Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leifheit-dweil

+6
Dennenappel
NoName88
Fayebella
TukTuk
Zonnetje
M@niek
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Leifheit-dweil - Pagina 2 Empty Re: Leifheit-dweil

Bericht  TukTuk zo 5 feb 2012 - 22:18

Fayebella schreef:Ik heb ook een Leifheit, zo'n rechthoekige zeg maar. Ik vind hem erg fijn, maar goedkoop zijn ze niet. Volgens mij heb ik bij de Sligro er iets van 27 euro voor betaald en dan zo'n stok en een dweil.
@ Angelnyn, ik had eerst ook 1 van de Action, maar die van Leifheit vind ik echt veel fijner.

Ja? Wat is er dan fijner/beter aan zeg maar? smile
Want ik ben er ook niet super tevreden over die van de action, maar had niet verwacht dat er veel verschil in zou zitten.. En ik heb ook gewoon een hekel aan dweilen Wink Wil het liefst een stoomreiniger kopen.. Maarja even geen geld voor.
Maar als die van leifheit echt zoveel beter is is het het misschien wel waard om even aanbiedingen in te gaten te houden.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pien zo 5 feb 2012 - 22:48

Wij hebben ook lange tijd een dweil van Leifheit gehad maar hebben die vervangen door een dweil van hara. Een uitgave, maar wel een goede!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 0:32

Ik heb er 2, even voor vlug doe ik de grond in sprayen met een sopje in zo'n spuitflesje en dan dweil ik de vloer met mijn action dweil.

1x in de week doe ik de vloer echt goed dweilen met mijn "draadjesmop" (spaanse-mop heet het geloof ik) van de blokker!

Zo'n set, emmer (met uitwinger), mop, steel heb je al voor 5 euro.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: