Taarten Topique
+71
Roodkapje
Dora
Bruintje Beer
Aimee
sabje
Floor
mauwmauw
Blue flower
heartsdale
Theezakje13
joyce0606
TukTuk
Flower_L
norah
Stoplicht
*Noosa
Burn
love
CCC
ChocoChip
Tiara
Printje
Leine
Ibbeltje
Alex
Raven
SoGood
SarahKey
Puggle
-Ieniemienie-
applestar
poppetje
Lilypie
Penélope
Mamsie
Prosecco
Jade
aardbeitje
NoName88
Roos
JustMeDaan
ShallY
bolus26
Danielle1987
Fearie
firda
*Troela*
Tazz
Bosjesvrouw
Minx
Kaat
TGR
duckie
Summerlovin
liesje
Femmem
Highway
Angela_1986
Jerry
Monte
Elsje
Linnie1985
baboeska
Raindrop
flower
Lejow
Mida4you
_Femme
Ella
Rebecca
lyke
75 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Taarten Topique
Rebecca schreef:Ik gebruik ingepakte mdf plaatjes.
Mijn eerste bruidstaart is af, over een uur wegbrengen naar de locatie.
Ik hoop wel dat t stopt met gieten voor die tijd!
Foto????
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik denk ik maar een gewoon rond taart kartonnetje.
Heb vandaag een taart gemaakt en daarbij de diamond cutter uitgeprobeerd. Ik was echt bang dat ik door het fondant heen zou prikken dus heb het heel voorzichtig gedaan. Ook lukt het niet goed om helemaal uit te komen met de lijntjes maar goed, zo voor n eerste keer is ie goed gelukt!
Heb vandaag een taart gemaakt en daarbij de diamond cutter uitgeprobeerd. Ik was echt bang dat ik door het fondant heen zou prikken dus heb het heel voorzichtig gedaan. Ook lukt het niet goed om helemaal uit te komen met de lijntjes maar goed, zo voor n eerste keer is ie goed gelukt!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Yvette schreef:Rebecca schreef:Ik gebruik ingepakte mdf plaatjes.
Mijn eerste bruidstaart is af, over een uur wegbrengen naar de locatie.
Ik hoop wel dat t stopt met gieten voor die tijd!
Foto????
Volgt morgen, dan is de bruiloft!
Hier zijn de foto's dan!
Een lieve vriendin die ik al sinds de basisschool ken gaat morgen trouwen en ik mocht de bruidstaart maken. Vreselijk spannend vond ik het. Zeker omdat ze een uur bij ons vandaan wonen, dus vandaag ben ik daarheen gereden om bij hun thuis de taart af te maken. Wat een opluchting toen ik de taart op locatie kon overhandigen!
Hoewel de taart best iets strakker zou kunnen en ik er een beetje van baal dat het fondant op sommige plekken doorschijnt, ben ik ook erg tevreden met wat het geworden is, en het aanstaande bruidspaar was erg onder de indruk.
De foto's zijn niet geweldig, toen ik ze maakte kwam er een enorme regenbui overdrijven, het was niet licht te krijgen in huis, dus de kleuren zijn niet helemaal geweldig.
Wauw ik vind hem echt prachtig...... Die rozen zijn ook zo mooi 'vol'
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Erg mooi Rebecca! Daar zal je vriendin vast HEUL blij mee geweest zijn!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dank jullie wel!
De taart viel goed in de smaak, mijn vriendin en haar man waren er heel blij mee
De taart viel goed in de smaak, mijn vriendin en haar man waren er heel blij mee
Héél mooi!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Leuk hoor Rebecca, welke maten pannen heb je gebruikt? (het lijkt alsof ze nogal verspringen. Ik vind je draperie overigens goed gelukt. Ik heb ooit een (bijna zelfde) taart gemaakt (alleen andere kleuren) en toen had ik echt moeite daarmee.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Prachtig! Hoe maak je die rozen! Mijn roosjes zijn meer verpieterde bonkjes fondant hierbij...
Gast- Gast
Dank je wel Rebecca voor de taart... Hij was heel erg lekker en supermooi! Complimenten van iedereen. Ze vonden hem allemaal superlekker en mooi!!!
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Wow, Rebecca!! Echt onwijs mooi!
Kom ik met mijn suffe verjaardagstaart
Kom ik met mijn suffe verjaardagstaart
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Highway schreef:Leuk hoor Rebecca, welke maten pannen heb je gebruikt? (het lijkt alsof ze nogal verspringen. Ik vind je draperie overigens goed gelukt. Ik heb ooit een (bijna zelfde) taart gemaakt (alleen andere kleuren) en toen had ik echt moeite daarmee.
Na lang twijfelen heb ik 10-20-30 cm gebruikt om zo voldoende ruimte te hebben voor de decoraties, dus er zit steeds een rand van 5cm omheen.
De draperie is ook best lastig, vooral om ze allemaal hetzelfde te vouwen, maar had deze al een keer op cursus geoefend, dus dat scheelde wel.
Ik wil het je met alle plezier leren! De rozen zijn trouwens gemaakt van gumpaste, dat kun je zo mooi dun uitrollen. En dat van die verpieterde bonkjes fondant zal vast wel meevallen!Chipp schreef:Prachtig! Hoe maak je die rozen! Mijn roosjes zijn meer verpieterde bonkjes fondant hierbij...
En ik ben al trots als mijn appelflappen onverbrand uit de oven komen..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Raven schreef:Dank je wel Rebecca voor de taart... Hij was heel erg lekker en supermooi! Complimenten van iedereen. Ze vonden hem allemaal superlekker en mooi!!!
Thanks! Ik vond het een hele eer dat ik voor jullie de taart mocht maken!
Dank je wel Alex! En als je taart maar lekker is toch?
mijn taart van Lejow is moooooooi! Nu maar hopen dat ie ook zal smaken Dat weet ik morgen!
Gast- Gast
En hier de taart voor Oreo
Vond het leuk weer eens een taartje te maken
En had teveel biscuit, dus ook nog een I'm-Elmo-and-I-know-it-taart gemaakt
Vond het leuk weer eens een taartje te maken
En had teveel biscuit, dus ook nog een I'm-Elmo-and-I-know-it-taart gemaakt
Lejow- Lady Post-a-lot
Rebecca: Super mooi!
Lejow: Ook weer erg leuke taartjes! Heb je het bakvirus weer te pakken of doe je rustig aan?
Ik moet voor vrijdag een taartje maken voor iemand die 70 wordt, hebben jullie daar nog leuke ideeen voor?
Lejow: Ook weer erg leuke taartjes! Heb je het bakvirus weer te pakken of doe je rustig aan?
Ik moet voor vrijdag een taartje maken voor iemand die 70 wordt, hebben jullie daar nog leuke ideeen voor?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Mooie taart lejow! En elmo ook al zo leuk
Oreo: hoe smaakte de taart?
Lejow mag je iets vragen? Jij had voor B's 0ste verjaardag een hond gemaakt toch, mag ik dat idee overnemen? Een gehandicapt meisje wil graag een mopshondjes taart. Nou hoe moet ik dat nu maken dacht ik, maar toen zag ik jou hondjestaart en dacht: ja dat is een idee! Maar dan met andere kleuren.
Oreo: hoe smaakte de taart?
Lejow mag je iets vragen? Jij had voor B's 0ste verjaardag een hond gemaakt toch, mag ik dat idee overnemen? Een gehandicapt meisje wil graag een mopshondjes taart. Nou hoe moet ik dat nu maken dacht ik, maar toen zag ik jou hondjestaart en dacht: ja dat is een idee! Maar dan met andere kleuren.
Tuurlijk SK! Ik heb het ook niet zelf bedacht hoor
Elsje, nee het is nog niet terug, ik ben wel van plan te bakken, maar dan vooral voor bekenden. Niet meer zoals ik deed voor alles en iedereen in deze regio.
Elsje, nee het is nog niet terug, ik ben wel van plan te bakken, maar dan vooral voor bekenden. Niet meer zoals ik deed voor alles en iedereen in deze regio.
Lejow- Lady Post-a-lot
Leuk Lejow!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: