Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

+7
Susan
Stuiterbal
PapillonRose
Ayla
Lejow
Supertalentje
Nana
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Nana di 14 feb 2012 - 11:45

Hoi meiden!

Even een topic met een knipoog... op welke mama ben jij 'jaloers' vanwege:

- haar opvoedstijl
- haar kinderen
- haar huis (speciaal voor Supertalentje)
- haar post zwangerschapsfiguur
- haar man

Brand los!! En verklaar je nader!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 11:48

Haha, grapjas Very Happy

Ik ga er even over nadenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Supertalentje di 14 feb 2012 - 12:04

MINNEKE! cheers

Nana schreef:Hoi meiden!

Even een topic met een knipoog... op welke mama ben jij 'jaloers' vanwege:

- haar opvoedstijl Rejoy. Ik kan het niet goed verwoorden, maar in mijn omgeving heeft niemand zich verdiept in een opvoedstijl. Dat zij zich daarin wel verdiept heeft, er zo bevlogen mee bezig is en de tijd en moeite neemt om de gekozen opvoedstijl zo veel mogelijk te integreren in haar dagelijkse doen en laten vind ik knap.
- haar kinderen Die van Susan zijn schatjes en hebben zulke mooie namen! De dochter van Parel is bijna net zo knap als mijn zoon en die van Lejow omdat het zo'n lief vechtertje is met haar lange haren! En alle kindjes die doorslapen, hoe lief ik die van mij ook vind om 01.00, 04.00 en 07.00, doorslapen zou ook fijn zijn :P
- haar huis (speciaal voor Supertalentje) MINNEKE! (en iemand van 'mijn' topic, ik weet niet meer wie het was, maar die had een vrijstaand huis laten bouwen, zag er prachtig uit!)
- haar post zwangerschapsfiguur Niemand eigenlijk, mijn lijf is streeploos, geen extra vetjes, 4 kilo onder mn startgewicht en borsten boven mn navel! Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* 166342
- haar man Ook niemand, ik had veel kadootjes voor Valentijn :P

Brand los!! En verklaar je nader!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Lejow di 14 feb 2012 - 12:29

Oh, super wat lief! Dank je!
Ik Moet hier even over denken Hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 18:37

Supertalentje schreef:MINNEKE! cheers

Nana schreef:Hoi meiden!

Even een topic met een knipoog... op welke mama ben jij 'jaloers' vanwege:

- haar opvoedstijl Rejoy. Ik kan het niet goed verwoorden, maar in mijn omgeving heeft niemand zich verdiept in een opvoedstijl. Dat zij zich daarin wel verdiept heeft, er zo bevlogen mee bezig is en de tijd en moeite neemt om de gekozen opvoedstijl zo veel mogelijk te integreren in haar dagelijkse doen en laten vind ik knap.
- haar kinderen Die van Susan zijn schatjes en hebben zulke mooie namen! De dochter van Parel is bijna net zo knap als mijn zoon en die van Lejow omdat het zo'n lief vechtertje is met haar lange haren! En alle kindjes die doorslapen, hoe lief ik die van mij ook vind om 01.00, 04.00 en 07.00, doorslapen zou ook fijn zijn :P
- haar huis (speciaal voor Supertalentje) MINNEKE! (en iemand van 'mijn' topic, ik weet niet meer wie het was, maar die had een vrijstaand huis laten bouwen, zag er prachtig uit!)
- haar post zwangerschapsfiguur Niemand eigenlijk, mijn lijf is streeploos, geen extra vetjes, 4 kilo onder mn startgewicht en borsten boven mn navel! Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* 166342
- haar man Ook niemand, ik had veel kadootjes voor Valentijn :P

Brand los!! En verklaar je nader!

Ach! Ik wil je knuffelen zo lief vind ik het!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 19:16

Nana schreef:Hoi meiden!

Even een topic met een knipoog... op welke mama ben jij 'jaloers' vanwege:

- haar opvoedstijl
Opvoedkundig doen wij het heel anders, maar ik heb diep respect hoe Susan omgaat met haar kinderen en het beste uit ze probeerd te halen in een zo fijne en prikkelloze omgeving.

Voor de rest trek ik volledig mijn eigen plan.

- haar kinderen
Natuurlijk de kindjes van truestar, Y en M, maar daar ben ik misschien lichtelijk in bevooroordeeld.

Voor de rest vind ik M en T van ieniemienie, Y van Anniej-S, N van holaagirl, S van Razz, E van Ayla en K van Supertalentje bloedmooi.

- haar huis (speciaal voor Supertalentje)
Dat van holaagirl vind ik erg mooi!

- haar post zwangerschapsfiguur
Ik geloof dat van Supertalentje zoals ze het beschrijft Wink voor de rest weet ik het niet zo goed, ben ook meer bezig mijn eigen lijf in het gareel te krijgen dan dat van anderen te bewonderen, al vind ik truestar heel mooi en vrouwelijk. Oh en bovenaan staat absoluut proudmom, ik vind haar zo mooi en zo perfect.

- haar man
Hahahaha, really? Natuurlijk kan niemand aan mijn man tippen, maar die van holaagirl (zo gezien op de foto) vind ik een mooie man om te zien.

Hahahaha, sorry voor de lofzang richting holaagirl Wink ken dr overigens niet persoonlijk dus het is puur op hier en fb gebaseerd.
Brand los!! En verklaar je nader!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 19:30

Wat lief parel! X van ons,

Ik zal later eens een poging doen om te reageren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 19:31

Ik moest trouwens heel lang nadenken om te achterhalen waarom ik ook alweer iets over ons huis gezegd had. Maar volgens mij was dat omdat iemand hier mensen met een huurhuis tot op het bot liep af te zeiken. En laten wij nou gewoon een simpel rijtjes huurhuis hebben, waar we wel heel erg blij mee zijn Twisted Evil.

Maar Supertalentje, speciaal voor jou, een foto van ons uitzicht (vorige week):

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* 429592_181381605300260_100002852656954_267988_701355831_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Ayla di 14 feb 2012 - 20:11

Ahh Parel wat lief! Ik wordt ook een keer in een topic genoemd, jeej cheers
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Ayla di 14 feb 2012 - 20:17

Nana schreef:

- haar opvoedstijl
Ook ik ben "jaloers" op Rejoy, vind het heel knap hoe ze zich erin verdiept heeft, en hoewel ik het niet zou kunnen, zou ik het wel willen kunnen.


- haar kinderen
Ook Y. van Annie_S zo'n mooi ventje, en E. haar look-a-like, F. van Mickey smile


- haar huis (speciaal voor Supertalentje)
Blondje1313! Die heeft een vrijstaande woning... Kom ik aan met onze benedenwoning, krap, past allemaal niet, ik zou ook wel een vrijstaande woning willen hebben!


- haar post zwangerschapsfiguur
Niemand, ik ben alweer redelijk terug in model, alleen de extra kilo's mogen er nog wel af.


- haar man
Ehmmm MissD Very Happy Die heb ik gisteren gezien, die kan wel tippen aan mijn vriend haha.

Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 21:04

Ik zou wel het figuurtje van Jolicious, Susan, Minneke en Stella_ willen hebben Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 21:05

Zelda schreef:Ik zou wel het figuurtje van Jolicious, Susan, Minneke en Stella_ willen hebben Very Happy

Dank je Embarassed

Mag ik dan jouw hoofd? Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 21:08

Minneke schreef:
Zelda schreef:Ik zou wel het figuurtje van Jolicious, Susan, Minneke en Stella_ willen hebben Very Happy

Dank je Embarassed

Mag ik dan jouw hoofd? Cool
Die wil ik liever zelf houden :P daar ben ik niet heel ontevreden mee angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 21:08

Zelda schreef:
Minneke schreef:
Zelda schreef:Ik zou wel het figuurtje van Jolicious, Susan, Minneke en Stella_ willen hebben Very Happy

Dank je Embarassed

Mag ik dan jouw hoofd? Cool
Die wil ik liever zelf houden :P daar ben ik niet heel ontevreden mee Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* 166342

Haha, goed zo, lijkt me heel terecht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  PapillonRose di 14 feb 2012 - 22:05

Even een topic met een knipoog... op welke mama ben jij 'jaloers' vanwege:

- haar opvoedstijl
Niemand, ik ben best tevreden met hoe ik het zelf doe. Maar als ik iemand moet kiezen dan ga ik denk ik voor Rejoy. Ze heeft zich goed verdiept in de opvoeding, weet waar ze over praat en de richting die ze kiest spreekt me erg aan.

- haar kinderen
Ook niemand, ben veel te gelukkig met mijn eigen meisje. Aan de andere kant lijkt het me leuk om net als een heleboel mama's hier meerdere kindjes te hebben. Zo zou ik best eens willen ervaren hoe het bijvoorbeeld zou zijn om MamaRosa te zijn, met 4 mooie kids!

- haar huis (speciaal voor Supertalentje)
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor huizen de andere forummers hebben. Ik ben niet ontevreden met dat van mezelf, ik woon best ruim al zeg ik het zelf. Als ik 'jaloers' zou moeten zijn, dan zou ik dat zijn op degenen met een tuin en ook wel op degenen met een lekker groot huis. Woon nu in een ruim appartement, dus een huis met tuin ben ik wel 'jaloers' op. En helemaal als dat huis ook vrijstaand is.

- haar post zwangerschapsfiguur
Ik denk toch wel Mamsie. Na 3 kids er nog zo goed uitzien! Dat is mij na 1 kindje niet eens gelukt, en zoveel was ik niet eens aangekomen laughcry Daar zit ik dan met een blubberbuik vol striae, zou willen dat ik ook zo goed in shape was als sommigen hier.

- haar man
Ik heb ook niet echt een beeld bij een de mannen van de forummama's. Van wat ik zo nog weet denk ik dat ik de vriend van Lejow wel iets is om 'jaloers' op te zijn, hij steunt haar zo goed. Dat kan ik echt waarderen in een man. Qua uiterlijk kan ik me niemand herinneren, dus ik zou even niet weten wie er een knappe man heeft. Degene met een knappe én lieve man, daar ben ik wel jaloers op Wink

PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Lejow di 14 feb 2012 - 22:17

Serieus PR
Ik zit hier gewoon te huilen om wat je typt Embarassed
De maatschappelijk werker zei gister ook, 'hij slaat tenminste een arm om je heen en troost je, er komen hier ook stellen binnen waarbij de man ongeinteresseerd in de hoek van het kamertje zit te smsen'.
Ik ben zo blij dat wij dat niet hebben!

Ok nu even antwoord op de vragen:
- haar opvoedstijl
Dat weet ik niet, daar weet ik nog niet genoeg van van de andere mama's

- haar kinderen
Ik ga voor Mamsie, vind dat zij 3 prachtige mannetjes heeft. En voor Alex, A. is echt om op te vreten! En verder ben ik vooral blij met mijn eigen mooie meisje hihi

- haar huis (speciaal voor Supertalentje)
Ook hier geen idee hoe het bij de andere forumsters zit. Ik woon hier echt heelijk. Het enige wat ik soms jammer vind is dat de woonkamer op de eerste verdieping is, dus we niet de deuren open kunnen zetten en in en uit de tuin kunnen lopen.

- haar post zwangerschapsfiguur
Ik denk toch wel Mamsie. Na 3 kids er nog zo goed uitzien! (sluit me dus aan bij PR)

- haar man
En ook hier heb ik geen idee eigenlijk.. Ben te blij met mn eigen vent hehe I love you

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  PapillonRose di 14 feb 2012 - 22:22

Lejow schreef:Serieus PR
Ik zit hier gewoon te huilen om wat je typt Embarassed
De maatschappelijk werker zei gister ook, 'hij slaat tenminste een arm om je heen en troost je, er komen hier ook stellen binnen waarbij de man ongeinteresseerd in de hoek van het kamertje zit te smsen'.
Ik ben zo blij dat wij dat niet hebben!
hug Vind het ook echt fijn voor je dat hij er zo goed voor je is! Dat is lang niet bij iedereen zo inderdaad. Gelukkig bij jullie wel, zeker in de huidige situatie kan je alle steun gebruiken, en al helemaal van je eigen vriend.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:26

Parel schreef:

- haar kinderen
Natuurlijk de kindjes van truestar, Y en M, maar daar ben ik misschien lichtelijk in bevooroordeeld.

Voor de rest vind ik M en T van ieniemienie, Y van Anniej-S, N van holaagirl, S van Razz, E van Ayla en K van Supertalentje bloedmooi.


Wat lief ! Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 3:10

Hahaha, ik vind hem ook gewoon heel leuk!
Lekker ondeugend Laughing


*edit*
Sowieso denk ik dat als L een jongen was geweest ze er ongeveer zo uit had gezien Wink


Laatst aangepast door Parel op wo 15 feb 2012 - 3:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Supertalentje wo 15 feb 2012 - 3:11

Minneke schreef:Ik moest trouwens heel lang nadenken om te achterhalen waarom ik ook alweer iets over ons huis gezegd had. Maar volgens mij was dat omdat iemand hier mensen met een huurhuis tot op het bot liep af te zeiken. En laten wij nou gewoon een simpel rijtjes huurhuis hebben, waar we wel heel erg blij mee zijn Twisted Evil.

Maar Supertalentje, speciaal voor jou, een foto van ons uitzicht (vorige week):

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* 429592_181381605300260_100002852656954_267988_701355831_n

***KWIJL KWIJL***

Ja, volgens mij was dat het! Mooi uitzicht! Laughing :P

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Supertalentje wo 15 feb 2012 - 3:13

Parel schreef:
Ach! Ik wil je knuffelen zo lief vind ik het!

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* 699888

@Lejow: ik zat ook nog aan jouw vriend te denken. Het is echt super hoe hij je steunt en er voor je is!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 3:15

Parel schreef:Hahaha, ik vind hem ook gewoon heel leuk!
Lekker ondeugend Laughing


*edit*
Sowieso denk ik dat als L een jongen was geweest ze er ongeveer zo uit had gezien Wink

Haha ! Nou jou meisje mag er ook wezen hoor !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Supertalentje wo 15 feb 2012 - 3:20

Razz_ schreef:
Parel schreef:Hahaha, ik vind hem ook gewoon heel leuk!
Lekker ondeugend Laughing


*edit*
Sowieso denk ik dat als L een jongen was geweest ze er ongeveer zo uit had gezien Wink

Haha ! Nou jou meisje mag er ook wezen hoor !

Ow, nu ben ik benieuwd... Foto? :P

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Stuiterbal wo 15 feb 2012 - 3:26

- haar opvoedstijl

Ik ben tevreden met mijn eigen opvoeding alhoewel ik nu minder geduld heb dan eerst. Dus jaloers op een mama met heeeeeeeeeeel veeeeeel geduld !

- haar kinderen

Ik ben trots op mijn eigen zoon dat staat voorop. Maar het lijkt me geweldig om 3 boys te hebben dus jaloers op Mamsie

- haar huis

Doedel ook al is het nog niet klaar ik ben nu al jaloers Very Happy

- haar post zwangerschapsfiguur

Jolicious

- haar man

De man van Charlie qua looks. En op alle andere papa;s die ontzettend begrip en liefdevol naar hun vrouw/vriendin zijn.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Lejow wo 15 feb 2012 - 4:17

Morgen komt het cadeautje binnen dat ik voor hem besteld heb I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers op welke mama *topic met een knipoog* Empty Re: Jaloers op welke mama *topic met een knipoog*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum