Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schraal gezichtje

+10
Nijntje
Ezzer
Happydobby
moepie
blondje1313
SarahKey
Viva
Susan
Pussycat
meisje
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Schraal gezichtje - Pagina 2 Empty Re: Schraal gezichtje

Bericht  knets vr 10 feb 2012 - 22:40

Smeer tips genoeg hier... Wat ook wel aan te raden is ivm de droogte in huis, van die waterbakjes aan de verwarming. Het is een hele droge lucht in huis en zeker omdat de verwarming steeds (hoog) staat te loeien...
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan vr 10 feb 2012 - 22:46

Pien schreef:Ik gebruik juist de vaseline ook voor mezelf en heb iedere winter droge handen maar nu niet. Bij ons is het overigens niet vaseline die je in de winkel koopt maar een tube vaseline via de kinderarts met creme erdoor...

Dan is het toch niet vreemd dat de kinderarts het wel voorschrijft, als dat een andere soort Vaseline is dan in de winkel?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 23:35

Happydobby schreef:
Pien schreef:
Happydobby schreef:
Susan schreef:Vaseline sluit de huid zo af, vind ik. Ik zou dan liever iets kiezen wat meer geschikt voor het gezicht is.

+1 vaseline helpt niks, het sluit de huid af. Vaak smeren met een lotion/creme die intrekt is beter.

erg vreemd dat de kinderarts hier dan wel vaseline voorschijft voor droge/schrale huid!

Ja iedereen raad vaseline aan, ik heb het zelf geprobeerd met mijn handen die in de winter zo droog zijn maar met vaseline blijven ze droog, met gewone handcreme worden ze veel zachter.

Denk dat het dan toch per persoon verschilt, bij mij werkt vaseline juist heel goed op mijn handen. Ik heb echt flinke kloven met dit soort weer, en vaseline helpt erg goed. Doe als het heel extreem is wel eens een hele dikke laag vaseline erop, en dan latex handschoentjes aan de hele nacht, dan zijn ze 's morgens een stuk beter.

Ik gebruik bij de kinderen dus ook het liefst vaseline als het heel erg is, dat werkt hier het beste.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: