Leer jasje, hoe combineren
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leer jasje, hoe combineren
Ik weet niet hoe ik een plaatje kan plakken maar hier de link http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-S2012/189515/695089/JACK%2BMET%2BRITSEN
Hoe zouden jullie dit jasje dragen?
Hoe zouden jullie dit jasje dragen?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Leer jasje, hoe combineren
Niet haha niet mijn stijl maar ok,
als ik hem moest combineren denk ik met een skinny en een shirtje met print er onder. Zie topic (ik meen van) punk'd die vroeg wat ze boven zo'n shirt moest dragen
als ik hem moest combineren denk ik met een skinny en een shirtje met print er onder. Zie topic (ik meen van) punk'd die vroeg wat ze boven zo'n shirt moest dragen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Niet haha niet mijn stijl maar ok,
Hij ziet er op het plaatje ook echt suf uit maar in het echt is hij heel leuk! Maar ieder zo zijn smaakt toch?!
claudiaveronique- Prater
Een skinny, stoere enkellaarsjes en een wit shirtje met een zwarte tekst.
Gast- Gast
Als ik m'n leren jackje aan heb draag ik meestal een gescheurde, lichte, skinny spijkerbroek, met daarop een hoodie. En dan doe ik daar over m'n het jasje. Met allstars!
Gast- Gast
Ik heb wat combi's gemaakt met een beetje vergelijkbaar iets uit de H&M shop;
Je kunt er eindeloos mee combineren eigenlijk. Een shirt met print op een jeans staat er leuk onder, een fel gekleurd truitje op een jeans, een jurkje. Je kan er best veel mee!
Je kunt er eindeloos mee combineren eigenlijk. Een shirt met print op een jeans staat er leuk onder, een fel gekleurd truitje op een jeans, een jurkje. Je kan er best veel mee!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb gister ook een leren jasje besteld (imitatie, uiteraard), maar dan in camel. Dus ik lees éventjes mee in dit topic
Zelf was ik van plan hem te gaan dragen met voornamelijk skinny jeans en een leuk shirtje erboven, of over een jurkje of bij een rokje met leuk shirtje, maar wie weet heeft iemand nog een origineel ander idee.
Zelf was ik van plan hem te gaan dragen met voornamelijk skinny jeans en een leuk shirtje erboven, of over een jurkje of bij een rokje met leuk shirtje, maar wie weet heeft iemand nog een origineel ander idee.
Gast- Gast
Ik draag mijn leren jasje het liefste boven een broek. En dan een skinny jeans met laarzen of pumps (als het beter weer is), of met een stoerdere broek met sneakers eronder. Het kan ook wel leuk zijn met een jurkje, maar mij lukt het nooit zo om dat er leuk uit te laten zien.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind vooral die 2e combi op de foto's erg leuk! Toevallig heb ik van de week een zwarte jumpsuit gekocht, bij de Hema en daar staat ie ook echt leuk overheen! Thanks meiden voor de tips!
claudiaveronique- Prater
Yoyo schreef:Een skinny, stoere enkellaarsjes en een wit shirtje met een zwarte tekst.
+1 bovendien kun je verschillende kleuren shirtjes gebruiken met een leuke print. Wat een leuk jasje, ben gek op dit soort jasjes
Gast- Gast
Ik draag een leer jasje op verschillende manieren. Meestal een stoer jurkje eronder of een langer wijder shirtje met een skinny jeans
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe deze top en jasje combineren?
» Welk jasje hierbij?
» Leren jasje
» Bolero of jasje gezocht
» Leuk jasje gezocht!
» Welk jasje hierbij?
» Leren jasje