Wie helpt mij
+11
Raindrop
ThinkPink
Mermaid
Dennenappel
Inge
Phileine
Fayebella
Ibbeltje
Zwerver
Susan
Tania
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie helpt mij
Caribbeanlover schreef:Yoyo schreef:Ik heb meestal donkere kleding aan (Grijs, zwart, donkerblauw) dus in principe kunnen ze allemaal
Nou dan doe je dat toch?! Waarom bestellen, kan je niet gewoon langsgaan in de winkel? In het echt kan iets er vaak anders uitzien is mijn ervaring iig.
Omdat ik daar geen tijd voor heb voordat de actie is afgelopen..
Gast- Gast
Ik kon echt niet kiezen en heb nu de 1e en de 2e besteld.. Bij de grijze ben ik bang dat je heel goed ziet dat het siliconenspul is en dat het er dan goedkoop uit gaat zien. Mijn moeder vond de 2e ook al geweldig, dus als hij mij niet bevalt heb ik wel iemand anders die hem wil
Gast- Gast
Liz schreef:De laatste, maar volgens mij ben ik de enige
Nee, ik ook
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Yoyo schreef:Caribbeanlover schreef:Yoyo schreef:Ik heb meestal donkere kleding aan (Grijs, zwart, donkerblauw) dus in principe kunnen ze allemaal ;)
Nou dan doe je dat toch?! Waarom bestellen, kan je niet gewoon langsgaan in de winkel? In het echt kan iets er vaak anders uitzien is mijn ervaring iig.
Aha. Waar is die actie van?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Yoyo schreef:Caribbeanlover schreef:Yoyo schreef:Ik heb meestal donkere kleding aan (Grijs, zwart, donkerblauw) dus in principe kunnen ze allemaal
Aha. Waar is die actie van?
Als ze snel moet bestellen en jij 2 dagen later vraagt waar die actie van is kan je ervan uitgaan dat die inmiddels wel is afgelopen .
Gast- Gast
De 3de en de 4de zijn het leukst!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zweetvoeten, wat helpt?
» Wie helpt mij?
» Wie helpt me mee?