Hebben jullie winterbanden?
+28
Snoes
Jeanette
Japie
Alex
Pandora
Sarah1985
Bosjesvrouw
Rovine
PluDan
Middleme
Aziraphale
Zora
Parisienne
silly-one
Mizz_S
ThinkPink
Tsjip
Suus
Polly
Caramba
Mamsie
Mida4you
Paper Crown
_Summer
Rush
Tullow
Ayla
Blond
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hebben jullie winterbanden?
Wij hebben dit jaar geen winterbanden helaas. Vorig jaar onder onze oude auto wel, die liggen nu nog hier thuis. Deze passen helaas net niet onder onze nieuwe auto en hebben nog geen geld 'over' gehad om nieuwe winterbanden te kopen. Volgend jaar weer!
Misschien is het nu wel een perfect moment om die winterbanden die we hier hebben liggen te verkopen?!
Misschien is het nu wel een perfect moment om die winterbanden die we hier hebben liggen te verkopen?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben geen winterbanden. Niet nodig ook. Ik rij relatief veel, en veel in de sneeuw, maar altijd rustig, en tot nog toe nooit weggegleden of wat dan ook. Gewoon rustig rijden, maar ook bij hard remmen geen problemen. Waarschijnlijk gewoon goede zomerbanden
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Rush, wat voor auto heb je?
Wij hebben donderdag onze nieuwe auto opgehaald, Polo Helaas geen winterbanden nog.. Zou ze nog wel willen.
Wij hebben donderdag onze nieuwe auto opgehaald, Polo Helaas geen winterbanden nog.. Zou ze nog wel willen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik merk wel duidelijk verschil tussen met en zonder winterbanden rijden. Vooral als je gas geeft, voel je de banden gemakkelijker grip krijgen. Ik voel me dan ook een stuk veiliger mét.
Gast- Gast
Ik heb nu ook een Polo, maar deze heeft 5x100 steek en mijn oude Polo`s allemaal 4x100. Dus nu heb ik een setje winterbanden over en ik moet zelf nieuwe, haha!Aziraphale schreef:Rush, wat voor auto heb je?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, je merkt wel een hele hoop verschil, maar beide keren moet je gewoon rustig rijden.ThinkPink schreef:Ik vraag me eigenlijk ook wel af of je echt heel veel verschilt merkt? Het glijden vind ik het engst. Zolang je stukken kunt rijden zonder te stoppen is het prima te doen. Alleen het optrekken en het rijden op rotondes vind ik dan verschrikkelijk i.v.m. het glijden
Als je rustig optrekt met gewone banden, niet teveel gas, dan gebeurd er ook niets. En als het echt zo glad is dan het glibberen en glijden is, dan ga je gewoon glijden, ook met winterbanden. Winterbanden hebben gewoon meer grip, maar op een ijsbaan wordt dat ook niets
Rush- Lady Post-a-lot
Nee, daar is mijn auto te oud (Bijna 19 jaar) voor. En wat een van de dames eerder zei: vooral een kwestie van rustig rijden.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Rush schreef:Ik heb nu ook een Polo, maar deze heeft 5x100 steek en mijn oude Polo`s allemaal 4x100. Dus nu heb ik een setje winterbanden over en ik moet zelf nieuwe, haha!Aziraphale schreef:Rush, wat voor auto heb je?
Ik weet niet wat voor wij nodig hebben.. Verkoop je je oude eventueel?
Aziraphale- Ratel
Wat voor Polo heb je gekocht? Welk type/bouwjaar? Dan weet ik het wel!Aziraphale schreef:Rush schreef:Ik heb nu ook een Polo, maar deze heeft 5x100 steek en mijn oude Polo`s allemaal 4x100. Dus nu heb ik een setje winterbanden over en ik moet zelf nieuwe, haha!Aziraphale schreef:Rush, wat voor auto heb je?
En ja, die gaan/staan te koop :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Wat voor Polo heb je gekocht? Welk type/bouwjaar? Dan weet ik het wel!Aziraphale schreef:Rush schreef:Ik heb nu ook een Polo, maar deze heeft 5x100 steek en mijn oude Polo`s allemaal 4x100. Dus nu heb ik een setje winterbanden over en ik moet zelf nieuwe, haha!Aziraphale schreef:Rush, wat voor auto heb je?
En ja, die gaan/staan te koop :-)
M'n vriend denkt niet dat het past.. Onze komt uit 2002 (type 2002/2005), N9.
Aziraphale- Ratel
Ja, die heb ik nu ook gekocht, dat is een 5x100 idd. Daar ben ik nu ook naar op zoek
Helaas!
Wat voor kleur hebben jullie? Ik heb 'm vanochtend opgehaald, blauw/groen, heel apart. Rijdt lekker he?!
Helaas!
Wat voor kleur hebben jullie? Ik heb 'm vanochtend opgehaald, blauw/groen, heel apart. Rijdt lekker he?!
Rush- Lady Post-a-lot
Nee, daarvoor rij ik te weinig.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Wij hebben een zwarte! Comfortline en heeft nog maar 53.000 gelopen
Ben er echt verliefd op! Zo luxe vergeleken onze vorige, Peugeot 106 uit 2001
Hij rijdt idd heerlijk!
Hij rijdt idd heerlijk!
Aziraphale- Ratel
Rush: Ik dacht dat je dit jaar een Audi A3 wilde gaan kopen?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Awwww, nice! Ik heb ook om zwarte gezocht, blijft toch het mooiste op een auto vind ik. Ik heb een Highline en echt nog nooit zoveel snufjes gehad haha. Morgen duik ik in het instructieboekje, want ik weet niet eens hoe ik m`n tijd in kan stellen (boordcomputer) hahaha. Oh en ik heb eindelijk een temperatuurmeter voor de buitentemp. en dat wilde ik zo graag. Blijblijblij!Aziraphale schreef:Wij hebben een zwarte! Comfortline en heeft nog maar 53.000 gelopen
Hij rijdt idd heerlijk!
Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto!
*Over enthousiaste post haha*
Rush- Lady Post-a-lot
Ja klopt. Dat is even verplaatst nu ik een andere auto moest._Chance schreef:Rush: Ik dacht dat je dit jaar een Audi A3 wilde gaan kopen?
Maar ooit komtie er wel haha. Ik had het geld er nu nog niet voor over!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja klopt. Dat is even verplaatst nu ik een andere auto moest._Chance schreef:Rush: Ik dacht dat je dit jaar een Audi A3 wilde gaan kopen?
Ah oke! Je nieuwe Polo klinkt ook mooi ? Hoeveelste Polo is dat nu van jou? Je hebt er al meerdere gehad toch?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Cool!! Jij ook gefeliciteerd Ik snap je enthousiasme. Wij lopen steeds nh keukenraam om te kijken naar de auto haha.
We wilden ook nog voor een andere zwarte kijken in Friesland maar deze die we nu hebben was het direct voor ons (uit Harderwijk). Ik wilde perse een zwarte
We wilden ook nog voor een andere zwarte kijken in Friesland maar deze die we nu hebben was het direct voor ons (uit Harderwijk). Ik wilde perse een zwarte
Aziraphale- Ratel
Nee, ik verwacht max. 100 km te rijden in de sneeuw, dat is amper rendabel. En de route naar mijn werk (9 km) staat toch ramvast als het sneeuwt, harder dan 30 haalt niemand.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ja al voor het 3e seizoen en ik ben er heel blij mee
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Jaaa, dit is de vierde. Ik was BIJNA overgestapt op een Golf of een Lupo omdat m`n auto echt stuk aan het gaan was en ik echt 'snel' iets anders moest zoeken en toen kwam deze Polo gelukkig op m`n pad. Ben ik toch niet van m`n geloof gestapt haha_Chance schreef:Rush schreef:Ja klopt. Dat is even verplaatst nu ik een andere auto moest._Chance schreef:Rush: Ik dacht dat je dit jaar een Audi A3 wilde gaan kopen?
Ah oke! Je nieuwe Polo klinkt ook mooi ? Hoeveelste Polo is dat nu van jou? Je hebt er al meerdere gehad toch?
Ik vernieuwd m`n Polo steeds maar denk ik, en dan uiteindelijk een A3. Moeten ze nu wel stoppen met Polo`s maken
Rush- Lady Post-a-lot
Haha meteen verliefd! Ik ook, op de kleur en dat had ik niet van mezelf verwachtAziraphale schreef:Cool!! Jij ook gefeliciteerd Ik snap je enthousiasme. Wij lopen steeds nh keukenraam om te kijken naar de auto haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie....
» Hebben jullie dat ook ?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Hebben jullie dat ook?
» Hebben jullie dat ook ?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Hebben jullie dat ook?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: