Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biedingen marktplaats

+2
Niekske
Cheesegirl
6 plaatsers

Ga naar beneden

Biedingen marktplaats Empty Biedingen marktplaats

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 1:21

Stel; Een persoon heeft hoog geboden op iets dat jij te koop hebt. Je benaderd de persoon dat degene voor dat bedrag het product mag komen halen. Je hoort vervolgens niets. Hoelang wachten tot degene reageert, voor je degene onder de hoogste bieding benaderd?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedingen marktplaats Empty Re: Biedingen marktplaats

Bericht  Cheesegirl ma 13 feb 2012 - 1:24

Ik zou de bieder dan mailen dat ik graag binnen 24 uur een reactie verwacht en anders verga met een andere koper.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Niekske ma 13 feb 2012 - 1:31

Carola589 schreef:Ik zou de bieder dan mailen dat ik graag binnen 24 uur een reactie verwacht en anders verga met een andere koper.

Ik zou em iets langer geven, er zijn nog steeds mensen zonder smartphone die niet dagelijks hun mail zien Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 1:40

Niekske schreef:
Carola589 schreef:Ik zou de bieder dan mailen dat ik graag binnen 24 uur een reactie verwacht en anders verga met een andere koper.

Ik zou em iets langer geven, er zijn nog steeds mensen zonder smartphone die niet dagelijks hun mail zien Wink

Dat had ik dus ook, Niekske. Ik heb zaterdagavond mijn akkoord gegeven en heb zoiets van; Even het weekend en maandag afwachten. Maar vind het ook zo lullig als degene opeens dinsdag wel reageert en ik heb de lampen niet meer. Ach en tussen de hoogste bieder en de bieder daaronder zit maar 2 euro, daar hoef ik het, het niet voor te doen.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 13 feb 2012 - 1:41

Niekske schreef:

Als je op Marktplaats zit verwacht ik toch wel dat je zo snel mogelijk reageert, anders kan je gewoon beter niet bieden. 48 uur vind ik dan lang genoeg.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  GreenGrass ma 13 feb 2012 - 2:13

Je kan toch de daarna hoogste bieder een mail sturen en de persoon die je eerder hebt gemaild ook mailen dat het je te lang duurde? Dan weet iemand dat het product verkocht is, en dat hij/zij sneller had moeten reageren.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Cheesegirl ma 13 feb 2012 - 3:15

Rush schreef:
Niekske schreef:

Als je op Marktplaats zit verwacht ik toch wel dat je zo snel mogelijk reageert, anders kan je gewoon beter niet bieden. 48 uur vind ik dan lang genoeg.
Idd, als je een bod uitbrengt weet je dat de aanbieder contact met je opneemt. Ik persoonlijk hou dan mijn email (zonder smartphone) in de gaten of ik een reactie heb gekregen.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 4:37

Carola589 schreef:
Rush schreef:
Niekske schreef:

Idd, als je een bod uitbrengt weet je dat de aanbieder contact met je opneemt. Ik persoonlijk hou dan mijn email (zonder smartphone) in de gaten of ik een reactie heb gekregen.

Eens..
Ik heb een bloedhekel aan mensen die bieden, waarop ik vaak binnen 5 minuten reageer (omdat ik inderdaad mijn mail flink in de gaten hou als ik iets op MP heb) en die dan vervolgens niets meer laten horen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 11:19

Als je een bod plaatst lijkt me ook dat je je mail in de gaten houdt of de verkoper akkoord is of niet. Langer als 2 dagen zou ik niet wachten. Dan maar pech als ze niet meer reageren. Hoe vaak is het niet dat mensen zeggen geld over te maken en dat ook niet doen. Dan had je je product ook al wel aan iemand anders kunnen verkopen

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 12:57

Het is inmiddels 48u geleden dat ik heb gereageerd. Inmiddels heb ik een nieuw bod ontvangen en deze ook benaderd. We zullen zien. Op zulke momenten vind ik Markplaats echt ruk.

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje ma 13 feb 2012 - 13:04

Eens met voorgaande reacties. 48uur wachten is wel lang genoeg. Stel je wacht nog een dag en die persoon zegt nee, dan is de andere bieder misschien wel naar iemand anders gegaan. Ben je het nog niet kwijt.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Rush ma 13 feb 2012 - 20:52

Marktplaats vind ik de laatste tijd sowieso ruk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud