Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

+7
Susan
Stuiterbal
PapillonRose
Ayla
Lejow
Supertalentje
Nana
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 4:33

Lejow schreef:Morgen komt het cadeautje binnen dat ik voor hem besteld heb I love you

En dat is? Of mogen we dat morgen pas weten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Lejow wo 15 feb 2012 - 4:43

Parel schreef:
Lejow schreef:Morgen komt het cadeautje binnen dat ik voor hem besteld heb I love you

En dat is? Of mogen we dat morgen pas weten Very Happy

Heeft hele topic gestaan in algemeen, vol met mijn twijfels of ik het uberhaupt moest doen en zo ja wat haha
Het is een zilveren hangertje voor aan zijn ketting (een balkje) met B's naam en geboortedatum er op.
Hij heet al een ashangertje van zijn moeder, ook een balkje, dus deze past er goed bij!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 4:47

Oh ja sorry!
Ik kijk nauwelijks in algemeen enzo ..
Maar leuk, als het goed matcht alleen maar prima!
Ben benieuwd wat hij ervan vindt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 6:32

- haar opvoedstijl; Iedere moeder heeft haar eigen opvoedstijl, dus eigenlijk vind ik elke moeder dat haar kind op voed een topper!

- haar kind(eren); Eigenlijk vind ik alle kindjes mooi!

- haar huis (speciaal voor Supertalentje), weet niet hoe iedereen woont.


- haar post zwangerschapsfiguur; alle as moeders zijn mooi! Zwangere vrouwen zijn prachtig!


- haar man, nvt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 6:50

- haar opvoedstijl
Maia, het lijkt me erg lastig om een kindje te hebben dat niet/nauwelijks ontvankelijk is voor knuffels en zo'n heftig karakter heeft, helemaal als hij kwaad is. Ik vind het erg mooi om te lezen hoe ze daarmee om gaat.

- haar kinderen
niet echt iemand in het speciaal. Misschien jaloers op de kinderen van moeders die weinig problemen hebben met slapen, zowel 's nachts als overdag.

- haar huis (speciaal voor Supertalentje)
ik weet van de meest mensen niet in wat voor huis ze wonen.

- haar post zwangerschapsfiguur
ik denk niet dat ik veel recht heb om jaloers te zijn, over mijn post-zwangerschap figuur heb ik weinig te klagen.

- haar man
in het algemeen ben ik wel jaloers op de mannen die heel goed (over hun gevoelens) kunnen praten.


En leuk om te lezen dat ik een aantal keer genoemd wordt, voel me op een of andere manier wel een beetje trots Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 7:46

Misschien een hele stomme vraag maar wat is een post-zwangerschapsfiguur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Lejow wo 15 feb 2012 - 7:47

post = na
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Susan wo 15 feb 2012 - 7:47

Zelda schreef:Misschien een hele stomme vraag maar wat is een post-zwangerschapsfiguur?

Je figuur na de zwangerschap.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  -Ieniemienie- wo 15 feb 2012 - 10:36

Haar opvoedstijl
Ehm ik vind dat ik het zelf aardig doe haha. Maarheb hier geen een ouder waravan ik denk: zo zou ik het dus nooit doen!

Haar kinderen
Ik vind de kinderen van Liadan zo leuk! En verder de 3 mannen van Mamsie, E en Y van Susan, en de lieve L van Parels. Nja eigenlijk vind ik best wel heel veel forum kindjes leuk!

Haar huis (speciaal voor Supertalentje)
Ik woon zelf echt heel fijn en zo met niemand willen ruilen haha!

Haar post zwangerschapsfiguur
Mamsie, Jolisious, Stella

Haar man
Ik ben niet zo op de hoogste van hoe de mannen van hier zijn en eruit zien.
Maar mijne is natuurlijk zozio de liefste en leukste!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:38

Rejoy. schreef:- haar opvoedstijl
Maia, het lijkt me erg lastig om een kindje te hebben dat niet/nauwelijks ontvankelijk is voor knuffels en zo'n heftig karakter heeft, helemaal als hij kwaad is. Ik vind het erg mooi om te lezen hoe ze daarmee om gaat.

- haar kinderen
niet echt iemand in het speciaal. Misschien jaloers op de kinderen van moeders die weinig problemen hebben met slapen, zowel 's nachts als overdag.

- haar huis (speciaal voor Supertalentje)
ik weet van de meest mensen niet in wat voor huis ze wonen.

- haar post zwangerschapsfiguur
ik denk niet dat ik veel recht heb om jaloers te zijn, over mijn post-zwangerschap figuur heb ik weinig te klagen.

- haar man
in het algemeen ben ik wel jaloers op de mannen die heel goed (over hun gevoelens) kunnen praten.


En leuk om te lezen dat ik een aantal keer genoemd wordt, voel me op een of andere manier wel een beetje trots Laughing

Oeps, als je maar niet extrinsiek gemotiveerd wordt door al die complimenten Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 166342 .

Sorry, flauw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Mamsie wo 15 feb 2012 - 10:48

Haar opvoedstijl
Knets ook al komt ze hier niet meer.

Haar kinderen
maiadebij, het lijkt me leuk om even een meisje en jongen te hebben.

Haar huis (speciaal voor Supertalentje)
niemand

Haar post zwangerschapsfiguur
niemand

Haar man
geen idee, ik denk niemand.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  maiadebij wo 15 feb 2012 - 19:05

Wat lief Rejoy! Met N gaat het op dat punt steeds wat beter, een echte knuffelkont zal hij nooit worden maar hij laat zich wel beter troosten de laatste tijd. Explosief is hij nog steeds wel, maar hij zit gewoon beter in zijn vel, een heethoofd zal het altijd blijven. Hij praat nu ook, dat is voor hem natuurlijk heel fijn (en voor ons ook!).

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  maiadebij wo 15 feb 2012 - 19:07

Haar opvoedstijl
Rejoy en Liadan, volgens mij zijn het ontzettend geduldige mama's.

Haar kinderen
Ik vind het zoontje van Frolic zo'n heerlijk mannetje!

Haar huis (speciaal voor Supertalentje)
geen idee

Haar post zwangerschapsfiguur
Ik zat zelf binnen een maand weer op oud gewicht en heb geen straie oid, dus tevreden met mezelf.

Haar man
Ik ken ook geen mannen, heb geen facebook/ hyves dus zie alleen de foto's die hier voorbij komen en die zijn van kindjes en niet van de mannen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  mickey wo 15 feb 2012 - 22:17

Ayla schreef:
Nana schreef:

- haar opvoedstijl
Ook ik ben "jaloers" op Rejoy, vind het heel knap hoe ze zich erin verdiept heeft, en hoewel ik het niet zou kunnen, zou ik het wel willen kunnen.


- haar kinderen
Ook Y. van Annie_S zo'n mooi ventje, en E. haar look-a-like, F. van Mickey Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 561177


- haar huis (speciaal voor Supertalentje)
Blondje1313! Die heeft een vrijstaande woning... Kom ik aan met onze benedenwoning, krap, past allemaal niet, ik zou ook wel een vrijstaande woning willen hebben!


- haar post zwangerschapsfiguur
Niemand, ik ben alweer redelijk terug in model, alleen de extra kilo's mogen er nog wel af.


- haar man
Ehmmm MissD Very Happy Die heb ik gisteren gezien, die kan wel tippen aan mijn vriend haha.


Wat leuk, hahaha. Is uiteraard wederzijds Wink Volgens mij had F er precies als E uitgezien als hij een meisje was geweest Wink

En nu de antwoorden:

- haar opvoedstijl
Ik weet even geen namen, iedereen doet het uiteraard heel goed, want iedereen heeft het beste met haar kindje(s) voor.

- haar kinderen
E van Ayla dus Wink, en verder vind ik B van Lejow ook echt een mooi meisje! Ook de tweelingen vind ik heel bijzonder. En M van Doedel is zo'n heerlijk mannetje!

- haar huis (speciaal voor Supertalentje)
Ik ben heel tevreden met ons eigen huis, maar het zelf bouwen van een huis, zoals Doedel, dat zorgt ook wel voor wat jaloezie Wink

- haar post zwangerschapsfiguur
Mamsie! Wat een figuur voor iemand die al 3 kids heeft gekregen.

- haar man
Vind de mijne toch de leukste Very Happy (En heb nog niet veel papa's op het forum gezien, dus telt eigenlijk niet)
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 22:41

Twellie schreef:
Rejoy. schreef:- haar opvoedstijl
Maia, het lijkt me erg lastig om een kindje te hebben dat niet/nauwelijks ontvankelijk is voor knuffels en zo'n heftig karakter heeft, helemaal als hij kwaad is. Ik vind het erg mooi om te lezen hoe ze daarmee om gaat.

- haar kinderen
niet echt iemand in het speciaal. Misschien jaloers op de kinderen van moeders die weinig problemen hebben met slapen, zowel 's nachts als overdag.

- haar huis (speciaal voor Supertalentje)
ik weet van de meest mensen niet in wat voor huis ze wonen.

- haar post zwangerschapsfiguur
ik denk niet dat ik veel recht heb om jaloers te zijn, over mijn post-zwangerschap figuur heb ik weinig te klagen.

- haar man
in het algemeen ben ik wel jaloers op de mannen die heel goed (over hun gevoelens) kunnen praten.


En leuk om te lezen dat ik een aantal keer genoemd wordt, voel me op een of andere manier wel een beetje trots Laughing

Oeps, als je maar niet extrinsiek gemotiveerd wordt door al die complimenten Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 166342 .

Sorry, flauw.

tsjah, is de schuld van m'n ouders, kan ik niks aan doen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* - Pagina 2 Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum