Welk beroep zou jij een dag willen doen?
+28
M@niek
Ibbeltje
Stuiterbal
Marin
Fayebella
Snoes
Polly
Bliss
Oasis
Caramba
Parisienne
ekiaam87
ijsjemeisje
Jeanette
Blond
Beachgirl
Rizzo
Flinder
ThinkPink
Monte
Mermaid
patjuhhh
Dennenappel
SuperGrover
Sugarfall
Roxi3
_Lacey_
Lejow
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Welk beroep zou jij een dag willen doen?
Zangeres in een symphonische metal band.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Zangeres, drummer, radio-dj, cabaretier of actrice.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Parisienne schreef:- stewardess
- reisleidster
- verloskundige
Vooral stewardess zijn lijkt me geweldig.. is altijd al een droom van me geweest!
Serieus, ik had precies hetzelfde rijtje in mijn hoofd!
Gast- Gast
Hartchirurg of zo, erg interessant maar echt niks voor mij!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Politieagente
Chauffeuse van een ambulance
Brandweervrouw
Chauffeuse van een ambulance
Brandweervrouw
Gast- Gast
Oh, of F-16 piloot!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
- Zangeres
- Stewardess
- Dierenarts
- Stewardess
- Dierenarts
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
- piloot
- Koningin Beatrix zou ik wel 1 dag willen zijn. Niet echt een beroep, maar ben wel benieuwd wat ze allemaal doet en hoe ze nou echt denk over bepaalde kwesties.
- Koningin Beatrix zou ik wel 1 dag willen zijn. Niet echt een beroep, maar ben wel benieuwd wat ze allemaal doet en hoe ze nou echt denk over bepaalde kwesties.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
ik zou wel eens een dag mee willen lopen in het ziekenhuis bv op de kinderafdeling of op de operatiekamer.
Gast- Gast
Chipp schreef:Parisienne schreef:- stewardess
- reisleidster
- verloskundige
Vooral stewardess zijn lijkt me geweldig.. is altijd al een droom van me geweest!
Serieus, ik had precies hetzelfde rijtje in mijn hoofd!
Hahaha ik ook! Lijken me ook hele leuke beroepen waar ik wel eens een dagje bij zou willen kijken hoe het echt is.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou wel een dagje mee willen lopen op de kraamafdeling.
Gast- Gast
En beroemde zangeres bijv. Lady Gaga. Ik zou wel eens willen meemaken hoe het is om zwetend op het podium te staat in een ruimte met mensen die je allemaal aanbidden. En dat gewoon m'n ding doen en schijt hebben aan iedereen. Ja dat lijkt me wel iets voor 1 dag
En dan zou ik meteen een miljoentje overmaken naar mijn rekening want volgens mij heeft ze toch geld zat en ik kan het wel gebruiken !
Gast- Gast
*Op de SEH mee draaien
*Zangeres maar dan eigenlijk alleen 1x mee maken om voor een volle arena op te treden. Ondanks dat ik stik van de zenuwen haha.
*Verpleegkundige op de kinderafdeling. (maar hopelijk ga ik dat ook echt waarmaken)
*Zangeres maar dan eigenlijk alleen 1x mee maken om voor een volle arena op te treden. Ondanks dat ik stik van de zenuwen haha.
*Verpleegkundige op de kinderafdeling. (maar hopelijk ga ik dat ook echt waarmaken)
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik zou wel eens een directrice van iets heel belangrijks willen zijn om te kijken wat die de hele dag doet hahaha en of het echt nodig is zoveel loon te krijgen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Ik zou wel eens een directrice van iets heel belangrijks willen zijn om te kijken wat die de hele dag doet hahaha en of het echt nodig is zoveel loon te krijgen
M'n vriend wordt later directeur van een bedrijf en van zijn vader weet ik dat het inderdaad hard werken is. Niet dat je de hele dag loopt te rennen en te vliegen, maar je hebt wel (afhankelijk van hoe groot het bedrijf is) een hoop mensen onder je waar je de verantwoording voor draagt. Het gaat niet alleen om geld verdienen voor jezelf, maar ook om hun loon te kunnen betalen. Dus ja, het lijkt me zeker een zware baan, omdat je constant voor jezelf maar ook anderen verantwoording draagt.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ibbeltje schreef:Ik zou wel eens een directrice van iets heel belangrijks willen zijn om te kijken wat die de hele dag doet hahaha en of het echt nodig is zoveel loon te krijgen
M'n vriend wordt later directeur van een bedrijf en van zijn vader weet ik dat het inderdaad hard werken is. Niet dat je de hele dag loopt te rennen en te vliegen, maar je hebt wel (afhankelijk van hoe groot het bedrijf is) een hoop mensen onder je waar je de verantwoording voor draagt. Het gaat niet alleen om geld verdienen voor jezelf, maar ook om hun loon te kunnen betalen. Dus ja, het lijkt me zeker een zware baan, omdat je constant voor jezelf maar ook anderen verantwoording draagt.
En daarom zou ik dat wel eens willen ervaren
Nou ja, het klonk nogal denigrerend, alsof ze geen flikker uitvoeren en daar wel hoog loon voor krijgen. Zal voor sommige topbazen misschien wel gelden, maar denk dat het gros toch wel hard er voor werkt. Het lijkt me zelf helemaal niets voor mij, die verantwoording zou ik helemaal niet willen en kunnen dragen
Marin- Lady Post-a-lot
Stella_ schreef:*Op de SEH mee draaien
Wat leuk Stella! Ben je al druk aan het solliciteren? Of moet je eerst een BBL-opleiding doen? Ik zal voor je duimen!
Gast- Gast
Cimic schreef:Stella_ schreef:*Op de SEH mee draaien
Wat leuk Stella! Ben je al druk aan het solliciteren? Of moet je eerst een BBL-opleiding doen? Ik zal voor je duimen!
A.s. vrijdag kan ik eindelijk gaan inschrijven/solliciteren. En in sept dit jaar start te opleiding. Ik heb dus nog een lange weg te gaan voor ik dat kan proberen waar te maken.(4 jaar)
Maar het zou fantastisch zijn als me dat ging lukken
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik wil graag een dag als JUF werken, en een dag mee op de Ambulance.
Gast- Gast
Op nr 1 toch wel verloskundige maar dat hoop ik over een aantal jaar zelf te zijn. Ik vind heel veel leuk.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
minister-president. of musicalacteur, lijkt me ook nog wel eens grappig voor een dag.
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Marin schreef:Nou ja, het klonk nogal denigrerend, alsof ze geen flikker uitvoeren en daar wel hoog loon voor krijgen. Zal voor sommige topbazen misschien wel gelden, maar denk dat het gros toch wel hard er voor werkt. Het lijkt me zelf helemaal niets voor mij, die verantwoording zou ik helemaal niet willen en kunnen dragen
Oh nee zo bedoel ik het niet Maar ben gewoon dus benieuwd wat ze doen en zo en hoe het is om zo'n belangrijke hoge functie te hebben.
Marin schreef:Ibbeltje schreef:Ik zou wel eens een directrice van iets heel belangrijks willen zijn om te kijken wat die de hele dag doet hahaha en of het echt nodig is zoveel loon te krijgen
Hoe weet hij dat nou nu al?
Mijn vader heeft zijn eigen bedrijf en dat is normaal al hard werken maar in tijden dat het niet goed gaat draagt hij echt een hoop stress met zich mee, niet alleen zijn eigen baan staat dan op het spel maar ook van iedereen die hij in dienst heeft.
Ik zou wel een dagje een enorm goede zangeres willen zijn. Of kinderarts, omdat ik 2x uitgeloot ben en ik het toch wel eens mee zou willen maken.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Welk beroep zou jij nooit willen uitoefenen?
» Welk beroep zou je mij geven?
» Welke studie zou jij willen doen als het kon?
» Wat voor werk zou jij willen doen?
» Wat zou je nu het liefste willen doen?
» Welk beroep zou je mij geven?
» Welke studie zou jij willen doen als het kon?
» Wat voor werk zou jij willen doen?
» Wat zou je nu het liefste willen doen?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: