Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?

+50
Shisha
Jerry
Aziraphale
Evalynn
Penny Blossom
Inge
Niekske
Sundae
bolus26
Suus
schuddebuikje
Nana
flower
loura
kwak
Raindrop
Lejow
Kreeftje
Minx
Linda
Lady Starstruck
Summerlovin
Fayebella
Highway
SoGood
TukTuk
Zora
Snoes
Poisongirl
Susan
Phileine
Ella
Mida4you
Blond
Rush
minoessepoes
loesje
Monte
Niene
Marin
Sylvana
Caramba
boekenwurm83
litllejoy
Pompoen
TGR
Zwerver
Caroow
silly-one
Jeanette
54 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?  - Pagina 4 Empty Re: Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?

Bericht  Shisha zo 12 feb 2012 - 23:04

We hebben met kookles op school een keer gevulde flensjes maken. De vulling was van geprakte bitterkoekjes met perziksap en stukjes perzik.
Ik gruwel van bitterkoekjes en ik gruwel van warm fruit. We waren verplicht om het op te eten en het was echt zo ranzig! Evil or Very Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?  - Pagina 4 Empty Re: Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?

Bericht  loura ma 13 feb 2012 - 8:56

Lorna mercedez schreef:Ei en kaas. Alleen al van de geur word ik ziek.

Vandaag nog in combinatie met elkaar gegeten... Heerlijk! Haha
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  TukTuk ma 13 feb 2012 - 9:04

Wat ik trouwens ook gegeten heb, was totaal niet vies *juist lekker* maar veel mensen gruwen er van als ik het vertel: Eendenbloed met kruiden er in en dan sticky rice er in dopen, lekker Very Happy , en ingewanden van een kip, zag er uit als een satetje.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Makamba ma 13 feb 2012 - 9:33

Varkensoor staat hier met stip op 1.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Happydobby do 16 feb 2012 - 6:56

Lever No
olijven No

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 7:36

Toen ik in Japan was, dacht een lekker koud flesje ijsthee te kopen. Ik had zo'n dorst na een lange vlucht dus ik dacht een heerlijk verfrissend drankje op te drinken. Viel dat even vies tegen! Ik weet nog steeds niet wat het was, wel dat het daar razend populair is en de meeste mensen het daar drinken, maar iew. Het was echt ontzettend bitter of zo. Bah!

Gast
Gast

Bericht  Blueschick do 16 feb 2012 - 8:40

Eendenlever en coquilles met kaviaar.....brrrr,krijg weer rillingen als ik eraan denk.
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  TukTuk do 16 feb 2012 - 8:48

Joan schreef:Toen ik in Japan was, dacht een lekker koud flesje ijsthee te kopen. Ik had zo'n dorst na een lange vlucht dus ik dacht een heerlijk verfrissend drankje op te drinken. Viel dat even vies tegen! Ik weet nog steeds niet wat het was, wel dat het daar razend populair is en de meeste mensen het daar drinken, maar iew. Het was echt ontzettend bitter of zo. Bah!
Was het niet ice thee zonder suiker?

Zo'n flesje?
http://en.sushifutar.hu/wp-content/uploads/products_img/ice_tea.jpg
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  SarahKey vr 17 feb 2012 - 6:07

haring en kaas. Bah!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:10

Zuurkool à la mijn mams, brrrrrrr. Haring (en veel andere vissen) en oesters vind ik ook erg vies.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: