Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met.... deel 74936930

+9
Makamba
Alex
Susan
Pien
M@niek
LindaK
Fearie
Printje
Nana
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe is het met.... deel 74936930 - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met.... deel 74936930

Bericht  M@niek za 4 feb 2012 - 5:44

Makamba, hoe gaat het met jou? Heb je alles een beetje een plekje kunnen geven?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met.... deel 74936930 - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met.... deel 74936930

Bericht  Nana za 4 feb 2012 - 20:36

Dank jullie wel voor de complimentjes!!!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met.... deel 74936930 - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met.... deel 74936930

Bericht  LMCurious za 4 feb 2012 - 20:40

moniek/pien, zie de reactie nu pas. Maar wat lief dat er aan Joris gedacht word! Het gaat heel goed met hem. De wonden in zijn gezicht waren echt in no time weg. Hij lijkt nergens last van te hebben, behalve het feit dat hij op parkeerplaatsen liever even gedragen word. Dus je merkt wel dat hij dan wat angstig is. Maar dat ie wat voorzichtiger is is niet erg. En het is een hysterische angst ofzo. Meer dat ie zegt dat ie goed moet opletten bij ons moet blijven etc.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met.... deel 74936930 - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met.... deel 74936930

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:36

Hey Nana, wat leuk dat je naar me vraagt.

Met ons gaat het eigenlijk weer een heel stuk beter. We zijn echt door een flink dal gegaan, maar we komen er steeds meer bovenop. We moesten misschien ook allebei wennen aan de nieuwe situatie; waar ik eerst veel thuis was en weinig werkte, ben ik nu bijna fulltime aan het werk en met een eigen carriere bezig. Maar we zijn weer wat tot rust gekomen, al hebben we heus nog ergernissen en frustraties.

Met de kinderen gaat het super. Ze zijn allebei hele gelukkige, pientere en flexibele wezentjes. De jongste gaat ook steeds meer op de oudste lijken qua bijdehand-zijn en samen hebben ze de grootste lol (en regelmatig ruzie natuurlijk..). Fenne heeft kennisgemaakt op de basisschool en vond het harstikke leuk, ik denk ook echt dat ze er aan toe is. Vanaf september mag ze eindelijk. Thije is mijn lieve, kleine, grote knuffelkont I love you

En ikzelf ben gelukkiger dan ooit. Ik heb zoveel geleerd de afgelopen maanden; qua kennis, maar ook qua zelfbeeld. Voornamelijk door mijn nieuwe baan en de geweldige baas die ik daar heb. Daardoor heb ik veel meer energie, en dat merk ik in alles.

En hoe is het met jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met.... deel 74936930 - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met.... deel 74936930

Bericht  Nana ma 6 feb 2012 - 10:00

@ Minneke - wat leuk dat je nog reageert!!! En wat een positieve geluiden zeg! Fijn dat jullie relatietechnisch het diepste dal gehad hebben... the only way is up. En wat heerlijk dat je zo geniet van je baan. Hoe ga je het straks regelen met werk en schooltijden van F.enne?

Hier gaat alles lekker. Wel met beide kinderen een 10 ritten kaart op de kno arts ... maar ach dat zijn maar kleine zorgen. Zef ben ik aan het kijken voor een baan in de buurt, maar overstappen in deze tijd van bezuinigingen is heel lastig want er zijn nauwelijks vacatures in mijn werkgebied. Verder zijn mijn man en ik aan het nadenken of er nog een kindje komt... leuk en spannend... maar ook wel weer lastig!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met.... deel 74936930 - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met.... deel 74936930

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 9:08

Ik ben wel benieuwd hoe het met stofzuiger gaat? Het laatste wat ik hier van haar heb gelezen is een topic van haar over het eventuele einde van haar borstvoeding. Of heb ik wat gemist?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met.... deel 74936930 - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met.... deel 74936930

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 3:41

Nee hoor, niks gemist Wink

Heb het wat drukker icm werk, verder gaat het z'n gangetje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met.... deel 74936930 - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met.... deel 74936930

Bericht  Fearie vr 10 feb 2012 - 3:50

Stofzuiger schreef:Nee hoor, niks gemist Wink

Heb het wat drukker icm werk, verder gaat het z'n gangetje.

Vind je het leuk om weer aan het werk te zijn? En je kereltjes zijn dan naar de kdv, hoe vinden ze het daar?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met.... deel 74936930 - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met.... deel 74936930

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 3:56

Fearie schreef:
Stofzuiger schreef:Nee hoor, niks gemist Wink

Heb het wat drukker icm werk, verder gaat het z'n gangetje.

Vind je het leuk om weer aan het werk te zijn? En je kereltjes zijn dan naar de kdv, hoe vinden ze het daar?
Het is aan de ene kant heerlijk, maar ook pittig, vooral op de doordeweekse dagen. Haasten om op tijd bij het kdv te zijn, naar huis, alles naar boven slepen etc. Maar zal ook wel wennen zijn. In het weekend is papa thuis, dan hoef ik niet zo op de klok te werken, dat maakt al heel veel verschil.

Merk alleen wel dat ik op werkdagen weinig energie over heb al ik thuis kom, alsof ik alles opgemaakt heb. Maar goed, sinds april niet meer gewerkt, dus dat is niet zo vreemd.

Als ik aan het werk ben heb ik het gevoel alsof ik nooit weggeweest ben, gek he?

De mannen hebben het prima naar hun zin daar wat ik terug hoor, pakken iedereen in met hun bolle wangen, kletspraatjes en grote lach I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met.... deel 74936930 - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met.... deel 74936930

Bericht  Fearie vr 10 feb 2012 - 4:07

Stofzuiger schreef:
Fearie schreef:
Stofzuiger schreef:Nee hoor, niks gemist Wink

Heb het wat drukker icm werk, verder gaat het z'n gangetje.

Vind je het leuk om weer aan het werk te zijn? En je kereltjes zijn dan naar de kdv, hoe vinden ze het daar?
Het is aan de ene kant heerlijk, maar ook pittig, vooral op de doordeweekse dagen. Haasten om op tijd bij het kdv te zijn, naar huis, alles naar boven slepen etc. Maar zal ook wel wennen zijn. In het weekend is papa thuis, dan hoef ik niet zo op de klok te werken, dat maakt al heel veel verschil.

Merk alleen wel dat ik op werkdagen weinig energie over heb al ik thuis kom, alsof ik alles opgemaakt heb. Maar goed, sinds april niet meer gewerkt, dus dat is niet zo vreemd.

Als ik aan het werk ben heb ik het gevoel alsof ik nooit weggeweest ben, gek he?

De mannen hebben het prima naar hun zin daar wat ik terug hoor, pakken iedereen in met hun bolle wangen, kletspraatjes en grote lach I love you

Kan me voorstellen dat je het pittig vindt, dat vind ik ook. Heb na 4 maand werken ook nog steeds niet helemaal mijn draai gevonden. Denk ook wel dat het even duurt voordat je het idee hebt dat je alles onder controle hebt.
En dat moe zijn, ook dat is bekend. Komt vanzelf goed, gewoon 's avonds op de bank ploffen en je niet druk maken over de troep in huis of alle klusjes die je nog moet doen. Dat komt in het weekend of een andere keer wel.

Fijn dat je mannen het naar hun zin hebben, het zijn ook heerlijke kereltjes ! Kan me voorstellen dat iedereen smelt als ze die koppies zien Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met.... deel 74936930 - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met.... deel 74936930

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum