Goedemorgen deze koude morgen!
+4
silly-one
GeKKiE
Caramba
Ibbeltje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen deze koude morgen!
De autoramen zijn nog steeds niet wit hier (=niet krabben) . Al zal het wel heel koud zijn. Hoop dat het volgende week iets minder wordt aangezien ik dan weer meer buiten ben .
Moet er zo vandoor en moeilijke dingen vandaag (maar bijna alles binnen ), vanavond weer leren (again, te laat) en sinds gister heb ik de heeeele tijd dit nummer in mijn hoofd hahaha zo irritant:
Fijne dag iedereen!
Moet er zo vandoor en moeilijke dingen vandaag (maar bijna alles binnen ), vanavond weer leren (again, te laat) en sinds gister heb ik de heeeele tijd dit nummer in mijn hoofd hahaha zo irritant:
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen deze koude morgen!
Goedemorgen! Ik hoef ook niet te schrappen zag ik net, mijn ruiten zijn gelukkig ook niet wit. Heb een druk dagje vandaag, weinig zin in Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Godemorgen,
Nou ja goed, voel mij verrot. Erg verkouden en totaal niet fit.
Vandaag lange dag voor de boeg met werken en vergadering,
Fijne dag allemaal!
Nou ja goed, voel mij verrot. Erg verkouden en totaal niet fit.
Vandaag lange dag voor de boeg met werken en vergadering,
Fijne dag allemaal!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen,
Ik zag net ook dat ik niet hoef te krabben. Is hier trouwens -8! Ach vind het wel lekker dat het koud is, maar niet als ik buiten moet zijn, wat vanmiddag zo zal zijn BRRR.
Ik heb het vandaag druk. Straks werken, dan ben ik even thuis, daarna voor 1,5 uurtje weer werken. Dan 2 uren thuis en mag ik weer voor de hele avond. Ben dan rond 11 uur thuis vanavond en dan huppekee naar bed, want moet morgen ochtend eerder beginnen.
Weet dat het eigenlijk niet mag, moet zoveel uren tussen zitten qua rusturen, maar heb dit zelf geregeld.
Werkze en fijne dag iedereen.
Ik zag net ook dat ik niet hoef te krabben. Is hier trouwens -8! Ach vind het wel lekker dat het koud is, maar niet als ik buiten moet zijn, wat vanmiddag zo zal zijn BRRR.
Ik heb het vandaag druk. Straks werken, dan ben ik even thuis, daarna voor 1,5 uurtje weer werken. Dan 2 uren thuis en mag ik weer voor de hele avond. Ben dan rond 11 uur thuis vanavond en dan huppekee naar bed, want moet morgen ochtend eerder beginnen.
Weet dat het eigenlijk niet mag, moet zoveel uren tussen zitten qua rusturen, maar heb dit zelf geregeld.
Werkze en fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goeiemorgen!
Ik zit nog lekker warm op de bank en ik moet echt nodig douchen.
Ik heb geen zin, want onze thermostaatkraan is stuk en de douche kan voor mij niet warm genoeg worden nu!
Dus ik ben aan het uitstellen, terwijl ik over 20 minuten toch wel weg moet...
Fijne dag allemaal!
Ik zit nog lekker warm op de bank en ik moet echt nodig douchen.
Ik heb geen zin, want onze thermostaatkraan is stuk en de douche kan voor mij niet warm genoeg worden nu!
Dus ik ben aan het uitstellen, terwijl ik over 20 minuten toch wel weg moet...
Fijne dag allemaal!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen allemaal. Voor degenen die door de kou moeten: sterkte! Ik zit nu nog lekker bij de verwarming met m'n laptopje.. Vandaag vrije dag. Ik zal zo ff schoonmaken en daarna ga ik de ijsbaan bij het dorp ff inspecteren!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga zo Lise naar school brengen en daarna door naar het nieuwe huis, ik ga verder met behangen. Het zal nooit mijn hobby worden, maar de slaapkamers zijn bijna klaar! En dan kan ik wel zeggen dat ik het zelf heb gedaan Ik had nog nooit eerder behangen.
Vandaag krijgen we ook nog hulp en morgen veel hulp. Dus ik hoop dat we lekker opschieten!
Fijne dag all!
Ik ga zo Lise naar school brengen en daarna door naar het nieuwe huis, ik ga verder met behangen. Het zal nooit mijn hobby worden, maar de slaapkamers zijn bijna klaar! En dan kan ik wel zeggen dat ik het zelf heb gedaan Ik had nog nooit eerder behangen.
Vandaag krijgen we ook nog hulp en morgen veel hulp. Dus ik hoop dat we lekker opschieten!
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen,
@ Doedel: Succes met klussen
@ BOD: Succes met schoonmaken, moet ik ook doen maar geen zin en tijd.
Ik heb lekker lang geslapen en echt baalde stiekem wel dat mijn wekker ging. Gelukkig had ik het eerste uur geen klas, waardoor ik wat langer in bed kon blijven liggen.
Ga zo aankleden en dan de kou in om naar mijn werk te gaan. Gelukkig maar 15 minuten fietsen. Vandaag rustig dagje op zich en dan thuis maar eens wat opruimen en schoonmaken, aangezien er van het weekend hier een hoop hapjes komen maken en er waarschijnlijk ook nog slapers komen. Wil ik het wel een beetje opgeruimd hebben.
Fijne dag allemaal.
@ Doedel: Succes met klussen
@ BOD: Succes met schoonmaken, moet ik ook doen maar geen zin en tijd.
Ik heb lekker lang geslapen en echt baalde stiekem wel dat mijn wekker ging. Gelukkig had ik het eerste uur geen klas, waardoor ik wat langer in bed kon blijven liggen.
Ga zo aankleden en dan de kou in om naar mijn werk te gaan. Gelukkig maar 15 minuten fietsen. Vandaag rustig dagje op zich en dan thuis maar eens wat opruimen en schoonmaken, aangezien er van het weekend hier een hoop hapjes komen maken en er waarschijnlijk ook nog slapers komen. Wil ik het wel een beetje opgeruimd hebben.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik hoefde vanochtend gelukkig ook niet te krabben, de hele week nog niet. Ik ben ook blij dat het niet glad is of zo, zie er echt tegenop om dan te gaan rijden.
Nu ben ik aan het werk, heb er niet echt zin in vandaag. Ik heb slecht geslapen en heb nu een beetje hoofdpijn. Vandaag werk ik tot half 6 en dan ga ik door naar een vriendin om daar te eten.
Fijne dag allemaal!
Ik hoefde vanochtend gelukkig ook niet te krabben, de hele week nog niet. Ik ben ook blij dat het niet glad is of zo, zie er echt tegenop om dan te gaan rijden.
Nu ben ik aan het werk, heb er niet echt zin in vandaag. Ik heb slecht geslapen en heb nu een beetje hoofdpijn. Vandaag werk ik tot half 6 en dan ga ik door naar een vriendin om daar te eten.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen!
Vandaag is het voor mij al de laatste dag voor het weekend Maar heb morgen nog wel een sollicitatiegesprek, dus helemaal ontspannen kan ik dan nog niet Vanavond ga ik lekker Wie is de Mol kijken
Fijne dag!
Vandaag is het voor mij al de laatste dag voor het weekend Maar heb morgen nog wel een sollicitatiegesprek, dus helemaal ontspannen kan ik dan nog niet Vanavond ga ik lekker Wie is de Mol kijken
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen, ik zat nog in m'n pyjama toen er aangebeld werd, oeps afspraak vergeten.. Dus dat was beetje warrig begin van de dag. Vanmiddag even gordijn stalen terugbrengen naar de winkel en verder leren en administratie regelen. Fijne dag allemaal.
Laatst aangepast door Eris op wo 1 feb 2012 - 23:13; in totaal 1 keer bewerkt
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen!
Ben lekker nog vrij vandaag..
Zo maar ff boodschappen gaan doe, heerlijk met de auto
Ben lekker nog vrij vandaag..
Zo maar ff boodschappen gaan doe, heerlijk met de auto
Macelka- Fluisteraar