Blij! Eindelijk de keuken uitgezocht!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blij! Eindelijk de keuken uitgezocht!
We zijn al vanaf juli bezig met een huis. Alles is nu bijna rond, alleen nog wachten tot de grond wordt vrijgegeven zodat we naar de notaris kunnen. In maart beginnen ze dan eindelijk met bouwen. Inmiddels hebben we de badkamer en keuken uitgezocht. Na heel wat onderhandelingen is het gelukt wat te vinden binnen ons budget. Het resultaat:
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Blij! Eindelijk de keuken uitgezocht!
Mooie keuken, vind vooral de achterwand erg mooi
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ziet er mooi uit zeg! Spannend he zo'n nieuwbouwhuis? Bij ons staan nu de muren inmiddels al, hopelijk binnen nu en een aantal weken een dak erop en het lijkt al meer huis!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:Ziet er mooi uit zeg! Spannend he zo'n nieuwbouwhuis? Bij ons staan nu de muren inmiddels al, hopelijk binnen nu en een aantal weken een dak erop en het lijkt al meer huis!
Ja best wel spannend inderdaad! En er komt veel bij kijken, meer dan we dachten. Maar allemaal heel leuk!
Inderdaad, als het dak erop zit begint het er op te lijken. Wanneer zijn ze begonnen en wanneer wordt het opgeleverd als ik mag vragen?
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
M_as schreef:Highway schreef:Ziet er mooi uit zeg! Spannend he zo'n nieuwbouwhuis? Bij ons staan nu de muren inmiddels al, hopelijk binnen nu en een aantal weken een dak erop en het lijkt al meer huis!
Ja best wel spannend inderdaad! En er komt veel bij kijken, meer dan we dachten. Maar allemaal heel leuk!
Inderdaad, als het dak erop zit begint het er op te lijken. Wanneer zijn ze begonnen en wanneer wordt het opgeleverd als ik mag vragen?
Bij ons zijn ze eind sept begonnen en pas midden december begon je echt wat te zien (daarvoor waren ze voornamelijk leidingen aan het leggen) en toen is het even snel gegaan. De fundering en binnen 2/3 weken stonden de muren tot aan de zolder erop. Echter ligt het nu een paar weekjes stil. De bedoeling is dat het voor de bouwvak opgeleverd gaat worden, ik hoop dat ze het redden
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» zonet speelgoed uitgezocht
» blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.
» Zou het dan eindelijk?
» Eindelijk
» Hè Hè! Eindelijk!
» blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.
» Zou het dan eindelijk?
» Eindelijk
» Hè Hè! Eindelijk!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: