DagCafé
+14
Toet
Rush
Steep
Alex
Lejow
Jordana
_Lacey_
Suus
Erin
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Ibbeltje
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Omdat het er zoveel zijn zeker. Of omdat je je steeds stoot, omdat het hier zo vol wordt..Erin schreef:Volgens mij zou ik alleen maar oh en ah roepen als ik al jouw kastjes zou zien!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik stond net al met dat kastje in de gang. Daar heb ik nog een stukje lege muur. Alleen moet ik even kijken of dan de badkamerdeur nog open kan. Hmz..Reva schreef:In de gang voor kleine spulletjes etc?
Dan doe je de deur gewoon weg
Gast- Gast
Jij bent echt geniaal.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik stond net al met dat kastje in de gang. Daar heb ik nog een stukje lege muur. Alleen moet ik even kijken of dan de badkamerdeur nog open kan. Hmz..Reva schreef:In de gang voor kleine spulletjes etc?
Gast- Gast
haha Smikkell Ik ben wel benieuwd naar dat kastje nu
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:Jij bent echt geniaal.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik stond net al met dat kastje in de gang. Daar heb ik nog een stukje lege muur. Alleen moet ik even kijken of dan de badkamerdeur nog open kan. Hmz..Reva schreef:In de gang voor kleine spulletjes etc?
Heb je ook nog nieuws?
Woooooow, heel veel sneeuw
Gast- Gast
Had een foto geplaatst..Ibbeltje schreef:haha Smikkell Ik ben wel benieuwd naar dat kastje nu
Gast- Gast
Smikkell schreef:Omdat het er zoveel zijn zeker. Of omdat je je steeds stoot, omdat het hier zo vol wordt..Erin schreef:Volgens mij zou ik alleen maar oh en ah roepen als ik al jouw kastjes zou zien!
Nee omdat ik je smaak hier wel eens voorbij heb zien komen Denk dat ze echt heel leuk zijn want aangezien jij een expert bent in kastjes verzamelen en ook kwijt kunnen, weet ik zeker dat het een oh en aaahh moment wordt haha!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Had een foto geplaatst..Ibbeltje schreef:haha Smikkell Ik ben wel benieuwd naar dat kastje nu
oow wacht die had ik wel al gezien!! Ja een leuk kastje...een hang ja Excuse me!
Niet vermenigvuldigen
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op zo 12 feb 2012 - 3:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Huh o nee toch niet gezien...dan heb ik een ander in mijn hoofd....
Vind deze mwa...
Vind deze mwa...
Ik doe de gordijnen en luxaflex dicht. Ik wil de sneeuw gewoon niet zien!
Dit wordt echt een ramp ook met carnaval...
Dit wordt echt een ramp ook met carnaval...
Gast- Gast
Jonguh, hij is geniaal!Ibbeltje schreef:Huh o nee toch niet gezien...dan heb ik een ander in mijn hoofd....
Vind deze mwa...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jonguh, hij is geniaal!Ibbeltje schreef:Huh o nee toch niet gezien...dan heb ik een ander in mijn hoofd....
Vind deze mwa...
Jonguh dat moet ik nog zien als hij hangt en hoe hij dan in je interieur past
Staan jullie me even mentaal bij zo
Vriend is er met paar minuten, ik gok dat het een zwaar gesprek gaat worden. En nee, grapjurken, niet door de foto Muhahaha. Maar ik ben geloof ik niet in zo'n communcieerbui
Gelukkig is de hond hier. Mooie bliksemafleider
Vriend is er met paar minuten, ik gok dat het een zwaar gesprek gaat worden. En nee, grapjurken, niet door de foto Muhahaha. Maar ik ben geloof ik niet in zo'n communcieerbui
Gelukkig is de hond hier. Mooie bliksemafleider
Gast- Gast
Ik ga mijn best doen...
Ik kan ook even duimen dat er in een paar minuten zóveel sneeuw gaat vallen, dat je niet meer bereikbaar bent.
Ik kan ook even duimen dat er in een paar minuten zóveel sneeuw gaat vallen, dat je niet meer bereikbaar bent.
Gast- Gast
Bij deze!! En nee ik maak je niet uit voor olifant, je bent sterk!
Erin- Ratel
Ik zou het ook even van tevoren zeggen. Dan kan ie daar rekening mee houden!
Erin- Ratel
Reva ik weet niet wat er met een foto is en wat voor gesprek je gaat hebben? Maar ik zal duimen voor je dat het goed gaat verlopen het gesprek.
Theepot van de tafe laten vallen. Wat een ravage..
Erin, het wordt courgette/broccoli soep met pijnboompitten en wat geraspte parmezaanse kaas
Erin, het wordt courgette/broccoli soep met pijnboompitten en wat geraspte parmezaanse kaas
Gast- Gast
Smikkell schreef:Theepot van de tafe laten vallen. Wat een ravage..
Toch wel degene die niet goed werkt, hoop ik?
Gast- Gast
Nee, die is f*cking duur. Daar word ik niet blij van als die valt. Het is de gene die Reva ook heeft. Die is heel goed en goedkoop en kan niet stuk als hij valtJune schreef:Smikkell schreef:Theepot van de tafe laten vallen. Wat een ravage..
Toch wel degene die niet goed werkt, hoop ik?
Maar een bende geeft het wel!
Gast- Gast
Erin schreef:
Bij deze!! En nee ik maak je niet uit voor olifant, je bent sterk!
Ondanks de toelichting vind ik het toch dubieus.
Gast- Gast
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: