Goedemorgen deze morgen
+2
Rovine
TGR
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen deze morgen
Over twee maanden is het weer zo ver! Heb jij je verlanglijstje voor Sinterklaas al af?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Goedemorgen deze morgen
Ik weet het niet, ik denk dat ik niet lief genoeg geweest ben. Zal wel met de roe krijgen.
Goedemorgen inderdaad. Ben nog behoorlijk gaar, was gister zo ziek. Gelukkig is het ergste er nu af. Vandaag maar eens gaan opruimen, wat een zwijnenstal hier.
Goedemorgen inderdaad. Ben nog behoorlijk gaar, was gister zo ziek. Gelukkig is het ergste er nu af. Vandaag maar eens gaan opruimen, wat een zwijnenstal hier.
Laatst aangepast door Zusje op di 4 okt 2011 - 18:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, ik heb hem al af! De reden daarvoor is dat vriend en ik altijd niks leuks weten te verzinnen als het zover is. Dus hebben we het hele jaar door al dingen opgeschreven als ons iets te binnen schoot.
Ik ben blij vandaag! Gisteren is mijn kies na een half jaar eindelijk dichtgemaakt. Ik moet nog 48 uur voorzichtig doen en daarna heb ik weer een normaal gebit. Het lijkt me best raar weer met 2 kanten te kauwen.
Ik ben blij vandaag! Gisteren is mijn kies na een half jaar eindelijk dichtgemaakt. Ik moet nog 48 uur voorzichtig doen en daarna heb ik weer een normaal gebit. Het lijkt me best raar weer met 2 kanten te kauwen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik wil van Sinterklaas een goed gevulde bankrekening en een droombaan. Oh, en doe ook maar chocoladepepernoten. Maar wel met witte chocolade.
Ik wil van Sinterklaas een goed gevulde bankrekening en een droombaan. Oh, en doe ook maar chocoladepepernoten. Maar wel met witte chocolade.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Wat ziet het er somber uit buiten...
Nee, ik heb nog niet bedacht wat ik van Sinterklaas wil hebben. Ik weet ook niet in welke prijscategorie ik dit jaar iets mag bedenken. Bovendien ben ik net jarig geweest.
Vandaag is een lege dag. Heb er geen zin in. Ben nog erg moe. Voel me niet fijn. Ik hoop dat ik vandaag de brief krijg die ik wil krijgen.
Fijne dag allemaal!
Wat ziet het er somber uit buiten...
Nee, ik heb nog niet bedacht wat ik van Sinterklaas wil hebben. Ik weet ook niet in welke prijscategorie ik dit jaar iets mag bedenken. Bovendien ben ik net jarig geweest.
Vandaag is een lege dag. Heb er geen zin in. Ben nog erg moe. Voel me niet fijn. Ik hoop dat ik vandaag de brief krijg die ik wil krijgen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, maar ze hebben nog tot vrijdag.
Lotus- Ratel
Goedemorgen!
Nee ik heb nog geen lijstje, ga ik maar eens op m'n to do list zetten.
Fijne dag allemaal!
Nee ik heb nog geen lijstje, ga ik maar eens op m'n to do list zetten.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Ik hoop iedere dag dat ik hem krijg. Wil zo graag weten waar ik aan toe ben. Maar ik denk dat ik gewoon een beetje te ongeduldig ben.Theedoosje schreef:oow pff dat ze maar opschieten
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Ik hoop iedere dag dat ik hem krijg. Wil zo graag weten waar ik aan toe ben. Maar ik denk dat ik gewoon een beetje te ongeduldig ben.Theedoosje schreef:oow pff dat ze maar opschieten
Snap je wel hoor zou het in jouw geval ook willen weten.
Gast- Gast
goedemorgen allemaal,
Heb net al gewerkt, straks nog ff een paar uurtjes en dan aan de poets in huis.
Heb net al gewerkt, straks nog ff een paar uurtjes en dan aan de poets in huis.
cupcake23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11
Goedemorgen!
Ik schrijf ook het hele jaar door dingen op, dus heb ook al een lijstje liggen Ben ook nog jarig op 6 december, dus 'spaar' altijd alles wat ik wil hebben op tot december
Vandaag werken en vanavond eten met collega's.
Fijne dag!
Ik schrijf ook het hele jaar door dingen op, dus heb ook al een lijstje liggen Ben ook nog jarig op 6 december, dus 'spaar' altijd alles wat ik wil hebben op tot december
Vandaag werken en vanavond eten met collega's.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Op een uitnodiging voor een intake.Yvaine schreef:Op wat voor brief ben je aan het wachten Lotus?
Lotus- Ratel
Goedemorgen,
Ik doe niet aan Sinterklaas dus ook geen lijstje.
Vandaag even het huis schoonmaken, mijn ouders komen vanmiddag op bezoek . Daarna even op de hometrainer, eten en dan vanavond naar mijn allereerste bijeenkomst van WW. *bibber*
Fijne dag allemaal!
Ik doe niet aan Sinterklaas dus ook geen lijstje.
Vandaag even het huis schoonmaken, mijn ouders komen vanmiddag op bezoek . Daarna even op de hometrainer, eten en dan vanavond naar mijn allereerste bijeenkomst van WW. *bibber*
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan me voorstellen dat je daar op aan het wachten bent! Hopelijk komt de brief snel en anders even bellen misschien.
Gast- Gast
De postbode was vroeg vandaag. Maar weer geen brief.
Lotus- Ratel
Lotus ; is het wel zeker dat je die brief krijgt dan?
Ik heb nog geen verlanglijstje voor Sinterklaas, maar zodra hij in het land is zou ik graag onze baby krijgen! En niet 2 weken overtijd want 5 dec vind ik niks.
Nu moet ik werken van 12 tot 19, morgen ook en dan is het weekend. Doeiii!
Ik heb nog geen verlanglijstje voor Sinterklaas, maar zodra hij in het land is zou ik graag onze baby krijgen! En niet 2 weken overtijd want 5 dec vind ik niks.
Nu moet ik werken van 12 tot 19, morgen ook en dan is het weekend. Doeiii!
Gast- Gast
Nou, ik zou binnen twee weken iets horen. Ik ga ervan uit dat ik een brief krijg, aangezien er nooit wordt gebeld over dat soort dingen. Nou gaat er wel eens iets mis, maar in principe is het wel zeker dat ik een brief moet krijgen.
Lotus- Ratel
Goedemorgen! (Nog net)
Ik heb werkelijkwaar heerlijk geslapen. Straks even mijn klusjes doen en dan lekker genieten van het feit dat ik positief (en doch ook ietwat zenuwachtig van het positieve) in het leven sta. Ik zou bijna staan dansen en zingen. Had ik maar altijd zo'n dag.
Fijne dag all!
Ik heb werkelijkwaar heerlijk geslapen. Straks even mijn klusjes doen en dan lekker genieten van het feit dat ik positief (en doch ook ietwat zenuwachtig van het positieve) in het leven sta. Ik zou bijna staan dansen en zingen. Had ik maar altijd zo'n dag.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Wat vervelend Lotus. Misschien kun je bellen en aangeven dat je een brief verwacht, maar of ze misschien de datum van de intake al aan je kunnen doorgeven.
Gast- Gast
Dat zou misschien wel kunnen, maar ik wacht nog wel even. Voel me nu ook even niet echt in staat om zo assertief te doen.
Lotus- Ratel
Dan kun je inderdaad het beste even wachten. Hopelijk komt de brief snel!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze morgen...
» Goedemorgen deze morgen!
» Goedemorgen deze morgen
» Goedemorgen deze koude morgen!
» Goedemorgen deze zonnige morgen!
» Goedemorgen deze morgen!
» Goedemorgen deze morgen
» Goedemorgen deze koude morgen!
» Goedemorgen deze zonnige morgen!