tot hoelaat "zomaar" bellen?
+25
Bosjesvrouw
Sterre
Ibbeltje
Jade
Ella
Roodkapje
Jeanette
Snoopy
Caramba
Fayebella
Caroow
Antibes
kwak
girli
Alex
rapa nui
Blond
Printje
Lady4
VeryCherry
Zonnetje
Minx
Marin
silly-one
duckie
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: tot hoelaat "zomaar" bellen?
Het liefst bel ik sowieso niet Maar iig niet na 20.00.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Het ligt er een beetje aan. Familie en vrienden bel ik meestal tot 21.30, daarna sms meestal.
"onbekenden" of kennissen probeer ik altijd rond 20.00 te bellen, als ik ergens voor moet bellen.
@lady4, niet dat ze na de 1ste keer je voicemail hadden ingesproken. Dan had je het gelijk geweten. Als ik 23 keer op zo'n tijdstip gebeld was, had ik me ook zorgen gemaakt. Ik zou ook gelijk denken dat er iets is met mijn ouders.
"onbekenden" of kennissen probeer ik altijd rond 20.00 te bellen, als ik ergens voor moet bellen.
@lady4, niet dat ze na de 1ste keer je voicemail hadden ingesproken. Dan had je het gelijk geweten. Als ik 23 keer op zo'n tijdstip gebeld was, had ik me ook zorgen gemaakt. Ik zou ook gelijk denken dat er iets is met mijn ouders.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Na 21.00 uur heb ik liever niet meer dat iemand mij beld. Ik bel dan zelf ook niet meer.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Tot 21.00 uur of zo. Als ik daarna nog perse iemand nog moet spreken dan eerst even via facebook of sms of zo om te vragen of het uitkomt.
Ouders maakt niet zoveel uit, bel ik ook nog wel eens om middernacht en zij mij ook. Als is het dan meestal niet voor een kletspraatje, maar om even wat te vragen of door te geven. Soms eindigt het wel als een kletspraatje.
Mocht ik al op bed liggen, dan hebben ze pech en neem ik niet op.
Ouders maakt niet zoveel uit, bel ik ook nog wel eens om middernacht en zij mij ook. Als is het dan meestal niet voor een kletspraatje, maar om even wat te vragen of door te geven. Soms eindigt het wel als een kletspraatje.
Mocht ik al op bed liggen, dan hebben ze pech en neem ik niet op.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Scheelt er aan wie eigenlijk. Ik heb vriendinnen waarvan ik weet dat ze me om 23.00 nog kunnen bellen. Maar dat zijn ook vriendinnen die ook onregelmatige diensten draaien en dan pas klaar zijn met werken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dan werken jullie niet? Ik vind dat belachelijk laat. Ik neem vanaf 22 uur niet meer op.VeryCherry schreef:Oh, mijn paps belt me heel vaak zomaar op om een uur of elf 's avonds, geen problemen mee
Gast- Gast
Ligt eraan wie het is... Mijn ouders weten dat ik toch niet voor half 1 in bed lig en die zijn zelf ook zo dus die bellen gerust nog om half 1 om te vragen wat ik heb gegeten oid
Zelf bel ik bijv mijn oma na 22 uur niet meer anders krijgt ze het aan haar hart ... en vriendinnetjes ook meestal zoiets omdat ik niet altijd hun werkschema weet
Mijn man bel ik dag en nacht..
Zelf bel ik bijv mijn oma na 22 uur niet meer anders krijgt ze het aan haar hart ... en vriendinnetjes ook meestal zoiets omdat ik niet altijd hun werkschema weet
Mijn man bel ik dag en nacht..
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Lorna mercedez schreef:Dan werken jullie niet? Ik vind dat belachelijk laat. Ik neem vanaf 22 uur niet meer op.VeryCherry schreef:Oh, mijn paps belt me heel vaak zomaar op om een uur of elf 's avonds, geen problemen mee
Je hebt ook nachtmensen? Mijn vader slaapt pas om 2u en staat om 7u op, die zou ik ook laat kummen bellen dus. Idem de rest van de familie. Betekent niet gelijk dart je niet werkt lijkt me?
Gast- Gast
Ik wordt regelmatig rond 23.00 nog gebeld maar dat doen de mensen die weten dat ik echt een avond mens ben,, zelf bel ik meestal niet meer na 22.00 omdat niet iedereen hetzelfde ritme heeft als mij :-)
Gast- Gast
Pippa schreef:Lorna mercedez schreef:Dan werken jullie niet? Ik vind dat belachelijk laat. Ik neem vanaf 22 uur niet meer op.VeryCherry schreef:Oh, mijn paps belt me heel vaak zomaar op om een uur of elf 's avonds, geen problemen mee
Je hebt ook nachtmensen? Mijn vader slaapt pas om 2u en staat om 7u op, die zou ik ook laat kummen bellen dus. Idem de rest van de familie. Betekent niet gelijk dart je niet werkt lijkt me?
Ik werk gewoon, heb 3 kinderen etc... maar ik kan echt niet voor 1 uur slapen ook als ik 's ochtends vroeg er weer uit moet om de kinderen aan te kleden naar school te brengen en moet gaan werken.
Ik draai ook nachtdiensten dus dan is laat bellen natuurlijk geen probleem... maar ik werk gewoon fulltime en heb niet zoveel slaap nodig
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Tot 21.30 uur
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik vind 9 uur de max..
Maar mijn moeder bel ik soms ook nog wel later
Maar mijn moeder bel ik soms ook nog wel later
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lorna mercedez schreef:Dan werken jullie niet? Ik vind dat belachelijk laat. Ik neem vanaf 22 uur niet meer op.VeryCherry schreef:Oh, mijn paps belt me heel vaak zomaar op om een uur of elf 's avonds, geen problemen mee
Ik werk inderdaad niet, maar ik vind dat dat er los van staat
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Gemiddeld tot een uur of 10. Ik weet van mijn ouder bv dat ik die iets later ook nog kan bellen maar verder bel ik niet later.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zeg ook 22u. Mijn broertje belt niet vaak, maar als ie belt is het gerust om 23u. Daar schrik ik ook altijd een beetje van.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
22:00, daarna echt niet meer tenzij er iets aan de hand is. Ik word ook altijd pissig als m'n schoonzusje om 24:00 nog belt voor iets super onbenulligs.
Gast- Gast
Ik sms trouwens anders eerst voordat ik bel later op de avond, later dan 22.00.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Tot 21:00 uur. Naar m'n vriend (die nog thuis woont) 21:30 uur.
S'morgens eigenlijk niet voor 9:30 uur.
S'morgens eigenlijk niet voor 9:30 uur.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Tot 22u maximum.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Fayebella schreef:@lady4, niet dat ze na de 1ste keer je voicemail hadden ingesproken. Dan had je het gelijk geweten. Als ik 23 keer op zo'n tijdstip gebeld was, had ik me ook zorgen gemaakt. Ik zou ook gelijk denken dat er iets is met mijn ouders.
Mijn voicelmail stond nog uit, vergeten aan te zetten na mijn vakantie in oktober.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ligt er aan wie. Over het algemeen bel ik na 9/10 uur niet meer.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ligt er aan wie het is. Familie bel ik nog wel eens na half 10. Maar vrienden o.i.d. niet, zal niet meer na 9 uur bellen dan.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
9 uur ofzoiets. Alleen m`n moeder mag later bellen haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?
» Ruzie zomaar op straat..
» Tot hoelaat harde muziek?
» Hoelaat stond je vandaag op?
» Zomaar een eindje fietsen
» Ruzie zomaar op straat..
» Tot hoelaat harde muziek?
» Hoelaat stond je vandaag op?
» Zomaar een eindje fietsen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: