Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat maakt iemand mooi?

+11
Prosecco
Jeanette
Vanillivi
Laquisia
Merai
Caresses
Roze Roos
Susan
Lieke128
pinklady85
nina
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat maakt iemand mooi? Empty Wat maakt iemand mooi?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:14

Wat maakt iemand mooi voor jou?

Ik merk dat ik mensen echt mooi vind als ze gewoon lekker zichzelf zijn. Mensen die gewoon doen wat ze willen ook al is het soms wat gek.
Iemand die zich niet schaamt om te laten zien wie hij/zij is en waar diegene voor staat.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maakt iemand mooi? Empty Re: Wat maakt iemand mooi?

Bericht  nina za 8 jan 2011 - 5:21

Ja iemand die van het leven geniet..
en dingen doet en onderneemt die hij/zij gelukkig maken!

Iemand die zich ook niet (te) druk maakt om wat anderen ervan denken maar gewoon lekker is zoals hij/zij is..

Daar heb ik best respect voor hoor, mensen die dat goed kunnen
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:25

Helemaal eens met Gekje, iemand die weet wat ie wil en niet bang is om z'n eigen mening te geven. En ik vind imperfectie mooi.

Gast
Gast

Bericht  pinklady85 za 8 jan 2011 - 5:27

Gekje schreef:Wat maakt iemand mooi voor jou?

Ik merk dat ik mensen echt mooi vind als ze gewoon lekker zichzelf zijn. Mensen die gewoon doen wat ze willen ook al is het soms wat gek.
Iemand die zich niet schaamt om te laten zien wie hij/zij is en waar diegene voor staat.

Daar denk ik hetzelfde over! En zo kan ik mezelf ook beschrijven angel
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:28

Iemand die helemaal zichzelf is, kan ik wel stront vervelend vinden. Iemand die zegt wat ie denkt, kan mij wel heel erg kwetsen. Ik denk dat dat dus heel persoonlijk is, en dus voor iedereen anders.

Laatst aangepast door Brennuss op za 8 jan 2011 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:29

Je eigen perceptie bepaalt of je iemand mooi vindt.

Mooi zijn als zodanig bestaat niet.

Gast
Gast

Bericht  Lieke128 za 8 jan 2011 - 5:39

Inderdaad...mooi zijn is zo subjectief!

In eerste instantie denk ik dat ik iemand mooi vind vanwege zijn of haar uitstraling, hoe komt iemand over....maar natuurlijk ook uiterlijk. Maar dat is echt in eerste instantie. Daarna vind ik iemand mooi als deze persoon een fijn innerlijk heeft en houdt van zichzelf, dit ook uitstraalt maar dit niet overdrijft...

Pfff...wel een lastige vraag joh!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:40

Uitstraling, positieve kijk op de wereld, open voor contact en respect voor anderen. Dat maakt iemand voor mij mooi.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 8 jan 2011 - 6:28

Brennuss schreef:Iemand die helemaal zichzelf is, kan ik wel stront vervelend vinden. Iemand die zegt wat ik denk, kan mij wel heel erg kwetsen. Ik denk dat dat dus heel persoonlijk is, en dus voor iedereen anders.

Hier ben ik het dan weer mee eens. Je kunt wel overal schijt aan willen hebben, maar er zijn altijd grenzen aangezien je ook met anderen te maken hebt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:32

Inderdaad, een eigen mening is mooi maar je hoeft mensen nu ook weer niet te kwetsen. Ik ken zo iemand die zichzelf eerlijk noemt. Hij zegt dan gewoon midden in een gesprek dat hij je doodsaai vindt en loopt gewoon weg. Ik vind dat respectloos en zeker niet mooi.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos za 8 jan 2011 - 6:35

Zusje van Bert schreef:Uitstraling, positieve kijk op de wereld, open voor contact en respect voor anderen. Dat maakt iemand voor mij mooi.

Helemaal mee eens en als aanvulling: Mensen die echt lachen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Susan za 8 jan 2011 - 6:37

Als je mij trouwens vraagt wat iemand mooi maakt denk ik vooral aan een symmetrisch gezicht, mooi haar, lange wimpers, witte tanden, et cetera. De dingen die hier genoemd worden vallen meer onder sympathiek of innemend of leuk om mee om te gaan of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:41

Uitrstraling. Je kan nog zo'n mooi koppie hebben, maar als datzelfde koppie niets uitsraalt, dan vind ik er op z'n plats gezegd niks an. Overigens kan ik nooit op het eerste gezicht zeggen of ik iemand mooi vind, ja of nee. Ik moet iemand leren kennen en dan pas, als ik het totaalplaatje weet, dan kan ik dat zeggen. Puur en alleen op uiterlijk afgaan lukt me niet, raar is dat...

Gast
Gast

Bericht  Caresses za 8 jan 2011 - 6:48

Susan schreef:Als je mij trouwens vraagt wat iemand mooi maakt denk ik vooral aan een symmetrisch gezicht, mooi haar, lange wimpers, witte tanden, et cetera. De dingen die hier genoemd worden vallen meer onder sympathiek of innemend of leuk om mee om te gaan of zo.

Dat is idd ook het eerste wat bij mij opkwam..
Grote ogen, lange donkere wimpers.
Niet te dunne lippen. Egale huid.
Lang haar met slag en volume.

Uitstraling die sommige mensen hebben.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:50

Susan schreef:Als je mij trouwens vraagt wat iemand mooi maakt denk ik vooral aan een symmetrisch gezicht, mooi haar, lange wimpers, witte tanden, et cetera. De dingen die hier genoemd worden vallen meer onder sympathiek of innemend of leuk om mee om te gaan of zo.

Een vriendin van mij is kwa uiterlijk niet echt knap. Maar gewoon door hoe zij is, zo zichzelf maakt van haar een mooi persoon. (voor mij dan)
Ik vind iemand niet alleen mooi als ze er goed uit zien. Uiterlijk is zo verder niks zeggend behalve dan dat het vaak wel de 1e indruk bepaald.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 7:00

Zusje van Bert schreef:Inderdaad, een eigen mening is mooi maar je hoeft mensen nu ook weer niet te kwetsen. Ik ken zo iemand die zichzelf eerlijk noemt. Hij zegt dan gewoon midden in een gesprek dat hij je doodsaai vindt en loopt gewoon weg. Ik vind dat respectloos en zeker niet mooi.

Dat is gewoon lomp! Ik kan niet zo goed tegen mensen die met iedereen meepraten, maar dit vind ik weer een ander uiterste.

Gast
Gast

Bericht  Merai za 8 jan 2011 - 7:48

+1. Voor mij is iedereen die een gezonde dosis zelfvertrouwen uitstraalt mooi, en vooral iemand die heel veel plezier heeft!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 7:51

Ik vind het mooi als mensen echt naar anderen luisteren...dat je echt contact met die persoon 'voelt'. Je hebt van die mensen, die zijn heel intens in de omgang, hebben een open, heldere blik, een warme houding en uitstraling en luisteren écht naar wat je zegt en onthouden dit ook. Dit soort mensen vind ik prachtig!

Gast
Gast

Bericht  Susan za 8 jan 2011 - 7:52

mozzarella schreef:Ik vind het mooi als mensen echt naar anderen luisteren...dat je echt contact met die persoon 'voelt'. Je hebt van die mensen, die zijn heel intens in de omgang, hebben een open, heldere blik, een warme houding en uitstraling en luisteren écht naar wat je zegt en onthouden dit ook. Dit soort mensen vind ik prachtig!

Dat is ook gewoon heel prettig, het valt mij vaak op dat veel mensen bedroevend slecht luisteren. Dan is het nog niet eens desinteresse, maar gewoon, niet goed horen wat je nou eigenlijk zegt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Laquisia za 8 jan 2011 - 7:53

Ik vindt mensen die een oprechte lach tonen echt ontzettend mooi.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 8:39

Susan schreef:
mozzarella schreef:Ik vind het mooi als mensen echt naar anderen luisteren...dat je echt contact met die persoon 'voelt'. Je hebt van die mensen, die zijn heel intens in de omgang, hebben een open, heldere blik, een warme houding en uitstraling en luisteren écht naar wat je zegt en onthouden dit ook. Dit soort mensen vind ik prachtig!

Dat is ook gewoon heel prettig, het valt mij vaak op dat veel mensen bedroevend slecht luisteren. Dan is het nog niet eens desinteresse, maar gewoon, niet goed horen wat je nou eigenlijk zegt.

Ik doe zelf heel goed mijn best goed te luisteren naar mensen, maar moet eerlijk bekennen dat ik het niet altijd kan opbrengen...vind ik heel slecht van mezelf.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia za 8 jan 2011 - 8:41

Mooi gezegd. Ik ben het hier helemaal mee eens.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Vanillivi za 8 jan 2011 - 8:48

Ik vind het mooi als iemand een passie heeft voor iets.
Bijv. een hobby waar ze in op kunnen gaan en als ze er over praten dat je hen helemaal gelukkig ziet worden.

Qua uiterlijke kenmerken zijn er veel dingen die ik mooi vind, maar vooral een recht gebit met een eerlijke lach trekken mij aan.
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jeanette zo 9 jan 2011 - 8:00

Uitstraling!

Al kun je nog zo'n perfect uiterlijk hebben, als je niet straalt, ben je gelijk een stuk lelijker.

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan zo 9 jan 2011 - 8:04

Jeanette schreef:Uitstraling!

Al kun je nog zo'n perfect uiterlijk hebben, als je niet straalt, ben je gelijk een stuk lelijker.

Niemand straalt toch continu?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: