Goedemorgen donderdag!
+9
love
Lotus
Cheesegirl
Alex
silly-one
Ibbeltje
CCC
dolfijntje24
Snoes
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen donderdag!
Goedemorgen!
Ik heb wederom heerlijk, maar veel te kort, geslapen.
Vandaag ga ik weer werken van 7u30-16u, vanavond naar de autokeuring.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Fijne dag!
Ik heb wederom heerlijk, maar veel te kort, geslapen.
Vandaag ga ik weer werken van 7u30-16u, vanavond naar de autokeuring.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Fijne dag!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen donderdag!
Goeiemorgen allemaal. Vandaag werken tot een uurtje of half 4, 4 uur. Ik heb erg last van keelpijn en heesheid ik zie er dus best wel tegenop om vandaag te werken (werk in het onderwijs). Gelukkig geen vergadering. Vanavond boodschappen doen en lekker vroeg het bed weer in. Ben niet meer zo heel erg verkouden (ik proef en ruik weer iets).
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Goedemorgen!
Vandaag ga ik werken. Vanmiddag gaan we met de hele school schaatsen en daarna hebben we een cursus. Ik weet niet precies hoe laat ik weer thuis ben vandaag. Vanavond blijf ik lekker thuis.
Een fijne dag allemaal!
Vandaag ga ik werken. Vanmiddag gaan we met de hele school schaatsen en daarna hebben we een cursus. Ik weet niet precies hoe laat ik weer thuis ben vandaag. Vanavond blijf ik lekker thuis.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goodmorning!
Ik heb vandaag heerlijk vrij, maar ben alweer gedoucht en alles, want de babykamer word tussen 7 en 11 uur geleverd. Ben benieuwd hoelaat ze er zijn, daarna even proberen zelf wat in elkaar te zetten en moet nog even witte stof voor de wieg zien te scoren vandaag.
Dolfijntje: sterkte vandaag! Hopelijk knap je snel op!
Ik heb vandaag heerlijk vrij, maar ben alweer gedoucht en alles, want de babykamer word tussen 7 en 11 uur geleverd. Ben benieuwd hoelaat ze er zijn, daarna even proberen zelf wat in elkaar te zetten en moet nog even witte stof voor de wieg zien te scoren vandaag.
Dolfijntje: sterkte vandaag! Hopelijk knap je snel op!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Gisteravond voor het eerst in maanden weer lekker gelezen in bed. Daarna in slaap gevallen. Zojuist wakker geworden, zit het nieuws te kijken, onder het genot van een kopje Groene thee en een boterham. Vandaag niet zoveel te doen. Ik moet alleen even een foto maken voor het UWV en dit doorsturen, vanmiddag heb ik een afspraak met mijn psycholoog en dat was het eigenlijk ook weer wel.
Iedereen een hele fijne dag toegewenst!
Gisteravond voor het eerst in maanden weer lekker gelezen in bed. Daarna in slaap gevallen. Zojuist wakker geworden, zit het nieuws te kijken, onder het genot van een kopje Groene thee en een boterham. Vandaag niet zoveel te doen. Ik moet alleen even een foto maken voor het UWV en dit doorsturen, vanmiddag heb ik een afspraak met mijn psycholoog en dat was het eigenlijk ook weer wel.
Iedereen een hele fijne dag toegewenst!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Vandaag kort dagje werken van 9.30 tot 17.30. Verder geen plannen.
Fijne dag!
Vandaag kort dagje werken van 9.30 tot 17.30. Verder geen plannen.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Morning!
Hier wel lekker geslapen eigenlijk.
Straks weer druk aan de klus. Ik denk ook dat we het weekend weer heel ver gaan komen met dingen klaar hebben.
Fijne dag all!
Hier wel lekker geslapen eigenlijk.
Straks weer druk aan de klus. Ik denk ook dat we het weekend weer heel ver gaan komen met dingen klaar hebben.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal,
Hier wel lekker geslapen, maar net als dolfijn wakker geworden met heesheid. Plus dat ik mij niet fit voel. Vanavond dus nog maar een keer op tijd naar bed.
Vandaag werken tot half 3 ( heerlijk middelbaar onderwijs haha). Geen vergaderingen vandaag dus ga lekker op tijd naar huis om mijn bed nog eens in de duiken.
Werk/klus/studeer ze allemaal vandaag.
Hier wel lekker geslapen, maar net als dolfijn wakker geworden met heesheid. Plus dat ik mij niet fit voel. Vanavond dus nog maar een keer op tijd naar bed.
Vandaag werken tot half 3 ( heerlijk middelbaar onderwijs haha). Geen vergaderingen vandaag dus ga lekker op tijd naar huis om mijn bed nog eens in de duiken.
Werk/klus/studeer ze allemaal vandaag.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen. Ik voel me nog steeds niet goed, mijn keel blijft zeer doen en de klieren worden steeds groter. Tussen 10.15 en 10.45 uur kan ik de huisarts bellen voor uitslag van het bloedonderzoek. Ik ben benieuwd of er al wat bekend is. Vanmiddag heb ik therapie en daar eet ik ook vanavond. Misschien dat ik naar een gespreksavond van de kerk ga daarna, maar dat hangt er vanaf hoe ik me voel.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goedemorgen,
Ik voel me helaas nog steeds niet echt lekker, verkouden, hoofdpijn etc...
Zometeen naar het ziekenhuis om foto's te maken van mijn buik.
Dan ben ik vrij tot 15.00. Dan moet ik even oppassen en vanavond vrijwilligerswerk.
Fijne dag allemaal.
Ik voel me helaas nog steeds niet echt lekker, verkouden, hoofdpijn etc...
Zometeen naar het ziekenhuis om foto's te maken van mijn buik.
Dan ben ik vrij tot 15.00. Dan moet ik even oppassen en vanavond vrijwilligerswerk.
Fijne dag allemaal.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen,
Ik heb een redelijke nacht gehad. Alleen weer veel en onrustig gedroomd. Straks naar beeldende therapie. Daarna ga ik even naar Ixta Noa. Voor vanmiddag heb ik geen plannen. Lekker rustig aan doen, hoop ik.
Fijne dag allemaal!
Ik heb een redelijke nacht gehad. Alleen weer veel en onrustig gedroomd. Straks naar beeldende therapie. Daarna ga ik even naar Ixta Noa. Voor vanmiddag heb ik geen plannen. Lekker rustig aan doen, hoop ik.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen, voel me alleen niet zo fit.
Neus vast, diarree enz
Moet vandaag werken van 9:00 tot 17:45 en vanavond lekker niks meer
Fijne dag allemaal!!
Ik heb wel lekker geslapen, voel me alleen niet zo fit.
Neus vast, diarree enz
Moet vandaag werken van 9:00 tot 17:45 en vanavond lekker niks meer
Fijne dag allemaal!!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Mogguh!
Na een beroerde nacht voel ik me nog altijd goed ziek.. Vrees buikgriepje . Straks ff naar school en voor de rest ga ik weinig doen, eerst uitzieken..
Fijne dag!
Na een beroerde nacht voel ik me nog altijd goed ziek.. Vrees buikgriepje . Straks ff naar school en voor de rest ga ik weinig doen, eerst uitzieken..
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen!
Ik moet nog een dagje werken voor het weekend en vanavond ga ik een kijkje nemen bij mijn nieuwe baan Fijne dag!
Ik moet nog een dagje werken voor het weekend en vanavond ga ik een kijkje nemen bij mijn nieuwe baan Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen.. Heb nu een pauze van het schoonmaken bij mij thuis..
Ik voel me een beetje geradbraakt, terwijl ik toch heerlijk geslapen heb. Ik vrees dat ik iets onder de leden heb.. Hopelijk zet het niet door.
Fijne dag allemaal!
Ik voel me een beetje geradbraakt, terwijl ik toch heerlijk geslapen heb. Ik vrees dat ik iets onder de leden heb.. Hopelijk zet het niet door.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ben al voor de tweede dag ziek en baal als een stekker, want moet nog zoveel doen.
Zo, eventueel met pauzes, toch proberen wat gedaan te krijgen.
Beterschap voor de zieken!
En voor de anderen: werkse!
Ik ben al voor de tweede dag ziek en baal als een stekker, want moet nog zoveel doen.
Zo, eventueel met pauzes, toch proberen wat gedaan te krijgen.
Beterschap voor de zieken!
En voor de anderen: werkse!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen,
Heb heerlijk dagje vrij
Zo maar eens even aankleden en wat dingen in het huisdoen..
Iedereen die ziek is; beterschap!!
Heb heerlijk dagje vrij
Zo maar eens even aankleden en wat dingen in het huisdoen..
Iedereen die ziek is; beterschap!!
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen Donderdag
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag