Jaaropgave
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jaaropgave
Wanneer moet je jaaropgave binnen zijn? Weet iemand dat?
Ik moet er 2 krijgen dit jaar en eentje heb ik deze week gelukkig ontvangen. Normaal heb ik er niet zo'n haast mee maar nu hebben we ze nodig voor onze hypotheek. Geen jaaropgave is nog geen hypotheek dus nog geen sleutel :S
Dus vertel!
Ik moet er 2 krijgen dit jaar en eentje heb ik deze week gelukkig ontvangen. Normaal heb ik er niet zo'n haast mee maar nu hebben we ze nodig voor onze hypotheek. Geen jaaropgave is nog geen hypotheek dus nog geen sleutel :S
Dus vertel!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Jaaropgave
Uiterlijk 1 maart. Je kan natuurlijk de werkgever even bellen, en bij de administratie navragen wanneer je hem kan verwachten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kreeg hem gister binnen dus denk dat deze week of volgende week het wel zal komen. En anders even bellen, dan weet je het gelijk
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik heb hem al. Verdiende meer dan ik wist haha.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb hem al.. Bij mij wordt er ook altijd aangegeven wanneer je hem ongeveer zou moeten ontvangen.
Gast- Gast
Als ik 'm morgen niet heb dan hang ik maandag meteen aan de telefoon. Er staat mij namelijk ook iets van bij dat ik ze vorig jaar allemaal al binnen had rond deze tijd.
Whaha CKC en je bent je nu zeker aan het afvragen waar al het geld is gebleven? Dat heb ik wel altijd even.
Whaha CKC en je bent je nu zeker aan het afvragen waar al het geld is gebleven? Dat heb ik wel altijd even.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: