Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger na Mirena?

+6
Issa
me1987
*Troela*
Teddyaapje
Ayla
Nana
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zwanger na Mirena? Empty Zwanger na Mirena?

Bericht  Nana di 14 feb 2012 - 10:44

Even een vraag voor de meiden met ervaring met de Mirena. Hoelang duurde het na het verwijderen van de Mirena voordat je een cyclus had/ zwanger was?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger na Mirena? Empty Re: Zwanger na Mirena?

Bericht  Ayla di 14 feb 2012 - 10:48

Ik had meteen een cyclus maar ben na een paar maanden toch weer aan de pil gegaan toen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Teddyaapje di 14 feb 2012 - 10:55

Ik lees even mee Very Happy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  *Troela* di 14 feb 2012 - 11:04

Ik had meteen weer een cyclus en was de 2 maand zwanger ( helaas vroege mk). Heb toen ook veel op forums gekeken, en heb het idee dat je na mirena sneller weer je cyclus hebt dan bijv na de pil.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  me1987 di 14 feb 2012 - 11:19

Qua zwangerschap kan ik er niet over meepraten, wel heb ik zelf in 2010 mijn mirena laten verwijderen. 3 dagen na verwijderen was ik ongesteld. Cyclus is sindsdien tussen de 27 en de 31 dagen geweest. Redelijk constant dus
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Issa di 14 feb 2012 - 11:34

Ik was meteen zwanger. Denk ik tenminste, want mirena was bij mij verdwenen. Cyclus schijnt sowieso snel op gang te komen na het verwijderen.
Issa
Issa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11

Bericht  -Ieniemienie- di 14 feb 2012 - 19:32

Ik had ook vrijwel meteen weer een cyclus en was ook na 3mnd zwanger van M.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 19:34

Willen jullie voor een derde gaan, Nana?

Gast
Gast

Bericht  Ayla di 14 feb 2012 - 20:03

Bij mij maakte mirena laten verwijderen of stoppen met de pil qua op gang komen van cyclus niks uit, ik had beide keren meteen een regelmatige cyclus.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Nana di 14 feb 2012 - 21:15

Minneke schreef:Willen jullie voor een derde gaan, Nana?
Scherp van jou! Nu nog niet meteen hoor, maar ben niet zo tevreden over de Mirena dus wil hem misschien laten verwijderen. Wilde even weten hoe secuur we moeten zijn met de anticonceptie als de Mirena eruit is. Maar als ik de ervaringen zo lees dan moet ik wel naar iets anders kijken.

Willen jullie ooit een derde Minneke? Heb je trouwens vrij dat je zo veel op het forum bent? Gezellig!!!
Nana
Nana
Prater
Prater

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 21:22

Ik heb sinds kort ook een Mirena, ben er tot nu toe wel tevreden mee. Alleen heb ik sindsdien last van pukkeltjes op mijn borst. Ik hoop dat dat nog wel wegtrekt, is niet erg charmant. Wat voor klachten heb jij ervan?

Wij gaan denk ik echt niet meer voor een derde. Mijn man wil zeker niet, ik denk ik ook niet.

En ik heb idd vrij vandaag, maar daarnaast was ik de afgelopen tijd iets te druk met andere dingen Zwanger na Mirena? 166342. Maar heb nu weer zin om te forummen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 21:35

Ik heb m laten verwijderen omdat ik bleef vloeien, uiteindelijk zijn daar twee hormoonkuren voor nodig geweest om dat te laten stoppen en moest ik direct aan de pil om mijn cyclus normaal te krijgen. Dat werkte toen wel, maar na het verwijderen bleef ik dus veel te veel bloed verliezen. In april is ie verwijderd en in april ben ik uitgerekend, dus ik kon daarna wel weer zwanger worden Wink

Gast
Gast

Bericht  Nana di 14 feb 2012 - 21:37

Met welke dingen was jij zo druk dan Wink

Ik had hiervoor nooit last van mijn ongesteldheid nu met die Mirena heb ik iedere maand pijn te vergelijken met rugweeen, niet fijn dus. Verder doet het pijn als ik met mijn man vrij, lijkt wel of hij er tegenaan stoot (niet dat hij nou zo enorm geschapen is ofzo) en dat doet dus ook zeer. En verder is mijn libido gedaald dat het vriespunt en dat bevalt me ook niet.
Nana
Nana
Prater
Prater

Bericht  chipa di 14 feb 2012 - 23:10

Helaas kwam mijn cyclus helemaal niet op gang na het verwijderen van de mirena. Maar bleek een lichte vorm van pcos te hebben. Normaal gespoken moet je cyclus heel snel weer op gang komen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 6:27

Ik had meteen een nette cyclus en proberen nu ook zwanger te worden. 1e maand waren we niet echt intensief er mee bezig, en deze maand al iets meer ;-). Maar zodra je cyclus op gang komt, je ei-sprong hebt, kan je dus zwanger raken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 6:32

Minneke schreef:Ik heb sinds kort ook een Mirena, ben er tot nu toe wel tevreden mee. Alleen heb ik sindsdien last van pukkeltjes op mijn borst. Ik hoop dat dat nog wel wegtrekt, is niet erg charmant. Wat voor klachten heb jij ervan?

Ik heb 'm nu anderhalf jaar en heb dat nog steeds. Sinds een half jaar word ik ook weer ongesteld, dus de voordelen raken langzaam op bij mij. Hopelijk trekt het bij jou wel nog weg, maar dat hoeft dus niet te gebeuren.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 6:32

Nana schreef:Met welke dingen was jij zo druk dan Wink

Ik had hiervoor nooit last van mijn ongesteldheid nu met die Mirena heb ik iedere maand pijn te vergelijken met rugweeen, niet fijn dus. Verder doet het pijn als ik met mijn man vrij, lijkt wel of hij er tegenaan stoot (niet dat hij nou zo enorm geschapen is ofzo) en dat doet dus ook zeer. En verder is mijn libido gedaald dat het vriespunt en dat bevalt me ook niet.

Als je man er last van heeft, kan het zijn dat je de draadjes wat korter moet laten knippen. De rest is niet echt te verhelpen denk ik.

Gast
Gast

Bericht  TGR wo 15 feb 2012 - 7:08

Issa schreef:Ik was meteen zwanger. Denk ik tenminste, want mirena was bij mij verdwenen. Cyclus schijnt sowieso snel op gang te komen na het verwijderen.
verdwenen? Poef, weg?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Issa wo 15 feb 2012 - 7:27

TGR schreef:
Issa schreef:Ik was meteen zwanger. Denk ik tenminste, want mirena was bij mij verdwenen. Cyclus schijnt sowieso snel op gang te komen na het verwijderen.
verdwenen? Poef, weg?

Ja het was nergens meer te vinden. Een paar dagen na de positieve test heeft de gynaecoloog gekeken met een echo, maar toen zag ze het niet. Na de zwangerschap is er nog een röntgenfoto gemaakt om te kijken of de mirena ergens anders is gaan zitten, maar er was niets te zien. Zonder iets te merken verloren.
Issa
Issa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 7:38

June schreef:
Minneke schreef:Ik heb sinds kort ook een Mirena, ben er tot nu toe wel tevreden mee. Alleen heb ik sindsdien last van pukkeltjes op mijn borst. Ik hoop dat dat nog wel wegtrekt, is niet erg charmant. Wat voor klachten heb jij ervan?

Ik heb 'm nu anderhalf jaar en heb dat nog steeds. Sinds een half jaar word ik ook weer ongesteld, dus de voordelen raken langzaam op bij mij. Hopelijk trekt het bij jou wel nog weg, maar dat hoeft dus niet te gebeuren.

Hmm, dat is niet zo'n prettig vooruitzicht. Ik vind het ook zo'n vreemde plek Question. Mijn gezicht ziet er prima uit, qua pukkeltjes is er weinig veranderd. Maar mijn borst/hals zien er nu niet uit eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje wo 15 feb 2012 - 8:19

Hadden/ hebben jullie wel een cyclus met het spiraaltje? Ik namelijk wel, ik werd eerst om de 2/ 3 maanden ongesteld en nu ik de bv een stuk heb afgebouwd is mijn cyclus weer ong. 28 dgn.

Een vriendin van me is trouwens zwanger geraakt terwijl ze de minera had, die bleek niet meer goed te zitten.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 8:28

Minneke schreef:
June schreef:

Hmm, dat is niet zo'n prettig vooruitzicht. Ik vind het ook zo'n vreemde plek Question. Mijn gezicht ziet er prima uit, qua pukkeltjes is er weinig veranderd. Maar mijn borst/hals zien er nu niet uit eigenlijk.

In de zomer is het bij mij wel minder, maar nu zit ik weer onder. Echt vervelend, ik schaam me er ook een beetje voor. In mijn gezicht heb ik ook wel wat, maar minder.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 8:31

Teddyaapje schreef:Hadden/ hebben jullie wel een cyclus met het spiraaltje? Ik namelijk wel, ik werd eerst om de 2/ 3 maanden ongesteld en nu ik de bv een stuk heb afgebouwd is mijn cyclus weer ong. 28 dgn.

Een vriendin van me is trouwens zwanger geraakt terwijl ze de minera had, die bleek niet meer goed te zitten.

Ik was met pil en spiraal (bijna) dagelijks ongesteld dus aan mijn reactie heb je helemaal NIKS.Zwanger na Mirena? 394967

Gast
Gast

Bericht  TGR wo 15 feb 2012 - 8:56

Issa schreef:
TGR schreef:
verdwenen? Poef, weg?

Ja het was nergens meer te vinden. Een paar dagen na de positieve test heeft de gynaecoloog gekeken met een echo, maar toen zag ze het niet. Na de zwangerschap is er nog een röntgenfoto gemaakt om te kijken of de mirena ergens anders is gaan zitten, maar er was niets te zien. Zonder iets te merken verloren.
Hoe?! Komt het vaker voor dat je zo'n ding verliest zonder het te merken? Wat zei je gynaecoloog hierover?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 8:59

Dat vraag ik me ook af, TGR.

Ik raak enorm gestrest van dit topic pale

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: