Bah, bah, bah.
+15
Makamba
vlinder-19
CCC
Monte
_Mashimaro_
mauwmauw
Mamsie
PapillonRose
Roza
Inge
Puggle
duckie
kwak
Fiwen
miss22
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bah, bah, bah.
Ik kijk nu naar het programma van Alberto Stegeman die op het Tornetwerk een walgelijke pedofiel heeft opgespoord die naar eigen zeggen 'geen morele bezwaren heeft wat betreft kindermisbruik'. Voor zo iemand kan toch geen straf te hoog zijn?
Gast- Gast
Re: Bah, bah, bah.
G*dver de G*dver wat een vieze man
hier is idd geen straf goed genoeg voor
hier is idd geen straf goed genoeg voor
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Ik zit het ook te kijken maar weet eigenlijk niet of ik dit wel wil zien... Manlief is al naar de studeerkamer gevlucht met zijn laptop.
Zo iemand mag in de gevangenis weg rotten wat mij betreft.
Zo iemand mag in de gevangenis weg rotten wat mij betreft.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
ik zit ook al te kijken!echt vreselijk, te ziek voor woorden!
eerlijk gezegd vind ik het een best eng idee dat mijn kind, mijn dochter straks alleen weg gaat, puur om deze enge, vieze mensen.
eerlijk gezegd vind ik het een best eng idee dat mijn kind, mijn dochter straks alleen weg gaat, puur om deze enge, vieze mensen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
ik heb er ook een stukje van gezien eb heb uiteindelijk de tv uitgezet bah vond het gewoon te erg om naar te kijken en wou het ook niet af zien, ging er al helemaal beelden bij krijgen. Dat er zulke mensen bestaan brrr daar bestaan gewoon geen erg genoege straffen voor naar mijn idee.
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik had er al voorstukjes van gezien en me wijs voorgenomen om maar niet te gaan kijken.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Walgelijk idd
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
kwak schreef:ik zit ook al te kijken!echt vreselijk, te ziek voor woorden!
Ik word er inderdaad ook gewoon bang van nu ik het zo concreet voor me zie. En die man klinkt verder heel 'normaal', (klinkt heel dom alsof zulke perverselingen ergens gelijk aan te herkennen zouden zijn: natuurlijk niet), maar ik heb ineens zo'n besef dat zulke gestoorde mensen tussen ons normale mensen rondlopen zonder dat je het doorhebt.
Laatst aangepast door Twellie op zo 12 feb 2012 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik geloof dat ik heel blij ben dat ik (bewust) niet kijk.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Hier staat de tv gelukkig niet aan, lijkt me niet iets wat ik wil zien. Wel goed dat zulke dingen aan de kaak worden gesteld door Alberto Stegeman. Helaas gebeuren zulke praktijken nog vaak genoeg, waarschijnlijk ook veel vaker dan aangetoond kan worden
Moet er niet aan denken dat er zulke mensen bestaan en dat er een kans bestaat dat A. er ooit mee in contact komt, je weet nooit wie zoiets doet.. Als ik daar aan denk dan zou ik haar het liefst met ducktape aan me vastplakken en pas losmaken als ze een jaar of 20 is
Moet er niet aan denken dat er zulke mensen bestaan en dat er een kans bestaat dat A. er ooit mee in contact komt, je weet nooit wie zoiets doet.. Als ik daar aan denk dan zou ik haar het liefst met ducktape aan me vastplakken en pas losmaken als ze een jaar of 20 is
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Werkelijk walgelijk! De keiharde realiteit dat het ook mijn kinderen kan overkomen maakt me zo misselijk!!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
ik gelooof ook niet dat ik voor mezelf in zou staan als er iemand aan mijn kind zou komen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
En dat hij zelf ook kinderen heeft echt te erg! Je zou je kinderen maar bij zo iemand laten logeren.Elodie schreef:Die vent heeft ook een vrouw he.. zou zo iemand niks door hebben?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
inderdaad Mamsie.
Ik denk echt als iemand op z'n manier aan mijn kind zit dat ik hem echt neer wil schieten, afwerken met die man.
In NL worden deze mensen niet echt heel hard aangepakt, kijk wat voor een luxe deze mensen hebben.
Deze mensen mogen uitgeleverd worden naar een land als Colombia ofzo, daar kunnen ze mooi weg teren.
Ik denk echt als iemand op z'n manier aan mijn kind zit dat ik hem echt neer wil schieten, afwerken met die man.
In NL worden deze mensen niet echt heel hard aangepakt, kijk wat voor een luxe deze mensen hebben.
Deze mensen mogen uitgeleverd worden naar een land als Colombia ofzo, daar kunnen ze mooi weg teren.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
ik zapte er net langs,zat even te kijken waar het over ging,heel snel verder gezapt.Walgelijk gewoon.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
En zijn eigen kinderen heeft hij ook misbruikt. Echt, wat ik met zulke mannen zou doen...
Hij is nu gelukkig opgepakt, 25 april komt de zaak voor.
Hij is nu gelukkig opgepakt, 25 april komt de zaak voor.
Gast- Gast
Nav dit topic een klein stukje gezien.
Ik ben niet snel onder de indruk, maar dit is echt misselijk makend!!! De manier waarop die kerel erover praat, ulgh
Dit maakt me inderdaad bang voor de toekomst...
Ik ben niet snel onder de indruk, maar dit is echt misselijk makend!!! De manier waarop die kerel erover praat, ulgh
Dit maakt me inderdaad bang voor de toekomst...
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
IK heb alleen voorstukjes gezien, maar is dat die man die zei dat hij het ook met zijn eigen kinderen heeft gedaan toen ze ong 5 jaar oud waren? Waarom mogen die kinderen überhaupt nog bij die man wonen en zijn ze niet allang uit huis gehaald? Dat snap ik echt niet, die man is te walgelijk voor woorden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:IK heb alleen voorstukjes gezien, maar is dat die man die zei dat hij het ook met zijn eigen kinderen heeft gedaan toen ze ong 5 jaar oud waren? Waarom mogen die kinderen überhaupt nog bij die man wonen en zijn ze niet allang uit huis gehaald? Dat snap ik echt niet, die man is te walgelijk voor woorden.
ja idd, die man
Is nooit uitgekomen dat hij dat gedaan heeft
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Walgelijke gast... Word er helemaal naar van...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Nou idd..ik word er echt naar van...Mamsie schreef:En dat hij zelf ook kinderen heeft echt te erg! Je zou je kinderen maar bij zo iemand laten logeren.Elodie schreef:Die vent heeft ook een vrouw he.. zou zo iemand niks door hebben?
Omdat het misbruik van zijn kinderen in België heeft plaatsgevonden, kunnen ze er hier niks mee doen. Hopelijk doen ze dat daar dan wel.
Gast- Gast
En die vrouw had niets door? Gelukkig dat hij nu is opgepakt, maar zo zielig voor die kindjes. Dat je eigen vader dit met je doet is echt verschrikkelijk, ik vraag me af of die kinderen daarmee kunnen leven of straks helemaal ontsporen.Inge schreef:Monte schreef:IK heb alleen voorstukjes gezien, maar is dat die man die zei dat hij het ook met zijn eigen kinderen heeft gedaan toen ze ong 5 jaar oud waren? Waarom mogen die kinderen überhaupt nog bij die man wonen en zijn ze niet allang uit huis gehaald? Dat snap ik echt niet, die man is te walgelijk voor woorden.
ja idd, die man
Is nooit uitgekomen dat hij dat gedaan heeft
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Dat hij zn eigen kinderen al sinds peuter leeftijd misbruikt, dat vind ik nog wel het ergste.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: