagd te hebben...M, waar liggen we op? Toen hij zei dat we op een matras lagen, zuchtte ik geirriteerd en zei ik laat maar en was ik weer weg. Vriend heeft bar weinig geslapen daarna. Haha.
Zo even naar de huisarts en daarna ligt er een heerlijke dag zonder plannen voor me. In ieder geval even de was opruimen, misschien nog een doosje uitpakken en stofzuigen, maar misschien ook niet.

Fijne dag allemaal.

Hahaha slaatje, moest er wel ff om lachen :-)
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 21:18

Lejow schreef:Mogge allemaal!
Ik lig nog in bed.. Ga zo douchen, aankleden en weer naar het ziekenhuis. Vanavond restje macaroni eten en voice kids kijken en dan is er alweer een dag om....
Cry
hug

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale do 16 feb 2012 - 21:30

Goodmorning!

Ik heb niet zo lekker geslapen. We hadden de katjes meegenomen maar onze kater gaat altijd 's nachts stennis schoppen omdat hij knuffels wilt.
Straks boodschappen doen en vanmiddag even uitvogelen hoe ik bij de sportschool onder de zonnebank kan. In mei gaat mijn zus trouwen en ik wil niet spierwit zijn (ook niet heel bruin hoor). Verder lekker rustig aan doen, even de stad in om een cadeau voor een vriendin te kopen want die viert morgen haar verjaardag.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud