Zwanger na Mirena?
+6
Issa
me1987
*Troela*
Teddyaapje
Ayla
Nana
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zwanger na Mirena?
June schreef:Dat vraag ik me ook af, TGR.
Ik raak enorm gestrest van dit topic
Why
Gast- Gast
Mijn beste vriendin had een koperspiraal en is een maand geleden van een dochtertje. Geloofde die verhalen altijd maar half omdat het vaak om de buurvrouw van die vriendins nicht ging, maar nu ik het van dichtbij heb meegemaakt geloof ik het zeker. Haar spiraal konden ze ook nergens meer vinden. Waarschijnlijk op het toilet een keer kwijt geraakt.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
TGR schreef:Hoe?! Komt het vaker voor dat je zo'n ding verliest zonder het te merken? Wat zei je gynaecoloog hierover?Issa schreef:TGR schreef:verdwenen? Poef, weg?Issa schreef:Ik was meteen zwanger. Denk ik tenminste, want mirena was bij mij verdwenen. Cyclus schijnt sowieso snel op gang te komen na het verwijderen.
Ja het was nergens meer te vinden. Een paar dagen na de positieve test heeft de gynaecoloog gekeken met een echo, maar toen zag ze het niet. Na de zwangerschap is er nog een röntgenfoto gemaakt om te kijken of de mirena ergens anders is gaan zitten, maar er was niets te zien. Zonder iets te merken verloren.
Geen flauw idee hoe het is gebeurt, waarschijnlijk (tijdens menstruatie?)op het toilet verloren. Heb er, hoe raar ook, niets van gemerkt. Ben niet geschikt voor spiraaltje blijkbaar.
De gyneacoloog zei dat het niet vaak gebeurt, maar ze had het wel vaker gezien. Ze had het erover dat sommigen het gewoon verliezen of het kan door de baarmoederwand heengaan. Hoef je volgens haar ook niets van te merken. Verder zei ze nog wel dat Mirena een van de veiligste middelen is, en ik gewoon pech heb ermee.
Issa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11
Ik heb sinds 2 jaar een mirena. Het eerste jaar werd ik om de 2 à 3 maanden ongesteld. Nu ben ik het al zeker 4 maanden niet geweest. Van mij mag het weg blijven.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: