Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah, bah, bah.

+15
Makamba
vlinder-19
CCC
Monte
_Mashimaro_
mauwmauw
Mamsie
PapillonRose
Roza
Inge
Puggle
duckie
kwak
Fiwen
miss22
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bah, bah, bah. - Pagina 2 Empty Re: Bah, bah, bah.

Bericht  Mamsie zo 12 feb 2012 - 10:39

Hij wou die "Laura" zelfs vermoorden! Echt te walgelijk gewoon.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Inge zo 12 feb 2012 - 10:39

Monte schreef:
Inge schreef:
Monte schreef:IK heb alleen voorstukjes gezien, maar is dat die man die zei dat hij het ook met zijn eigen kinderen heeft gedaan toen ze ong 5 jaar oud waren? Waarom mogen die kinderen überhaupt nog bij die man wonen en zijn ze niet allang uit huis gehaald? Dat snap ik echt niet, die man is te walgelijk voor woorden.

ja idd, die man
Is nooit uitgekomen dat hij dat gedaan heeft
En die vrouw had niets door? Gelukkig dat hij nu is opgepakt, maar zo zielig voor die kindjes. Dat je eigen vader dit met je doet is echt verschrikkelijk, ik vraag me af of die kinderen daarmee kunnen leven of straks helemaal ontsporen.

nee, schijnbaar niet. HIj was nog samen met zijn vrouw en had haar verklaard dat hij bi was zodat hij soms weg kon en het niet op zou vallen.
Kinderen wisten van niks, maar nu natuurlijk wel. Verschrikkelijk om achter te komen.
walgelijke kerel
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Makamba zo 12 feb 2012 - 19:56

PapillonRose schreef:Hier staat de tv gelukkig niet aan, lijkt me niet iets wat ik wil zien. Wel goed dat zulke dingen aan de kaak worden gesteld door Alberto Stegeman. Helaas gebeuren zulke praktijken nog vaak genoeg, waarschijnlijk ook veel vaker dan aangetoond kan worden pale

Moet er niet aan denken dat er zulke mensen bestaan en dat er een kans bestaat dat A. er ooit mee in contact komt, je weet nooit wie zoiets doet.. Als ik daar aan denk dan zou ik haar het liefst met ducktape aan me vastplakken en pas losmaken als ze een jaar of 20 is Wink

+1

Heb het overigens bewust niet gekeken! Echt gruwelijk. Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sylvana zo 12 feb 2012 - 23:18

Ik heb het wel gezien. Wat een monsters lopen er toch op deze wereld rond. Afschuwelijk, echt afschuwelijk. Al die onschuldige kinderen. Heb er echt ff om zitten janken. Cry

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush zo 12 feb 2012 - 23:22

Ik heb het bewust niet gekeken. Word er al teveel met geconfronteerd op m`n werk.

Aan de ene kant maar goed dat er van die sukkels tussen zitten die het op internet zetten. De pak-kans wordt direct veel groter.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  frolic zo 12 feb 2012 - 23:30

Ik heb er bewust niet naar gekeken , is er trouwens ergens vermeld wáár in vlaanderen hij woont ?

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  mickey zo 12 feb 2012 - 23:32

Ik heb een heeeeel klein stukje gezien. Toen zaten Alberto en die man in de auto. Alberto vroeg of hij het ook met zijn eigen kinderen had gedaan: "Ja, heel zachtjes wel". Gatver de gatver! Ik zei tegen mijn vriend: "als ik er ooit achter kom dat iemand dat met F doet, dan zorg ik ervoor dattie z'n leuter nooit meer ergens in kan stoppen! Die heeft ie dan namelijk niet meer!". Bah, walgelijk!! Mijn vriend zou me overigens met alle liefde helpen om die vent te castreren die aan onze zoon durft te komen op die manier.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:04

Ik heb het vanmiddag gezien en ik vind het echt te erg voor woorden. Bah, wat zou ik zo'n gast graag wat aan willen doen. Ik vind dat ze dat hele tor-netwerk hier in Nederland moeten verbieden maar dat zal ws niet zo makkelijk gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 6:56

Ik kan zoiets niet eens kijken, zo walgelijk. Ik word er helemaal naar van.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: