Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Positiekleding in kleine maten

5 plaatsers

Ga naar beneden

positiekleding - Positiekleding in kleine maten Empty Positiekleding in kleine maten

Bericht  Wennes za 11 feb 2012 - 8:11

Vandaag was ik bij de prenatal om voor positiemode te kijken. Daar hebben ze maten die beginnen bij 36/s. Ik heb verschillende dingen gepast, maar het was allemaal te groot/wijd.
Heeft iemand een idee waar ik voor een kleinere maat kan kijken? Bijv 34 of xs?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

positiekleding - Positiekleding in kleine maten Empty Re: Positiekleding in kleine maten

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 8:13

Ik ben ook erg klein, maar ik had broeken van Mamalicious en een aantal shirts die ook goed pasten.

Edit: dan moest ik nog wel de broekspijpen onder omslaan, maar in de breedte was het wel oke.

Gast
Gast

positiekleding - Positiekleding in kleine maten Empty Re: Positiekleding in kleine maten

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 8:17

Positiekleding in kleine maten vinden is haast niet te doen. Zelfs xs valt als een 36. Ik heb ook dat probleem, en voor mij was het een kwestie van geluk als ik wat vond. In maat s hoef ik het niet te proberen, want dat valt toch te groot. Je zou zelf wat kunnen maken van je eigen broeken, de zakken eruit knippen en daar elastiek inzetten

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer za 11 feb 2012 - 8:42

Volgens mij heeft noppies xs.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Tiara za 11 feb 2012 - 8:55

Ik had volgens mij broeken van Queen Mum, die ze vanaf maat 32 hadden. Een paar dingen had ik van Mamalicious of HM, maar ik heb ook veel gewone kleding gedragen een maatje groter.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Annie24 za 11 feb 2012 - 9:45

Het enige merk wat bij mij goed viel was het merk Love 2 Wait. Toen ik zwanger was van Y. was dat net een nieuw merk en nog bijna nergens te krijgen. Ik ben toen speciaal naar een winkel gereden die het wel verkocht. Volgens mij kan je kleding van Love 2 Wait tegenwoordig ook bij kleertjes.com kopen.

Ik heb zelf maat 34 en had dat tijdens mijn zwangerschap ook gewoon. Alle maatjes 34/xs/xxs die ik aantrok waren toch te groot alleen Love 2 Wait zat dus goed. Wel hartstikke duur. Ik had 1 skinny jeans en 1 normale spijkerbroek en in die skinny jeans heb ik gewoond de laatste 3 maanden Laughing Vond het zó jammer dat hij bij mijn buik te groot was nadat Y. eruit was, want hij zat zó lekker Sad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Dora za 11 feb 2012 - 18:15

Je zou bij ons het geboorterijk eens kunnen proberen of in Roosendaal de winkel Mama in Spe.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: